Hanka Górska.

16 Lip

Może właśnie tak nazywałaby się Hannah Montana, gdyby urodziła się w Polsce?

Hance podmieniłam ciałko na „dorosłe” i zabrałam na wycieczkę w góry:

Dziewczyna dzielnie nam towarzyszyła w drodze na Ślężę. Nie bała się burzy, dwa razy zlał ją deszcz, a i tak ciągle się uśmiechała 😉 .

I już na szczycie:

Dla takich widoków warto było przeżyć ulewę na szlaku… A na koniec Hanka i Anka czyli ja:

Komentarzy 29 to “Hanka Górska.”

  1. INKA 16/07/2017 @ 13:04 #

    ha! ja też tak zawsze nazywam tę panienkę!
    fajnie ujęty duet na szlaku 🙂 pozdrawiam!

    Polubienie

    • Ania 16/07/2017 @ 13:13 #

      Dzięki, Inka, też pozdrawiam i życzę miłej niedzieli 🙂 Na szczęście ludzi nie było bardzo dużo po drodze, więc mogłam sobie pozwolić na luźne fotografowanie Hanki 🙂

      Polubienie

  2. Łuk z drzewa cisowego 16/07/2017 @ 15:00 #

    Wow – świetnie jej zrobiło to przesadzenie, na jej oryginalnym ciałku w ogóle mnie nie interesowała, a teraz widać jaka to ciekawa panna:) Fantastyczne zdjęcia i stylizacja, ale to jak zawsze u Ciebie:D

    Polubienie

    • Ania 17/07/2017 @ 21:47 #

      Dziękuję za miłe słowa, ale chyba przesadzasz – są lalkowicze l, którym do pięt nie dorastam w robieniu zdjęć lalkom! A Hankę kupiłam od niechcenia i też myślałam, że nic z niej nie będzie 😉

      Polubienie

  3. Rubinowy_Dom 16/07/2017 @ 16:54 #

    Racja, dla takich widoków warto.
    Fajną wycieczkę miała Hannah.

    Polubienie

    • Ania 17/07/2017 @ 21:55 #

      Ponoć Ślęża to takie miejsce, do którego każdy Wrocławianin jechał z szkolną wycieczką, a ja mieszkam w tym mieście od siedmiu lat i każdy się dziwił, że tam jeszcze nie byłam. Teraz sama się dziwię, bo nie jest daleko, a dla takich górskich amatorów, jak ja z mężem i lalką idealnie 😉

      Polubienie

  4. olla123 16/07/2017 @ 18:35 #

    Wspaniałe widoki! Jest czym nacieszyć oczy a panna na nowym ciałku to normalnie odlot! Super zdjęcia a wespół z Tobą fotografia wprost fantastyczna!

    Polubienie

    • Ania 17/07/2017 @ 21:57 #

      Dzięki, Olla 🙂 To może wykorzystasz ten patent i siebie też pokażesz z którąś że swoich lalek? 🙂

      Polubienie

  5. Ola 16/07/2017 @ 20:01 #

    Piękna sesja i sceneria – służą jej górskie klimaty 🙂

    Polubienie

    • Ania 17/07/2017 @ 21:59 #

      Dzięki, Olu 🙂 Oj, tak – spaliła trochę plastikowych kalorii pozując do zdjęć 😉

      Polubienie

  6. Szara Sowa 16/07/2017 @ 20:18 #

    Hanka na dorosłym ciałku prezentuje się świetnie. A jaka z niej wytrawna turystka! Mimo burzy zazdroszcze Wam tej górskiej wycieczki. Pozdrowionka. 🙂

    Polubienie

    • Ania 17/07/2017 @ 22:01 #

      Dzięki, Sowo 🙂 Burzę odbieram jako jedną z atrakcji turystycznych, bo jeszcze nigdy nie byłam w lesie w takich ponurych okolicznościach… 🙂

      Polubienie

  7. Aya w Świecie Lalek 16/07/2017 @ 23:35 #

    Czy to ciałko jest tak stabilnie, czy też Ty je tak sprytnie ustawiłaś, że nie upada i wygląda, jakby lala spacerowała szlakami wszelakimi? No ekstra fotki! tak naturalne, że oglądam je z zachwytem 🙂 A laluszy posłużyło wydoroślenie – zdecydowanie 🙂 Ślicznotka

    Polubienie

    • Ania 17/07/2017 @ 22:10 #

      Dziękuję, Aya! Muszę Ci powiedzieć, że tym razem nie użyłam żadnych „podpieraczy”, bo ciałko (pochodzi od tych fashionistas „Style” chyba) nie dość, że ma te płaskie stópki artykułowane w kostkach, to jeszcze dość ciężko chodzi w stawach, momentami aż za ciężko, więc dokładnie tak, jak je ustawię, tak stoi i jest stabilne 🙂 Jeszcze raz dzięki za takie miłe słowa!

      Polubienie

  8. Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka 17/07/2017 @ 00:48 #

    Zmiana ciałka bardzo Hance posłużyła 🙂

    Polubienie

    • Ania 17/07/2017 @ 22:02 #

      Prawda? Chyba każdej lalce służy taka zmiana, nawet jeśli na swoim ciałku wygląda całkiem dobrze… 🙂

      Polubienie

  9. Lunatyczka 17/07/2017 @ 21:12 #

    Nomen omen – Góralka, świetnie wpisuje się w krajobraz.
    Ostatnie zdjęcie świetne! ❤

    Polubienie

  10. Stary_Zgred 18/07/2017 @ 10:46 #

    Hanka do mnie przemówiła 🙂 Ta buźka ma potencjał, choć bardzo przesłania go dziewczęco-małoletnia fryzura z grzywką.

    Polubienie

    • Ania 18/07/2017 @ 22:49 #

      To fajnie, że coś w niej zobaczyłaś, bo mi w momencie zakupu nawet się spodobała, a wtedy zapomniałam, że istnieje w ogóle coś takiego, jak Hannah Montana i kiedy ktoś na forum ją zidentyfikował, to moja pierwsza reakcja była w stylu „Łee to tylko Hannah Montana”, ale w sumie to miła lalka. Ja lubię grzywki 😉

      Polubienie

  11. madmadzia 20/07/2017 @ 14:53 #

    Pozdrowienia zza biurka dziewczyny 😉

    Polubienie

    • Ania 23/07/2017 @ 10:55 #

      Dzięki, Madziu! Lato w pełni, czas się wyrwać zza biurka 😉

      Polubienie

  12. Neytiri 22/07/2017 @ 23:49 #

    Hahaha, Hanka Górska od razu brzmi i wygląda bardziej swojsko ;D Piękne zdjęcia plenerowe zaprezentowałaś Aniu. Mam nadzieję, że razem z Hanką miałyście udaną wycieczkę 🙂

    Polubienie

    • Ania 23/07/2017 @ 10:56 #

      Dzięki, Neytiri! Przynajmniej nie kojarzy się aż tak bardzo z serialem o niej, za którym nie przepadam 😀

      Polubienie

  13. Dollbby 24/07/2017 @ 00:58 #

    Zakochałem się! Cudowne zdjęcia, aż chce się ogladać!
    Hanna jakos mnie nie bierze. Widziałem ją w lumpie z innymi lalkami no ale nie… choć była w świetnym stanie. Ostatnie zdjęcie rządzi! 😀

    Polubienie

    • Ania 28/07/2017 @ 17:57 #

      No, Hanka na pewno nie każdemu się podoba, szczególnie na karłowatym ciałku 🙂 Dzięki 😉

      Polubienie

  14. Metka 31/07/2017 @ 18:19 #

    Śliczna! A zdjęcia przepiękne. 🙂

    Polubienie

  15. roro 22/08/2017 @ 18:34 #

    kamera jak zyleta. gratuluje.
    a jako roroDolls przypominam o naszym forumowym konkursie kalendarzowym – wkacje jak ta lala tu widze;-))))

    Polubienie

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

