Pieguski i meble.

4 Wrz

Powszechnie wiadomo, że rude i piegowate lalki są bardzo lubiane przez większość zbieraczy (tak, tak, wiem, że są wyjątki🙂 ), więc dziś w ramach uczczenia znalezienia dla mojej Gillian bladego, ruchliwego ciałka, które pewnie kupiłam na Allegro od kogoś z Was, prezentuję moje pieguski:

Od lewej właśnie Fashion Fever Gillian i Drew, Midge z serii Happy Family oraz zrerootowana przez Medithanerę Velma ze Scoobiego Doo. Panny usadowiły się na moim ostatnim efekcie szału twórczego czyli komplecie wypoczynkowym z motywem Barbie:

Niestety zawaliłam sprawę, jeśli chodzi o okleinę imitującą drewno – pozostało pod nią zbyt dużo powietrza, a i estetyka wykonania pozostawia wiele do życzenia😉 . A oto i Gillian na bladym, klonikowym ciałku…

… i jeszcze raz pieguski razem:

Zapomniałam o jeszcze jednej, bo to zupełnie nie moja bajka.

Lagoonę kupiłam tylko dla bucików (pasują na Tuesday Taylor), więc sprzedam ją lub zamienię na coś barbiowatego. Stan idealny, płetwy na nogach przykleiłam na stałe, bo odpadały. Ma jeszcze taką turkusową ozdobę do włosów, torebkę i oczywiście kolczyki, które zdjęłam, żeby nie zgubić. Do tego stojak. Może ktoś chętny?

Edit: Lagoona zaklepana.

Odpowiedzi: 40 to “Pieguski i meble.”

  1. Lunarh 04/09/2015 @ 18:00 #

    Dream team! Kooooocham piegowate lalki. Brakuje Ci jeszcze nowej rudaski Fashionistas :3

    Lubię

    • Ania 04/09/2015 @ 19:52 #

      Oj tak, ta nowa rudaska też jest ładniutka! Na pewno do mnie zawita w niedługim czasie🙂

      Lubię

  2. Łuk z drzewa cisowego 04/09/2015 @ 19:19 #

    Rude pieguski i mebelki – połączenie idealnie pod mój gust😀 I Świetna sesja, żadnych pęcherzyków powietrza nie widzę😉

    Lubię

    • Ania 04/09/2015 @ 19:54 #

      Dzięki, Iwona🙂 Ewidentnie muszę się podszkolić z oklejania😛

      Lubię

  3. INKA 04/09/2015 @ 19:29 #

    ha, do mnie właśnie dziś dotarła Ruda od Dollbiego ;D
    u mnie skromniutko z płomiennowłosymi, oj nędznie…
    moja Gill ma króciutkie tj. do brody włoski i nadal swe
    sztywniackie ciałko – pewnie, że cudnie by wyglądała na
    choćby klonikowym ale ruchawym🙂
    jakby co – ja poproszę o Lagunkę – chętnie wymienię na
    ciuszki – następny post pokaże kilka kpl – więc będzą miały
    w czym wybierać Twoje panienki…

    Lubię

    • Ania 04/09/2015 @ 19:56 #

      Nawet najładniejsza, ale sztywna panna wiele zyskuje na ruchawym ciałku, więc szukaj po sklepach z chińszczyzną🙂 To narazie zaklepuję dla Ciebie Lagunkę, czekam na Twój post🙂

      Lubię

      • INKA 04/09/2015 @ 23:56 #

        korekta – następny – ale po orientalnym – zatem niech Lagunka
        nie wykręca szyi za innymi lalkomaniakami, a ja dalej trzaskam
        szydełkiem kompleciki dla niejednej modnisi :))) i – dzięęęki!

        Lubię

        • INKA 05/09/2015 @ 10:41 #

          jakby co – z ciuszków i dodatków może Ktoś inny skorzystać -mnie interesuje samo golusieństewo, coby z Niej Rusałkę
          uczynić z dłuuugim a wijącym się ogonem…

          Lubię

  4. Monika 04/09/2015 @ 20:05 #

    super gromadka🙂

    Lubię

  5. Porcelanowe Lale 04/09/2015 @ 20:44 #

    Fajne te Twoje panny i fajnie je ubrałaś🙂

    Lubię

    • Ania 04/09/2015 @ 21:16 #

      Dzięki, Ewa🙂 Panny ubrane w ciuszki mattelowskie, tylko rybaczki i dżinsy są zrobione przeze mnie, no i z tej czarno-różowej sukienki zrobiłam bluzkę🙂

      Lubię

  6. Natalia 05/09/2015 @ 00:58 #

    Gillian jest śliczna, ale pewnie mówiłam to już z 10 razy. Pozostałym lalkom też nie można odmówić uroku. Każda z nich prezentuje trochę inny odcień rudości:)

    Lubię

    • Ania 05/09/2015 @ 21:39 #

      Dzięki, Natalia🙂 Faktycznie każda ma trochę inne te włosy i dobrze, bo nie lubię mieć dwóch bardzo podobnych do siebie lalek🙂

      Lubię

  7. MoxieFun 05/09/2015 @ 09:56 #

    Jak ja kocham rudzielce! A Twoje są naprawdę wspaniałe:-) Bardzo lubię też Lagoony, mam już dwie (to przez niebieski pewnie). W sumie aż tak niebieskiej nie, więc może sie skuszę, jeśli nie zajęta? Pozdrawiam!

    Lubię

    • Ania 05/09/2015 @ 21:41 #

      Dzięki! Jesteś druga w kolejce po Ince. Zobaczę, co Inka będzie miała do zaoferowania i jak nic mi się nie spodoba, to odezwę się do Ciebie🙂

      Lubię

      • MoxieFun 05/09/2015 @ 21:53 #

        Kochana,Ince to ja wszystko (no prawie;)) odstąpie, jedną Lagunę mam właśnie od niej!

        Lubię

        • INKA 06/09/2015 @ 21:36 #

          Moxie – ja właśnie kolejną syrenkę chcę uskutecznić –
          zatem wcześniej czy później i tak trafi do Ciebie – albo
          do Magdy, coby i Ona miała swą bajkową postać ;D

          Lubię

  8. Ola 05/09/2015 @ 11:20 #

    O ja też szalenie lubię pieguski ! Muszę powiększyć o nie, nieco swą kolekcję🙂 a Twoje wszystkie cudne !🙂

    Lubię

    • Ania 05/09/2015 @ 21:41 #

      Dzięki, Ollu🙂 Zawsze to jakaś odmiana od większości blond lalek😉

      Lubię

  9. Hamtaro Wędrowniczek 05/09/2015 @ 11:39 #

    Nie będę oryginalna – również lubię Rude i piegowate😀 Mebelki wyszły ekstra🙂 Pozdrawiam🙂

    Lubię

    • Ania 05/09/2015 @ 21:42 #

      Dzięki, Hamtaro!🙂 Jeśli chodzi o meble, to jestem z siebie zadowolona, jeśli chodzi o tapicerkę😉 Reszta leży😀

      Lubię

  10. dollinasindy 05/09/2015 @ 11:40 #

    Wszystkie śliczne🙂 ja mam póki co 1 Midge i czekam na dalsze🙂 Pozdrawiam!

    Lubię

    • Ania 05/09/2015 @ 21:42 #

      Dzięki, Wiola🙂 Odpisałam Ci na maila🙂

      Lubię

  11. Jafiss 05/09/2015 @ 11:43 #

    Prześliczne te piegate rudzielce. Najbardziej urzekła mnie Midge. Pewnie dlatego że jej kolor włosów przypomina mi te które ma moja przyjaciółka.🙂

    Lubię

    • Ania 05/09/2015 @ 21:43 #

      Dziękuję, Jafiss🙂 Midge ma z nich wszystkich najładniejszy odcień rudego🙂

      Lubię

  12. Stary_Zgred 05/09/2015 @ 12:21 #

    Aniu, to ja będę trzecia w kolejce po Lagoonę. Na wymianę mam Barbie-supersize. Niestety stan nie jest idealny. Maltura – bardzo ładna, ale brak ubrania, kolczyków i są brzydkie zadrapania pod szyją. Zdjęcia paskudy są schowane na moim zbiorkoncie flickrowym: https://www.flickr.com/photos/132417650@N04/ Gdyby Cię jednak zainteresowala, to daj znać przez PW na dollsforum🙂
    Piegusy bardzo fajne przez różnorodność. Aż oczy przeskakują od jednej do drugiej, żeby znaleźć tą najładniejszą, ale każda woła: Ja jestem numerem jeden😛

    Lubię

    • Ania 05/09/2015 @ 21:44 #

      Zgredko, będziesz czwarta, bo Wiola z Dolliny Sindy odezwała się do mnie wcześniej na maila🙂 Co do Twojej wielkiej Barbie, to muszę Ci się przyznać, że już dawno sprzedałam wszystkie moje większe niż barbiowate lalki, więc ta panna, choć śliczna, raczej nie wchodzi w grę🙂

      Lubię

  13. olla123 05/09/2015 @ 15:07 #

    Wszystkie cudowne! Wyglądają tak naturalnie, jakby nic innego nie robiły tylko plotkowały na kanapie! Fajnie dopasowałaś ciałka, od jakiego klonika wzięłaś dla Gill? Nie mogę dopasować do niej odpowiedniego odcienia…
    Pozdrowienia!

    Lubię

    • Ania 05/09/2015 @ 21:47 #

      Ollu, dzięki🙂 Klonika kupiłam używanego na Allegro, z opisu lalki sądzę, że był to ktoś lalkowy🙂

      Lubię

  14. Ashoka 05/09/2015 @ 19:14 #

    Ja jestem miłośniczką piegów i rudych:) a tu tyle tego w jednym miejscu – śliczne:)

    Lubię

  15. Metka 06/09/2015 @ 17:03 #

    Przeurocze dziewczyny. Nie ma jak pieguski.🙂

    Lubię

  16. Lubsko Marudzisko 23/09/2015 @ 00:13 #

    Też kocham rude😀 Mam póki co tylko jedną płomiennowłosą ale to na pewno się zmieni😛 Pięknie się Twoje dziewczyny prezentują na mebelkach od „mamusi”😛

    Lubię

    • Ania 25/09/2015 @ 23:26 #

      Dzięki😉 Mebelki mogły być trochę większe, jak na Barbie, ale dają radę🙂 Rudych lalek niestety jest zdecydowanie mniej niż blondynek…

      Lubię

  17. Aya w Świecie Lalek 10/01/2016 @ 04:23 #

    Mebelki bardzo fajne, a rudzielce piegusowate… to moja bajka absolutnie! Uwielbiam piegusy! A z Tą Laguną jak wyszło??? Gdyby jednak nikt nic, a ja tak, to jaka cena Lagunki?😀 Pozdrawiam🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

