Sharpay.

15 Czer

Sharpay znacie z tego wpisu. Wystąpiła ona w nim, jako dodatek do Vanesy, jednak szkoda było zostawić taką przyjemną buzię na karłowatym, nastoletnim ciałku:

Dziewczyna więc nieco podrosła i stała się kolejną ofiarą „fashionizacji” moich lalek🙂 .

DSC06374 DSC06378Byłam lekko zaskoczona faktem, że lalka, która w domyśle była przecież nastolatką z High School Musical, może tak dobrze i tak dorosło wyglądać. Zabrałam ją więc na sesję i pozwoliłam pochwalić się przed obiektywem swoimi nowymi, kobiecymi kształtami:

DSC06386 DSC06393 DSC06395Ubranko szyłam sama, zanim jeszcze Sharpay u mnie zamieszkała, więc uważam to za przeznaczenie, że kupiłam ją wtedy w lumpeksie, w którym nigdy wcześniej lalek nie było😀 .

DSC06397 DSC06399Podczas spaceru towarzyszył mi mąż, który zanim wyszliśmy, nalegał, abyśmy wzięli parasol, a ja stwierdziłam, że na pewno nie będzie padać, więc szkoda go nosić ze sobą. Słońca nam nie brakowało, wręcz przeciwnie…

DSC06415A kiedy oddaliliśmy się od zabudowań, niebo momentalnie się zachmurzyło i lunął porządny deszcz😀 . Mój luby wypominał mi, że zabroniłam mu wziąć parasola, zmokliśmy do cna, a kiedy zaczęliśmy się zbliżać do zabudowań, deszcz przestał padać i wyszło słońce. Na niebie przed nami ukazał się magiczny wytwór przyrody:

DSC06427Dla takiego widoku warto było zmoknąć🙂 .

DSC06430

Odpowiedzi: 21 to “Sharpay.”

  1. olla123 15/06/2014 @ 15:09 #

    Lalka jest pięknością a przesadzenie na ciałko fashionistas tylko wyeksponowało jej wdzięki! Tęcza wyszła cudnie i choć zmokliście pewnie mocno to i tak sesję uważam za bardzo udaną!
    Ps. Musiałam jeszcze raz wrócić do zdjęć tej ślicznej blondynki, bo jest fantastyczna i w tej różowej sukience wygląda wspaniale!

    Lubię

    • Ania 15/06/2014 @ 15:11 #

      Dzięki, Ollu, za takie miłe komplementy!🙂 Tęcza była taka piękna, że szybko zapomnieliśmy o ulewie😀 Polecam Ci zakup Sharpay, bo to naprawdę lalka z potencjałem, którego nie wydobywa jej nastoletnia wersja🙂

      Lubię

  2. manhamana 15/06/2014 @ 15:20 #

    Faszonizacja bardzo mi się podoba! Świetni wygląda wyrośnięta Sharpay!

    Lubię

    • Ania 15/06/2014 @ 15:24 #

      Dzięki, Madzia🙂 Z tą fashionizacją u mnie to jest epidemia… Jakąkolwiek lalkę zobaczę, to zaraz wyobrażam ją sobie na ciałku fashionistas😀

      Lubię

  3. lak.figaniak.ewa@gmail.com 15/06/2014 @ 17:33 #

    Aniu, to nie epidemia, te lalki po prostu mają potencjał w artykulacji, a przez to stają się ciekawsze😀 /spójrz na te z poprzedniego postu jakby je przesadzić byłyby fajniejsze/
    Twoja Sharpay teraz jest świetna😀 nawet i bym taką chciała😉
    Tęczowy widok z panną na czela – cudny😀
    Pozdrawiam serdecznie🙂
    P.s widziałaś moje dwie śnieżki😛

    Lubię

    • Ania 15/06/2014 @ 17:37 #

      Dzięki, Ewa🙂 Baśki i Kiry nie przesadzę, są u mnie ze względów historycznych😉 . Śnieżki zobaczyłam teraz, dlatego, że nie lubię wyzwań lalkowych, trochę mnie nudzą, więc zazwyczaj nie czytam u ludzi wpisów, które przedstawiają te wyzwania😀 Fajne im ciuszki uszyłaś, choć tej, co ma tę prostą miniówę jakby spódnicy brakowało😉

      Lubię

      • lak.figaniak.ewa@gmail.com 16/06/2014 @ 10:23 #

        Chyba mnie nie lubisz😛

        Lubię

        • Ania 17/06/2014 @ 05:40 #

          Oj, Ewa! My się zawsze źle zrozumiemy!😀 Nie miałam na myśli konkretnie Twojego bloga, tylko wszystkie ogółem, bo ja mam taki programik, gdzie wklejam sobie link jakiegoś bloga i codziennie mi się tam wyświetlają nowe wpisy z tego bloga. No, i mam tam dodane kilkadziesiąt blogów i teraz wyobraź sobie, że jednego dnia pojawia się tam kilkanaście wpisów z takim samym tytułem i podobnej tematyce… A ja Cię bardzo lubię🙂

          Lubię

  4. medithanera 15/06/2014 @ 21:00 #

    Sharpay była otoczona cnem, że taka niezmoknięta?
    Zfaszyzowana wygląda o wiele lepiej. Jeszcze trochę i zachce mi się którejś z tych niewyrośniętych poczwar hybrydowo…

    Lubię

    • Ania 17/06/2014 @ 05:44 #

      Sharpay natychmiast została schowana w mojej torebce i wyszła z niej, jak przestało padać… Jak Ci się jakaś taka poczwara trafi, to na pewno zrobisz z niej to samo, co ja😉

      Lubię

  5. sowa58 15/06/2014 @ 21:16 #

    Ciałko faszki dziwnie ją odmieniło, zniknęła nastolatka. Sharpay wydoroślała i chyba teraz proporcje ciała są odpowiedniejsze. szkoda, że nie sprzedają samych ciałek do faszek, takich bez głowy i ciuchów.

    Lubię

    • Ania 17/06/2014 @ 05:42 #

      Tak, jak pisałam Moni – nie wiem, kto wpadł na pomysł umieszczenia takiej głowy na takim małym ciałku, bo przecież Gabriella z tej samej serii ma normalnej wielkości łepek…🙂

      Lubię

  6. dollbby 15/06/2014 @ 21:39 #

    no i o to chodzi!😀 Wygląda świetnie!

    Lubię

  7. Monika B. 16/06/2014 @ 05:26 #

    no, no! teraz wreszcie ta lalka ma właściwe proporcje …i zrobiła się z niej sexy laska!

    Lubię

    • Ania 17/06/2014 @ 05:41 #

      Haha, dzięki, Monia!🙂 Na tym małym ciałku wygląda beznadziejnie, nie wiem, kto to wymyślił… Tym bardziej, że jej koleżanka z serii, Gabriella, ma głowę proporcjonalnej wielkości…🙂

      Lubię

  8. mangusta 16/06/2014 @ 16:38 #

    Ja tam lubię moknąć w ciepłym deszczu🙂 Dobrze jej posłużyła zmiana ciałka, bo twarz w ogóle nie wygląda na nastoletnią. Obawiam się, że za „nastoletnie karłowate ciałko” możesz stracić nastoletnie fanki😀😉 No i tęcza piękna.

    Lubię

    • Ania 17/06/2014 @ 05:38 #

      Ależ z Ciebie romantyczka🙂 To był zimny deszcz + chłodny wiatr, ale jest co wspominać😉 Nastolatki chyba też rozumieją, że każdy kiedyś dojrzewa i będzie „stary”, Justin Bieber też😛

      Lubię

  9. astridnat 18/06/2014 @ 14:06 #

    Blondyneczka bardzo zyskała na dorosłym ciałku. To nastolatkowe faktycznie jakieś takie nieproporcjonalne, no i o buty ciężko;)

    Udało wam się uchwycić całą tęczę – zjawisko, które mnie fascynuje.

    Lubię

    • Ania 22/06/2014 @ 14:42 #

      Astrid, tęcza była naprawdę szeroka, ale, jak się przyjrzeć, zdjęcie jest gorszej jakości, bo robione funkcją panoramy, a ona pogarsza ostrość🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

