Urodzinowa Stefka.

30 Paźdź

Ciągle o tym zapominam, a w październiku wypada rocznica założenia mojego bloga. To już siódmy rok lalkowania w sieci, o czym przekonuję się dopiero przeglądając archiwalne wpisy. Miałam tyle lalek, że głowa boli 🙂 . Aż nie mogę uwierzyć, że z tego ogromu dziś została mi dziś dosłownie garstka… I chyba doznałabym szoku robiąc i zamieszczając tutaj zdjęcia porównawcze, więc gwoździem programu będzie tylko jedna lalka, ale za to wyjątkowa, bo, po pierwsze, jest ze mną najdłużej…

… a po drugie, bo mam ją dzięki dwóm kochanym zbieraczom: samą lalkę od Dollbbiego, a outfit od Rudego Królika. Nie zapomnę o tym 🙂 . To  Steffi Love Superstar.

I choć nie mam już do lalkowania tyle zapału, co kiedyś, to myślę, że to hobby jeszcze trochę mi potowarzyszy w życiu 😀 .

PS. Wybaczcie mi jakość zdjeć. Robione wieczorem przy sztucznym świetle, bo jakoś nie mogę się w ciągu dnia wyrobić 🙂 .

Komentarze 24 to “Urodzinowa Stefka.”

  1. NaNa 30/10/2017 @ 20:20 #

    Dziewczyna z gitarą musi być Supergwiazdą, jak Karin Stanek. 😉
    Miło jest mieć coś przez tyle długich lat, usiąść sobie i powspominać.
    Stefka na pewno jest ozdobą kolekcji.

    Polubienie

    • Urszula Cz.Nardello 30/10/2017 @ 20:27 #

      Sliczna ❤ tez ja mam tylko bez zakiecika za to z mikrofonem 😉 najlepsze zyczenia lalkowe z okazji rocznicy 🙂

      Polubienie

      • Ania 01/11/2017 @ 18:46 #

        Dzięki, Ula 🙂 Oj, przydałby jej się ten mikrofon… 🙂

        Polubienie

    • Ania 01/11/2017 @ 18:44 #

      NaNa, kiedyś miałam mnóstwo Stefek, więcej niż innych lalek, a teraz Superstar już jest jedyną gwiazdą od Simby 😉

      Polubienie

      • Urszula Cz.Nardello 01/11/2017 @ 22:53 #

        Ja sumie za Stefkami nigdy specjalnie nie przepadalam. Piewrsza ,ktora wkradla sie do kolekcji to tez Stefka ktora miala oraginalnie mikrofon i wydawala dzwieki ale nie ta ze zdjecia ,ktora pokazujesz. Ta dokupilam po latach . Przygarnelam tez Stefke cyrkowa albo gimnastyczke jak kto woli, Czarnowlosa mulatke( bez ubrania wiec nie wiem co to z a jedna) Blekitnowlosa syrenke, Murzynke( ktorej trzeba zrobic reroot) , dwoje Indian i dwie ciezarne Stefcie z czego jedna zamyka oczy 😉
        Sama widzisz niby Stefek nie lubie ale mam kilka ,ktore na stale zagniezdzily sie w kolekcji 😉

        Polubienie

        • Ania 01/11/2017 @ 22:58 #

          Ale z tego, co piszesz to masz same wyjątkowe! Żadną z nich bym nie pogardziła, bo na bazarach i Allegro najwięcej tych najzwyklejszych, szarowłosych z identycznymi twarzami. Musisz je kiedyś wszystkie pokazać na blogu, bo jestem strasznie ich ciekawa 🙂

          Polubienie

  2. szara sowa 30/10/2017 @ 20:55 #

    Wszystkiego lalkowego z okazji tak zacnej rocznicy. Stefka śliczna, te stare lalki mają swój urok. 🙂

    Polubienie

    • Ania 01/11/2017 @ 18:48 #

      Dziękuję, Sowo 🙂 Mam nadzieję, że kolejne siedem lat nie będzie chude 🙂

      Polubienie

  3. Balbinka Bernikla 30/10/2017 @ 22:30 #

    Wszystkiego lalkowego. Wytrwać 7 lat w jednym hobby to nie lada wyczyn. Gratulacje !!! A Super-Steka-Star jest świetna i mam nadzieję, że zostanie z Tobą na długie lata 🙂

    Polubienie

    • Ania 01/11/2017 @ 18:51 #

      Dziękuję, Balbinko! 🙂 Sama nie wiem, jak mi się to udało, choć to i tak już nie jest to samo zafascynowanie lalkami, co na początku 🙂 A w zbieraniu mam tak zmienne nastroje, że nigdy nie wiadomo, która lalka że mną zostanie, a która nie 🙂

      Polubienie

  4. Astridnat 31/10/2017 @ 07:37 #

    Wszystkiego najlepszego Aniu! To piękna rocznica i życzę Ci dużo lalkowych i życiowych radości na następne 7lat:)

    Polubienie

    • Ania 01/11/2017 @ 18:54 #

      Dziękuję, Astrid! Właśnie brakuje mi jakiegoś wielkiego „wow!” w lalkowaniu – nie mam aktualnie jakiejś lalki, na którą choruję, te co mam ciut mi się nudzą… Czekam na coś, co obudziło by we mnie tę pasję na nowo 🙂

      Polubienie

  5. Tomasz tesoro (swistak) 01/11/2017 @ 22:30 #

    No tyle lat lalkowania, trzeba liczyć się z rutyna i nudą. Ale na szczęście to mija, a Staffa śliczna

    Polubienie

    • Ania 01/11/2017 @ 22:34 #

      No, właśnie, Tomek. Ty lalkujesz jeszcze dłużej… Masz na to jakiś swój sposób czy po prostu to normalne i przeczekujesz tę nudę? 🙂

      Polubienie

      • Tomasz tesoro (swistak) 02/11/2017 @ 10:42 #

        Aniu, myślę że rutyna jest normalną sprawą. Trzeba odpocząć lalki same o sobie przypomną.
        Mnie też na początku zbierania cieszył każdy trupek, ale chyba dorosłem niestety 😳

        Polubienie

        • Ania 05/11/2017 @ 22:36 #

          To „niestety” to słowo kluczowe, bo bardzo chciałabym tak samo, jak wtedy cieszyć się z każdego trupka…

          Polubienie

  6. olla123 03/11/2017 @ 10:00 #

    Siódmy rok to piękny Jubileusz! Życzę Ci nieustającego zapału do lalkowania!
    Stefka jest wspaniała! Pozdrawiam serdecznie!

    Polubienie

  7. Ashoka 05/11/2017 @ 18:10 #

    Najlepszego, życzę pomimo znużenia niestygnącego lalkowego żaru:)

    Polubienie

    • Ania 06/11/2017 @ 19:37 #

      Dzięki 😉 Pewnie się kiedyś jeszcze ten płomyk rozpali, tylko trzeba dorzucić drewna, którym w tym wypadku są lalki… 😉 Tylko, że człowiek ma coraz to większe wymagania 🙂

      Polubienie

  8. Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka 05/11/2017 @ 22:29 #

    Spóźnione życzenia urodzinowe !!! „:)
    Też mam tę Stefcię – jest przesłodka :):)

    Polubienie

  9. graż INKA 06/11/2017 @ 09:15 #

    WOW! sporo, sporo latek
    i pewnie sporo panienek
    przewinęło się przez dom 🙂

    kolejnych spokojnych i
    spełnionych w lale latek!

    Polubienie

    • Ania 06/11/2017 @ 19:38 #

      Dziękuję, Inko 🙂 Nawet bardzo sporo, niektórych bardzo mi żal, ale nie ma co rozpamiętywać… 🙂

      Polubienie

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

