Krągła pieguska.

4 Czer

Muszę się przyznać, że ostatnimi czasy nie mam wielkiej weny, jeśli chodzi o lalki, chociaż udało mi się zdobyć wspaniały domek Barbie Family House z 1998 roku, który od kilku dni czeka na umycie i małą renowację:

Niestety kilka elementów jest odłamanych albo ich brakuje, a jego były właściciel poobklejał go także innymi naklejkami, więc będę musiała trochę nad nim popracować. Niemniej jednak urzekło mnie w nim to, że nie jest cały różowy 🙂 .

Do dzisiejszego posta zmotywowała mnie jednak tytułowa pannica, w której zakochałam się, gdy tylko zobaczyłam ją na sklepowej półce, a że mam słabość do mattelowskich grubinek, pieguska po prostu musiała zamieszkać z resztą moich krągłych dziewczyn. Pochodzi z serii I can be… i jest naukowcem (wydana została także szczupła wersja I can be… Scientist), choć na pierwszy rzut oka myślałam, że to lekarka 🙂 .

Zdjęcie ze strony http://www.gottatoy.com.

Pozbawiłam więc mądrą ślicznotkę białego kitla i zabrałam na spacer po Wrocławiu.

Niestety przez cały spacer chmurzyło się i kropiło, ale widok z Mostka Pokutnic i tak był imponujący. Dziewczyna jednak woli badać kleszcze pod mikroskopem, więc zażyczyła sobie przechadzki na łonie natury:

To chyba najładniejsza panna spośród moich krągłych lalek. Dziwię się, że taką uroczą buzię umieścili w serii lalek przeznaczonych dla młodszych dziewczynek i to w białym fartuchu…

komentarzy 16 to “Krągła pieguska.”

  1. INKA 04/06/2017 @ 19:03 #

    i ja polubiłam piegowatą laborantkę 🙂
    domek zaś ma wielki potencjał i czar!

    Lubię to

    • Ania 04/06/2017 @ 23:07 #

      Wiem, ale jest podniszczony i nie jestem pewna, czy dam radę wydobyć z niego ten potencjał… 🙂

      Lubię to

  2. Kim Haru 04/06/2017 @ 19:31 #

    Ona bardziej niż na grubszą wygląda jakby była w ciąży. Ale przyznaje urocza, domek też ładny

    Lubię to

    • Stary_Zgred 04/06/2017 @ 21:55 #

      O kurza noga! Mnie też się ta lalka z ciążą kojarzy 😀 Gdyby okrąglinki były faktycznie w ciąży, to choć jedną bym do siebie wzięła. Na razie nie mam ani jednej krągłej dziewoi.

      Lubię to

      • Ania 04/06/2017 @ 23:11 #

        Kim haru, Zgredko, najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że lalki z ciałkiem curvy wcale nie mają dużego brzuszka – mają szerokie biodra i pełne uda (to typowo amerykańska sylwetka dobrze zbudowanej kobiety), ale wystającego brzucha próżno tam szukać 🙂 Ten efekt chyba można zawdzięczyć niefortunnie dobranym ciuszkom – do legginsów trzeba (szczególnie w przypadku puszystych osób) nosić coś dłuższego, bo inaczej wszystko uwypuklają 😉

        Lubię to

  3. szara sowa 04/06/2017 @ 23:11 #

    Lubię pieguski. Jakie cudne niebieskie kwiatki pasujące do stroju. Domek uroczy. 🙂

    Lubię to

    • Ania 04/06/2017 @ 23:12 #

      O, tak, trafiliśmy na piękną łąkę nad Odrą 🙂

      Lubię to

  4. mamidana 05/06/2017 @ 00:05 #

    Piękna pieguska, moja faworytka i zbieram na nią do skarbonki.

    Lubię to

    • Ania 05/06/2017 @ 15:08 #

      Witam na moim blogu i życzę, żebyś jak najprędzej na nią uzbierała 🙂

      Lubię to

      • Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka 05/06/2017 @ 22:05 #

        Jestem pewna, że doprowadzisz domek do bardzo dobrego stanu 🙂 Pieguska jest wyjątkowo urokliwa , masz rację :).

        Lubię to

  5. Ashoka 06/06/2017 @ 16:34 #

    Fantastyczny, uroczy domek:)
    Pieguska wpadła mi w oko niestety dostępna u nas w jednym tylko sklepie cenę miała niefajną:(, poczekam na promocje:)

    Lubię to

    • Ania 10/06/2017 @ 10:48 #

      W Tesco kosztowała tyle co fashionistki.

      Lubię to

  6. olla123 07/06/2017 @ 16:17 #

    Jaka fajna ta lalka! Że też jeszcze na nią nie natrafiłam! W blondyniastych włoskach bardzo jej do twarzy, ma piegi i śliczną buzię! Ubranko jej pasuje i wygląda super!

    Lubię to

    • Ania 10/06/2017 @ 10:49 #

      Pochodzi z serii z zawodami, choć dla mnie powinna być fashionistką, zbyt oryginalna jest 🙂

      Lubię to

  7. Natalia 08/06/2017 @ 09:47 #

    Cudna jest! Grubinki sa bardzo zgrabne. W legginsach wygladaja na prawde super.
    Pozdrawiam

    Lubię to

    • Ania 10/06/2017 @ 10:50 #

      Dzięki 🙂 Mają piękne krągłości i brzuch im nie zwisa przynajmniej 😉

      Lubię to

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

