Brzoskwinka i Oliwia.

6 Sty

Na początku wpisu chciałabym wszystkim czytelnikom mojego bloga życzyć dużo zdrowia, spełnienia marzeń i postanowień w Nowym Roku.

Tych świątecznych życzeń nawet nie zdążyłam Wam złożyć, bo wir przedświątecznych zajęć mi na to nie pozwolił. Ten czas nie obfituje też u mnie w nowe nabytki, więc mam nadzieję, że wśród Waszych prezentów znalazły się jakiekolwiek lalki 😉 . U mnie tymczasem panna chyba już dobrze znana, ale do zrobienia jej nowych zdjęć zainspirowała mnie moja siedmioletnia siostrzenica Oliwia, która spędziła u mnie kilka dni.

p1060197 p1060194

Oliwia dobrze wie, że ciocia zbiera lalki, a ja na tyle ją kocham, że nie mam serca ich przed nią chować, więc są one wszystkie do jej dyspozycji. Pewnie większość z Was drżałaby oglądając, jak dziecko bawi się Waszymi lalkami i na początku też tak miałam, jednak, kiedy moje siostrzenice przyjechały do mnie pierwszy raz, coś we mnie pękło, a ja przekonałam się, że lalka ożywa w rękach dziecka i wydaje się jeszcze bardziej zadowolona niż wskazywałby na to jej promienny uśmiech. A przebieranie to jest dopiero zabawa! Ja sama ubieram lalki trochę inaczej niż Oli, a jednak podobały mi się jej styliacje. Szkoda tylko, że nie pomyślałam o tym, by je uchwycić na zdjęciach 🙂 . Ku mojemu zdziwieniu Oliwia spośród moich lalek wybrała sobie właśnie Fleur, którą bawiły się dziewczynki chyba sprzed dwóch pokoleń, a nie jakąś nowszą Barbie.

p1060217 p1060219

Odziała ją w brzoskwiniową suknię i nazwała po prostu Brzoskwinką. Myślę, że Brzoskwinka podczas tych dni z Oliwią była naprawdę szczęśliwa i na krótki czas wróciła do dawnych wspomnień 🙂 .

p1060200 p1060206 p1060210 p1060215

Brzoskwinka towarzyszyła Oliwii także podczas spacerów. Oczywiście na ten czas zmieniła swoje księżniczkowe odzienie na coś praktyczniejszego, na przykład wianek na głowie 😉 .

slajd

 

komentarze 22 to “Brzoskwinka i Oliwia.”

  1. Stary_Zgred 06/01/2017 @ 17:50 #

    Jak wiadomo wianek na głowie świetni chroni przed zimnem, więc Brzoskwinka bardzo dobrze wybrała strój na wyjście z domu 😉
    Super widzieć Cię po świętach i Nowym Roku! Wszystkiego co najlepsze, zdrowia i dużo uśmiechu w 2017, Aniu!

    Lubię to

    • Ania 06/01/2017 @ 17:53 #

      Prawda? 😉
      Dziękuję, Zgredko, i ściskam cieplutko!

      Lubię to

  2. INKA 06/01/2017 @ 18:16 #

    Brzoskwinka to sprawdzone imię –
    choćby w Epoce Lodowcowej :)))

    urocze masz teraz wspomnienia…

    Lubię to

    • Ania 06/01/2017 @ 18:26 #

      Ooo, zupełnie zapomniałam, że w Epoce Lodowcowej też była Brzoskwinka! 🙂 Myślałam tylko o Princess Peach z gry Super Mario 😉

      Lubię to

  3. sowa58 (Szara Sowa) 06/01/2017 @ 22:52 #

    Moje serce doznało ukłucia zazdrości. Brzoskwinka jest cudna, a w tej sukience wygląda naprawdę wyjątkowo. Oliwia ma wyczucie stylu. Mam nadzieję, że w Nowym Roku i do mnie trafi jakaś Fleur, cieszyłabym się nawet gdyby nie była taka ładna Jak Twoja.
    Życzę Ci wszystkiego lalkowego w Nowym Roku!

    Lubię to

    • Ania 06/01/2017 @ 23:05 #

      Dziękuję, Sowo, cieszę się, że Brzoskwinka Ci się podoba, ale ona nie była od początku taka śliczna… To znaczy była, ale potrzebowała troszkę troski 🙂 Kiedy wpadła w moje ręce jej włosy się kruszyły w palcach, była sponiewierana, a ja przez swoją bezmyślność pozbyłam się jej rzęs – nie wiedziałam, że oryginalnych nie można zamoczyć. Na szczęście z pomocą przyszła Aga z http://fleurdolls.com/. To mistrzyni w swoim fachu i dzięki niej Brzoskwinka jest taka cudowna, choć za stylizację rzeczywiście Oliwia ma celujący 😀

      Lubię to

  4. dollinasindy 07/01/2017 @ 12:26 #

    Śliczna Fleurka 🙂 Sama mam ich kilka i nieustannie doceniam ich urodę. Wszystkiego Naj w Nowym Roku! 🙂

    Lubię to

  5. olla123 07/01/2017 @ 17:12 #

    Ta Fleurka jest naprawdę piękną lalką! Decydują o tym piękna buzia, cudne włosy i firanki rzęs nad jej oczami! Brzoskwiniowy kolor jest dla niej idealny i Twoja siostrzenica miała rację, wybierając tę barwę 🙂
    Pozdrawiam serdecznie!

    Lubię to

    • Ania 07/01/2017 @ 17:22 #

      Cieszę się, że panienka Ci się podoba, dzięki 🙂 Fleurki to w ogóle fotogeniczne lalki, mogłabym im robić zdjęcia codziennie 😉
      A włosy i rzęsy to oczywiście dzieło Agi z fleurdolls.com 🙂

      Lubię to

  6. Łuk z drzewa cisowego 07/01/2017 @ 19:15 #

    Brawa dla Oliwki za stylizację! Brzoskwinka prezentuje się rewelacyjnie:)

    Lubię to

  7. madmadzia 09/01/2017 @ 13:31 #

    Aniu 🙂 Tobie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku – a to że Oliwia wybrała Fleurke wcale mnie nie dziwni 😉 moje Dziecko też najczęściej ją podbiera. Bo nie dosyć że miła dziewczęca buzia to wygodnie się ubiera takie ciałko (ja tam się trzęsę, że popęka ze starości, ale to już inny odruch 😉 ) a jakie zdziwienie u dzieci budzą ubranka z lat 80-tych 🙂 …bezcenna obserwacja. Ale – sukienka jest prześlicznie dobrana, fleur wygląda w niej przepięknie. hmmm…a w czym fleur nie wygląda przepięknie ? 😉 pozdrowionka!

    Lubię to

    • Ania 21/01/2017 @ 13:30 #

      Madzia, dzięki! 🙂 Dzisiaj wśród lalek króluje brokat i róż, dlatego się zdziwiłam, ale, jak widać, dawny urok jednak wygrywa 😀 Ja też się trochę bałam, ale mocarne ciałko Fleur daje radę 😉

      Lubię to

  8. Danka 10/01/2017 @ 20:09 #

    Piękna jest Twoja Brzoskwinka, tak słodko wygląda 🙂 Śliczna dziewczynka i imię jej bardzo pasuje 🙂 Zaglądam tu często, nawet jeśli nic nie piszę 😀 Pozdrawiam, Danka

    Lubię to

    • Ania 21/01/2017 @ 13:31 #

      Dzięki, Danusia! Bardzo się cieszę, że mnie odwiedzasz! Komentarz to miła sprawa, ale wiadomo, że nie o to chodzi 🙂

      Lubię to

  9. Urszula Cz.Nardello 12/01/2017 @ 17:23 #

    cudo ❤

    Lubię to

  10. Katarzyna Zbieraczka Dziwaczka 16/01/2017 @ 21:25 #

    Bo lalki ożywają w rękach dziewczynek których się nie boją:)
    Wszystkiego Najlepszego – Zdrowia i Radości !!! 🙂 Brzoskwinka jest wyjątkowo apetyczną istotką 🙂 .

    Lubię to

    • Ania 21/01/2017 @ 13:32 #

      Dzięki, Kasiu! Dobrze powiedziane 😉

      Lubię to

  11. Aya w Świecie Lalek 18/01/2017 @ 23:04 #

    Ciekawe imię… Brzoskwinka… Takie adekwatne imię potrafi wymyślić tylko dziecko 🙂 Widać, że panienka ożywiła się po kontakcie z Twoją Oliwią 🙂 Oj tak, lalki – mimo wszystko – kochają dziecięce rączki 🙂 Śliczne ma włosy ta Twoja Brzoskwinka 🙂

    Lubię to

    • Ania 21/01/2017 @ 13:33 #

      Dzięki, Aya! Adekwatne i proste, dorośli często tego nie potrafią 😉 Włoski to dzieło Agnieszki z fleurdolls. com.

      Lubię to

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

