Kayla FF Really Raspberry Make Up Chic.

29 Sier

Chyba nie miałam jeszcze takiej lalki, którą przesadziłabym z jej własnego ciałka na sztywniejsze, więc w końcu musiało do tego dość. Ofiarą stała się śliczna Kayla z serii Fashion Fever Make Up Chic o wdzięcznej nazwie Really Raspberry:

Miałam ją już dłuższy czas, ale jakoś tak nie mogłam się zebrać do zrobienia jej zdjęć, bo ciągle coś mi nie pasowało w jej ubiorze. Przeprowadziła się do mnie od Lunarh bez swoich oryginalnych ciuszków, a ja niestety mam hopla na punkcie dobrze dopasowanych ubrań dla lalek (w stosunku do siebie nie mam takich wymogów…🙂 ) . Z pomocą przyszła mi przeceniona z powodu zniszczonego pudła Birthday Wishes 2014 Barbie, która z twarzy niezbyt mi się podoba, ale grzechem byłoby nie kupić jej za takie pieniądze. W domu okazało się, że suknia jest stworzona dla zapomnianej Kayli:

Ta twarz ma w sobie tyle wdzięku i dostojności, że nie pasowała mi do sesji na krawężniku w dżinsach i koszulce, więc postanowiłam też wymienić jej oryginalne ciałko belly button na model muse i w takim właśnie wydaniu najbardziej cieszy moje oko🙂 .

A tak Kayla wyglądała w oryginale:

Nazwy poszczególnych lalek były inspirowane owocami – moja jest malinowa, a cechą charakterystyczną serii jest oczywiście makijaż, w tym rootowane rzęsy:

Lunarh, dziękuję Ci bardzo za tę piękność i mam nadzieję, że wybaczysz mi ten reboding!

Odpowiedzi: 32 to “Kayla FF Really Raspberry Make Up Chic.”

  1. dollinasindy 29/08/2015 @ 17:11 #

    Ślicznie wygląda z nowym ciałem i odzieżą🙂 A co do główki-jestem zainteresowana🙂

    Lubię

  2. Porcelanowe Lale 29/08/2015 @ 18:46 #

    Bardzo ładnie jej w tej kreacji🙂
    Taka jest teraz dziewczęca i świadoma swojej urody🙂

    Lubię

    • Ania 29/08/2015 @ 22:17 #

      Dzięki, Ewa🙂 To jedna z ładniejszych sukienek u kolekcjonerskich Barbie, jaką widziałam🙂

      Lubię

  3. INKA 29/08/2015 @ 19:42 #

    aaa, to do Ciebie trafiła ta piękność – gratuluję!!!

    Lubię

    • Ania 29/08/2015 @ 22:17 #

      Dzięki, Inka🙂 No, do mnie, dzięki wielkiej uprzejmości Ani🙂

      Lubię

      • INKA 30/08/2015 @ 14:16 #

        memu ślubnemu Twa niunia kojarzy się z Wenecją ;D

        Lubię

        • Ania 30/08/2015 @ 14:24 #

          Faceci często mają trafne skojarzenia w stosunku do lalek, może dlatego, że patrzą na nie racjonalnie i bez uwielbienia😉 Miło mi, że ogląda moją lalkę😀

          Lubię

  4. Łuk z drzewa cisowego 29/08/2015 @ 22:11 #

    Fanką tej sukienki nie jestem, ale sama modelka bardzo piękna, intrygująca i taka nieopatrzona, przynajmniej dla mnie:) Chyba właśnie staje się powoli coraz większą fanką tego typu ciałek, przy zdjęciach może się z nimi nie poszaleje, ale stojąc pięknie się prezentują.

    Lubię

    • Ania 29/08/2015 @ 22:20 #

      W sumie dużo też zależy, do czego ma lalka „służyć”, bo ta na przykład jest piękna, ale przez te oczka w bok, nie nadaje się do jakichś dłuższych sesji, bo wszędzie wygląda podobnie🙂 A mi wręcz przeciwnie suknia się bardzo podoba, jest delikatna i zwiewna i choć to tańsza seria Barbie Collectora, to Mattel nie szczędził na materiale z tyłu i zrobił podwójną warstwę dla lepszego efektu🙂

      Lubię

  5. olla123 30/08/2015 @ 08:16 #

    Lalka piękna, nie można przejść obok niej obojętnie! Dopasowałaś jej idealną suknię! Bardzo mnie zauroczyła! Cudna! Nic dodać, nic ująć!

    Lubię

    • Ania 30/08/2015 @ 09:28 #

      Dzięki, Ollu🙂 Pomyśleć, że była to kiedyś zwykła playline. Dziś o takich można pomarzyć🙂

      Lubię

  6. Lunarh 30/08/2015 @ 09:40 #

    Suknia jak szyta na nią! Nowe ciałko pasuje idealnie. Po prostu księżniczka🙂

    Lubię

    • Ania 30/08/2015 @ 10:09 #

      O, cieszę się, że Ci się podoba! Bałam się Twojej reakcji, bo wiem, jaki masz szacunek do oryginalnych lalek🙂

      Lubię

  7. Dollbby 30/08/2015 @ 09:53 #

    Piękna jest! <#

    Lubię

  8. Stary_Zgred 30/08/2015 @ 14:39 #

    Kolorystyka nowej sukni nawiązuje do oryginału! Super🙂 A ciało wcale nie gorsze – przecież poprzednie też było mało ruchliwe😛

    Lubię

    • Ania 30/08/2015 @ 14:42 #

      Dzięki🙂 Poprzednie przynajmniej nogami mogło trochę poruszyć😉

      Lubię

  9. kensuperstar 30/08/2015 @ 17:02 #

    Z lalki nijakiej zrobiłaś małe dzieło sztuki, cudowna teraz! Jednak szata zdobi lalkę…

    Lubię

    • Ania 30/08/2015 @ 17:32 #

      Dzięki! Ładna „szata” lalki to jej nieodłączna część🙂

      Lubię

  10. Ola 30/08/2015 @ 18:15 #

    Piękna jest ! A ta sukienka – coś niesamowitego, nie mogę od niej oczu oderwać😀

    Lubię

    • Ania 30/08/2015 @ 18:35 #

      Prawda?🙂 Nie przepadam za długimi, balowymi sukniami u lalek, ale ta jest estetyczna i zwiewna.

      Lubię

  11. mangusta 31/08/2015 @ 09:38 #

    Pasuje🙂

    Lubię

  12. Lubsko Marudzisko 31/08/2015 @ 12:03 #

    Zdecydowanie lepiej jej w nowej sukience niż w tej którą przeznaczył jej Mattel🙂 Dziewczyna jak malina😛 No i rzęsy, rzęsy to coś co uwielbiam u lalek!

    Lubię

  13. MoxieFun 01/09/2015 @ 00:08 #

    Pięknie wszystko dobrałaś, jak z fabryki a nawet lepiej!

    Lubię

    • Ania 01/09/2015 @ 12:29 #

      Dzięki🙂 Uroki „hybrydyzacji”😛

      Lubię

  14. Sandra 17/09/2015 @ 15:35 #

    Velma jest boska🙂

    Lubię

  15. Aya w Świecie Lalek 10/01/2016 @ 04:25 #

    lalka bajeczna… To spojrzenie, smukła buzia… włoski ładnie ułożone… cudna…

    Lubię

    • Ania 10/01/2016 @ 11:37 #

      Dziękuję, Aya🙂 Włoski miała takie w oryginale, więc nawet bałam się ich ruszać😉

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

