Becky.

20 Wrz

Becky to wyjątkowa lalka, bo trochę zaprzecza ideałowi Barbie i to nie tylko dlatego, że nie ma czupryny w kolorze platynowego blondu. Cały dochód z jej sprzedaży został oddany na rzecz dzieci niepełnosprawnych, a akcesorium, jakie dodano do jej pudełka to wcale nie pies, rower ani szafa brokatująca… Becky jest inwalidką i doczekała się od Mattela kilku wydań:

– Share a Smile Becky z 1996:

Zdjęcie ze strony http://www.bunow.com. Po kliknięciu w obrazek zobaczycie artykuł o najbardziej kontrowersyjnych Barbie… Głupota pisana przez kogoś ciemnego.

– Becky – I’m the school photographer z 1998:

– Becky Paralympic Champion z 1999:

Dzięki Magalicie zamieszkała u mnie ta pierwsza Becky. Co prawda naga i bez wózka, ale i tak wyjątkowa. Dla ciekawskich polecam dokładne opisy Becky u Erynnis i Barbiecollectora, a tymczasem u mnie Beczki (bo lubię ją tak zdrobniale nazywać😉 ) wstała na nogi:

DSC08295 1nowyZ powodu tych ogrodniczek została ochrzczona przez mojego męża „córką farmera”, więc przyjmijmy, że pannica przechadza się po parkowych włościach swego ojca🙂 .

DSC08300 DSC08306 Właśnie dzięki Erynnis dowiedziałam się, że nastoletna Skipper odziedziczyła swój headmold po Becky, a nie na odwrót. A przecież nazywa się go częściej „teen skipper” niż „Becky”. Co za niesprawiedliwość losu. Chyba między innymi przez to ta lalka pozostaje zapomniana.

DSC08308Zdjęcia są nieco rozmyte, bo Beczki zamiast karmić kury i doglądać świnek woli urządzać sobie z rana romantyczne spacery po zamglonych łąkach…

DSC08312 DSC08336 DSC08323Nie da się ukryć, że jesień coraz bliżej. Łąki są rdzawe, a drzewa pozbawione liści.

DSC08343Kto wie, być może Mattel pokusi się o jeszcze jakąś Becky?

PS. Becky ma ciałko typu pajacyk z tymi wielkimi stopiskami… Przed wczoraj kupiłam klej, piankę, kawał filcu, wstążki i kryształki, a to, co z tego powstało, Becky ma na stopach. Nie jest to dzieło sztuki, celowo nie dawałam na nie zbliżenia, ale mam zamiar się szkolić w tym kierunku😉 .

Odpowiedzi: 20 to “Becky.”

  1. mangusta 20/09/2014 @ 13:19 #

    No właśnie miałam mówić, że fajne ma klapki🙂 Szkoda, że nie masz tego wózka. A może masz?

    Lubię

  2. astridnat 20/09/2014 @ 15:01 #

    Moim zdaniem pierwsze wydanie Becky jest najładniejsze, ten delikatny uśmiech :)Pozostałe nie mają też tak pięknego koloru włosów. Niemniej nie pogardziłabym żądną z tych lalek, bo tego moldu jeszcze nie posiadam:)
    A buty wyszły super. Sama próbowałam szewstwa, więc wiem jakie to trudne.

    Lubię

    • Ania 21/09/2014 @ 12:22 #

      Dzięki, Astrid! Buciki to ciężka sprawa, ale te to kamień milowy, bo ostatnie robiłam z wieczka po margarynie😀 Mi też najbardziej podoba się pierwsza Becky🙂

      Lubię

  3. Ola 20/09/2014 @ 15:08 #

    O nawet nie wiedziałam, że wyszły takie charytatywne Barbie, ale to naprawdę świetna sprawa🙂 i cudnie, że udało Ci się taką zdobyć! Jest naprawdę piękna🙂

    Ps. Odnalazłam Twojego maluszka, wkleiłam link pod Twoim komentarzem🙂

    Lubię

  4. Szara Sowa 20/09/2014 @ 17:02 #

    Bardzo ładna ta Becky. Jestem zaskoczona jej artykulacją, myślałam, że na sztywno siedzi na wózku.

    Lubię

    • Ania 21/09/2014 @ 12:21 #

      Sowo, jakby miała tradycyjne, gumowe nogi, to by ich nie zgięła pod takim kątem. A plastikowe, odlane w całości w takiej pozycji były by troszkę przykre…😉

      Lubię

  5. Ashoka 20/09/2014 @ 17:26 #

    Bardzo fajna jest , podoba mi się jej kolor włosów (ogrodniczki osobiście uwielbiam – ganiam w pracy w takich z 5 kieszeniami :))

    Lubię

    • Ania 21/09/2014 @ 12:20 #

      Ja też uwielbiam🙂 Co prawda mąż odradził mi kupno, hehe, a Twoje to pewnie takie robocze?😛

      Lubię

  6. olla123 20/09/2014 @ 17:43 #

    Klapki Ci się udały! Wiem, jakie to trudne, więc Cie podziwiam! Laleczka ma śliczny kolor wlosków i fajnie, że stanęła na nogi! Pozdrawiam serdecznie!

    Lubię

  7. alexisdoll 21/09/2014 @ 09:19 #

    O kurcze, pierwszy raz widzę niepełnosprawną lalę. Nie miałam pojęcia, ze takowe są. Klapeczki z daleka robią bardzo dobre wrażenie. Gratuluję😉

    Lubię

    • Ania 21/09/2014 @ 12:18 #

      Dzięki, Alexis🙂 Filc i pianka okazały się zbyt giętkie, następnym razem muszę użyć jeszcze jakiegoś twardego kartonu pomiędzy nimi. A moim głównym problemem jest brak cierpliwości, a wysychanie trochę trwa…

      Lubię

  8. Metka 21/09/2014 @ 17:27 #

    Becky ma naprawdę śliczną buzię. Fajnie by było, gdyby Mattel wznowił produkcję tej lalki.🙂

    Lubię

    • Ania 22/09/2014 @ 08:42 #

      Tak, jest tyle lalek, których produkcję mógłby wznowić…😀

      Lubię

  9. VMarcin KenSuperStar 21/09/2014 @ 18:21 #

    U ciebie cuda! Wstała na nogi, powinni cię świętą zrobić🙂

    Lubię

    • Ania 22/09/2014 @ 08:42 #

      Żyjący święty… To by było coś😀 W końcu „taki mały, taki duży może świętym być…”😉

      Lubię

  10. Sakura 22/09/2014 @ 15:41 #

    Uwielbiam Becky!🙂 Marzy mi się taka NRFB, z wózkiem. Nie wiedziałam, że były trzy wersja, ale według mnie pierwsza jest najładniejsza, a Twoja jest w idealnym stanie🙂 Buciki są świetne, naprawdę ci się udały, kolor pasuje do rudych włosów Becky🙂 Ja też długo miałam problem ze znalezieniem butów dla Sakury, no bo co jakieś zrobiłam to albo krzywe albo co innego nie tak… aż wreszcie przypadek sprawił, że kupiłam jej buty dla Pullip🙂 Drogo wychodzi, ale są piękne, z tym, że nie wiem, czy na płaskostope Barbie by pasowały, ale pewnie tak🙂

    Lubię

    • Ania 22/09/2014 @ 17:15 #

      Moim zdaniem ta też jest najładniejsza i chciałabym dla niej jakieś porządne buty. Widziałam te od Pullip i też o nich myślałam. Może, kiedy będę miała jakiś przypływ gotówki, to się na taki zakup zdobędę. Czego się nie robi dla lalki…😉

      Lubię

  11. Sakura 24/09/2014 @ 13:14 #

    Polecam trampki🙂 Są większe i luźniejsze niż inne np. półbuty i myślę, że powinny pasować, a Becky jest lalką, której warto sprawić takie butki😀

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

