Simone Simons.

14 Sty

Dziś wyjątkowo wpis nie o moich lalkach. Już 22 stycznia we Wrocławiu odbędzie się koncert grupy Epica. I nie żebym się chwaliła, że z mężem się na niego wybieramy… 🙂 . A tak naprawdę, to już nie możemy się doczekać, bo oboje uwielbiamy metal symfoniczny i cudowny głos wokalistki Epiki – Simone. I tu niespodzianka! Dwie kolekcjonerki lalek Lorena Neri i Adriana Savioli znane ze strony Cats’n’Dolls Creations stworzyły dwie lalki OOAK przedstawiające Simone Simons:

Zdjęcie ze strony http://epica.nl.

Zysk z lalek zostanie przeznaczony na walkę z rakiem, a tu i tu znajdują się linki do aukcji.

Zdjęcie z http://www.ebay.nl.

Koncert we Wrocławiu jest jednym z kilkunastu w Europie promującym ich nową płytę „The Quantum Enigma”. Epikę uwielbiam za głębokie teksty i piękną muzykę łączącą metal, chór i muzykę symfoniczną. Na koniec zostawiam więc Was z moją ulubioną piosenką z tej płyty – „The essence of silence”.

Komentarzy 18 to “Simone Simons.”

  1. madmadzia 14/01/2015 @ 13:57 #

    WOW! Bardzo podobne i ślicznie zrobione podobizny wokalistki 🙂

    Polubienie

    • Ania 14/01/2015 @ 23:49 #

      Też chciałam zrobić swoją, ale nie trafiłam na taką rudą lalkę… Nawet kupiłam jedną na Allegro, ale okazało się, że zdjęcie z aukcji było robione w jakimś dziwnym świetle i na zdjęciu lalka miała intensywnie rude włosy, a w rzeczywistości były ledwo orzechowe… 😦

      Polubienie

  2. Gabriela M. 14/01/2015 @ 16:11 #

    Metal symfoniczny to nie moja bajka, natomiast wielka fascynacja mojego pasierba. Natomiast lalka jest fantastyczna, a jej ciuchy sama chciałabym nosić, gdyby nie fakt, że to już chyba nie mój przedział wiekowy 😉

    Polubienie

  3. mangusta 14/01/2015 @ 17:20 #

    Mackie 🙂

    Polubienie

    • Ania 14/01/2015 @ 23:48 #

      Ta po prawej to była w oryginale Scotland Barbie 2009 🙂

      Polubienie

  4. Porcelanowe Lale 15/01/2015 @ 07:30 #

    … to teraz szukaj rudych kłaków 🙂

    Polubienie

    • Ania 15/01/2015 @ 11:21 #

      Szukam, szukam 😀 A najgorsze jest to, że ja tę Scotland Barbie, z której przerobiona jest jedna lalka kiedyś miałam i sprzedałam ;-(

      Polubienie

  5. olla123 15/01/2015 @ 08:17 #

    Świetne te lalki i kapitalnie ubrane! Napisz później koniecznie, jak było na koncercie 🙂

    Polubienie

    • Ania 15/01/2015 @ 11:21 #

      Na pewno napiszę, będę przeżywać, jak mrówka w okresie, bo nigdy na takim nie byłam 😀

      Polubienie

  6. kicuchrudy 15/01/2015 @ 10:05 #

    Zarąbiste kreacje!

    Polubienie

    • Ania 15/01/2015 @ 11:22 #

      Kiedyś też będziemy tak potrafić 😀

      Polubienie

  7. Ashoka 15/01/2015 @ 18:21 #

    O kurczę genialne, a jakie ciuchy – cudo:)

    Polubienie

    • Ania 16/01/2015 @ 10:43 #

      O tak, twórczynie się postarały. Pewnie ciężko znaleźć materiał, który w takim rozmiarze nie wygląda na zbyt gruby lub sztywny, a ma rockowy styl 😉

      Polubienie

  8. Ola 17/01/2015 @ 11:35 #

    Wspaniała sprawa z tymi lalkami 🙂 Szczytny cel, a lalki wyszły bardzo profesjonalnie, kolekcjonerki naprawdę się postarały! Bawcie się dobrze na koncercie ! 🙂

    Polubienie

  9. MajorMistakes 18/01/2015 @ 13:19 #

    Hunab K’u, to ichne?
    Chciałam donieść, że paczka dotarła, ciałka już nie sa bezgłowe- zaszczytu ich zasiedlenia dostąpiły Irish Princess i Kayla Amazing Nails, myślę, że całkiem zacne panny 🙂 Dziękuję bardzo!

    Polubienie

    • Ania 18/01/2015 @ 21:14 #

      Bardzo zacne, ciałka niemalże ich niegodne 😉 Ichne, ichne! Słuchasz ich?

      Polubienie

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!