Sylwester u Stefek.

31 Gru

Już dzisiaj powitamy Nowy Rok, a ja pamiętam, jak te 14 lat temu obchodziliśmy millenium i straszono nas, że systemy komputerowe mogą nie poradzić sobie z taką datą…🙂 . Mój blog ma z kolei lat cztery i każdy, kto go odwiedzał od jego początków, pewnie pamięta czasy, kiedy zbierałam każdą lalkę, jaka mi wpadnie w ręce. Chyba każdy zbieracz lalek przechodził lub przechodzi przez taki okres. Potem jest różnie – albo nadal zbieramy tak różnorodnie albo brutalnie pozbywamy się nadmiarowych lalek. Nie jest to złe – dzięki temu zapoznajemy się z różnymi lalkami i możemy sobie o nich wyrobić opinię. U mnie wystąpił ten drugi przypadek, ale są klony, do których mam sentyment i zawsze będę miała ich kilka. Oczywiście chodzi tu o Steffi Love od Simby. Można powiedzieć, że troszkę się na nich znam, a kiedyś chyba były wizytówką mojego bloga, chociaż ostatnimi czasy publikuję o nich mało. Aby więc złożyć hołd Stefkom, dziś u mnie na sylwestrowym parkiecie królują właśnie one:

DSC09761Pierwsza od lewej to jedna z moich ulubionych – Steffi Love Superstar. Skompletowana dzięki Dollbbiemu, od którego mam lalkę i Rudemu Królikowi, która wielkodusznie podarowała mi ciuszki. Brakuje mi tylko bucików oraz pierścionka, ale w zastępczych też się ładnie prezentuje.

DSC09764 DSC09766Trzy z ciałkami pajacyk to nieznane panny, które jednak bardzo lubię. Ciuszki są pożyczone od innych lalek specjalnie na Sylwestra🙂 .

DSC09768 DSC09772 DSC09774 DSC09776 DSC09777 DSC09779Króluje oczywiście Venice Masquarade, którą mam dzięki Agnieszce. To jedna z moich dwóch Stefek kupionych w stanie zapudełkowanym, ale Miami w swoim stroju kąpielowym z nieskazitelnymi platynowymi puklami jeszcze poczeka aż ją odpudełkuję😉 . Venice Masquarade za to jest ubrana stosownie do okazji:

DSC09783 DSC09784Ma buciki, jakich jeszcze nigdy u Steffi nie widziałam:

DSC09789 DSC09786Tak ubrana z pewnością zrobi furorę na balu maskowym🙂 .

DSC09791 DSC09792Na koniec jeszcze jedno zbiorowe zdjęcie. Każda chyba wybiera się na imprezę innego typu😉 .

DSC09798Tymczasem ja na ten Nowy Rok chciałabym Wam życzyć, aby nie był on gorszy od poprzedniego. Niech Wasze marzenia, te lalkowe i prywatne, w końcu się spełnią, niech dopisuje Wam zdrowie i niech nigdy nie braknie Wam miłości.

No, i oczywiście udanej zabawy sylwestrowej! 🙂

Buziaki, Ania.

Odpowiedzi: 25 to “Sylwester u Stefek.”

  1. Katarzyna- Zbieraczka Dziwaczka 31/12/2014 @ 13:58 #

    Jakie one eleganckie !!!! To przecież NIE kolony , tylko poczciwe stare Stefcie :):)
    Szczęśliwego Nowego Roku i buziaki ( całoroczne ) 🙂

    Lubię

    • Ania 31/12/2014 @ 14:08 #

      Dzięki, Kasiu🙂 W sumie to masz rację – klony to brzmi obraźliwie, a Steffi to Steffi jaka by nie była i jak by nie narzekano na jej włosy i takie same twarze…

      Lubię

  2. Porcelanowe Lale 31/12/2014 @ 14:11 #

    Oj! Będzie się działo! Będzie zabawa!Będzie! kobiety, wino, śpiew
    Będzie głośno! Będzie radośnie! Przetańczą całą noc 😀😀😀
    Szczęśliwego Nowego Roku😀

    Lubię

  3. Hamtaro Wędrowniczek 31/12/2014 @ 15:18 #

    Miałam kilka Steffi jak miałam te killkanaście lat mniej🙂 Dziewczyny są świetnie przygotowane na zabawę🙂 Szczęsliwego Nowego Roku😉

    Lubię

    • Ania 31/12/2014 @ 15:39 #

      Dziękuję, Wędrowniczku😉 Jeszcze rok, dwa lata temu zbierałam każdą Stefę, potem trzeba było zweryfikować to stado i zostało mi tyle🙂 Ja z kolei kompletnie nie pamiętam moich lalek z dzieciństwa… Wiem, że były, na zdjęciu nawet jedną ktoś uchwycił, ale z urwaną głową…😛

      Lubię

  4. M.S 31/12/2014 @ 15:29 #

    Szczęśliwego Nowego Roku!!
    Życzę ci mnóstwa Stefek w 2015:))

    Lubię

    • Ania 31/12/2014 @ 15:37 #

      O, Maciek! Dziękuję🙂 W tym roku nie było wysypu Stefek, to może w następnym😉 Jakby co, to będzie Twoja wina😉

      Lubię

  5. Ola 31/12/2014 @ 15:45 #

    Hehe, proszę, proszę dziewczyny już gotowe na szampański wieczór😀
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Buziaki🙂

    Lubię

    • Ania 31/12/2014 @ 15:48 #

      Dzięki, Olu🙂 Już mrożą plastikowego szampana😉

      Lubię

  6. mangusta 31/12/2014 @ 17:09 #

    Najładniejsze Steffi🙂

    Lubię

    • Ania 31/12/2014 @ 17:12 #

      Dziękuję, Karolina🙂 To wymienianie ciałek tak wciąga, że zapominam o starych, dobrych lalkach.

      Lubię

  7. świstak 31/12/2014 @ 18:02 #

    Miło zobaczyć twoje steffi Aniu

    Lubię

    • Ania 31/12/2014 @ 18:31 #

      Dzięki, Tomek🙂 Przez jakiś czas Stefki u mnie odeszły w zapomnienie, ale całe szczęście nie zapomniałam, jakie lalki lubię najbardziej – one są w tym gronie🙂

      Lubię

  8. Eibhlin 31/12/2014 @ 20:56 #

    Aniu – wszystkiego dobrego w nowym Roku życzę🙂 Spełnienia „lalkowych” marzeń i mnóstwo sukcesów!🙂

    Lubię

  9. Natalia 31/12/2014 @ 21:45 #

    Ale z nich elegantki:) Szczęśliwego Nowego Roku! Zdrowia, szczęścia i pieniędzy:)

    Lubię

    • Ania 01/01/2015 @ 16:46 #

      Dziękuję, Natalia🙂 Wszystkie te trzy rzeczy mi się przydadzą – pierwszego mam coraz mniej, drugiego i trzeciego tylko czasem😛

      Lubię

  10. olla123 01/01/2015 @ 14:32 #

    Wszystkiego naj! naj! naj! na Nowy Rok i spełnienia wszystkich marzeń! Dziewczyny są prześliczne i wspaniale ubrane!

    Lubię

  11. Sandra l 02/01/2015 @ 15:05 #

    Bardzo mi się podoba Twoja Venice Masquarade.

    Lubię

    • Ania 02/01/2015 @ 20:57 #

      Dzięki, Sandra!🙂 Lalki ledwo co wyciągnięte z pudła zawsze olśniewają😉

      Lubię

  12. madmadzia 07/01/2015 @ 00:08 #

    🙂 Steffki są śliczne. Kupowałam je mojej małej kuzynce jakieś 13 lat temu. Oczywiście ma je teraz spakowane na pawlaczu…i pewnie kiedyś wezmę je do odnowienia…te 13 lat temu nie myślalam, że lalki tak zawładną moim życiem. Że będą ważne, że będę umiała naprawić ich włosy, że będę miała różne Fleur i Barbie. Jak ten czas szybko leci i jak nas zmienia…ciekawe co jeszcze przed nami🙂 życie jest fascynujące🙂

    Lubię

    • Ania 07/01/2015 @ 04:10 #

      Prawda? Dla mnie właśnie fascynujące byłoby odgrzebanie takiego pudła ze starymi lalkami niczym kufra ze skarbami🙂

      Lubię

  13. Illama z Monster Clinic 30/05/2015 @ 23:37 #

    Piękne panienki😀
    Chyba jestem na etapie, że muszę mieć każdego Monstera😛 Ale powoli klaruje mi się, które wielbię, a które mniej🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

