Dwie mamy.

23 Maj

Dzień Matki tuż tuż, więc dziś będzie o mamach. Sama jeszcze nią nie jestem, ale mieszkam pod jednym dachem z dwoma, z których jedna to prezent od Mangusty. Dzięki, kochana!🙂 Mamy te są siostrami, pochodzą z jednej rodziny, a jedna starsza od drugiej o rok, lecz różnią się od siebie wieloma szczegółami. Poznajcie „moją” panią Heart…
DSC06101… oraz panią Heart, która przeprowadziła się do mnie od Mangusty:DSC06113Prawda, że się od siebie różnią? A jednak pochodzą z jednej rodziny. Pierwsza mogła być częścią takiego oto zestawu The Heart Family z 1985 roku:

Zdjęcie ze strony http://annebodil.blogspot.com.

A druga zestawu Kiss and Cuddle wydanego rok później:

Zdjęcie ze strony http://www.lilfriends.net.

Siostry są więc mamuśkami pełną gębą, choć u mnie występują bez dzieci i mężów🙂 .
DSC06127DSC06128Pierwsza z nich to spokojna kobieta o gołębim sercu, która cały swój czas poświęca rodzinie, a headmold Kelley odziedziczyła po… Kelley, rudej koleżance Starr z serii lalek o tej samej nazwie. Miała już u mnie na blogu swoje pięć minut, gdzie poznać było można jej męża <KLIK>🙂 .

DSC06138Druga to dynamiczna, młoda mama, która nadal żyje pełnią życia, a Mangusta zafundowała jej kompletny lifting w formie fashionistkowego ciałka. Dla niej także Mattel stworzył unikalny headmold Heart Family Kissing Mom, którego nie użyto do produkcji żadnej innej lalki:

DSC06139I o ile „zamkniętouste” lalki przeważnie podobają mi się bardziej, bo nie szczerzą się, jak głupi do sera, to headmold Kelley ma na tyle subtelny uśmiech, że jestem w stanie powiedzieć, że to piękna lalka🙂 .

DSC06134Dwie mamy, choć tak różne od siebie, połączyły rozmowy o pieluchach, sposobach usypiania bobasa i zrzucaniu nadmiarowych kilogramów po porodzie…🙂 .

DSC06142A ja, choć ciut za wcześnie, wszystkim blogowym mamusiom życzę pociechy z latorośli i dużo rodzinnej miłości🙂 .

Odpowiedzi: 22 to “Dwie mamy.”

  1. RudyKrólik 23/05/2014 @ 10:41 #

    Fajne mamuśki!
    Podoba mi się, że są takie podobne i różne jednocześnie. Jedna jest mamą „przy dziecku”, a druga się realizuje zawodowo ;)- i obie robią tę samą ciężką pracę, jaką jest wychowanie.
    Ja sama staram się być trochę taką, a trochę taka mamą i to cholernie trudne!
    A w Dzień Matki mam imieniny :3

    Lubię

    • Ania 23/05/2014 @ 13:48 #

      Dzięki, Króliku🙂 Jak już będę miała swojego malucha, to też chcę być taka pół na pół😉

      A z tymi imieninami, to słabo wypadasz, bo można Cię „załatwić” za jednym razem😛

      Lubię

  2. lak.figaniak.ewa@gmail.com 23/05/2014 @ 17:17 #

    Łeee tam, Dzień Matki i imieniny🙂 ja to dopiero mam przechlapane i to od tylu lat😀
    ażeby było bardziej gorzej to urodziny mam tuż po Dniu Matki a Przed dniem Dziecka😀😀
    Wracając do tematu….. to pieknie umiesz przedstawić swoje mamy i nie tylko!
    Pozdrawiam serdecznie😀
    !

    Lubię

    • Ania 23/05/2014 @ 18:37 #

      Dzięki, Ewa🙂 Czyli można powiedzieć, że synowie na Tobie nieźle oszczędzili, nie wahaj się ich naciągać na lalki😛

      Lubię

      • lak.figaniak.ewa@gmail.com 24/05/2014 @ 11:55 #

        Taaa… oszczędzali i oszczędzają na mnie nie tylko synowie😉

        Lubię

  3. mangusta 23/05/2014 @ 17:25 #

    Lubię patrzeć, jak wydane przeze mnie lalki odżywają w rękach nowych właścicielek🙂 Przy okazji dowiedziałam się czegoś nowego – byłam przekonana wcześniej, że to jest mold Jazzie.

    Lubię

  4. Ashoka 23/05/2014 @ 18:31 #

    Śliczne obie:)

    Lubię

  5. sowa58 23/05/2014 @ 22:47 #

    Obie mamuśki urocze. Bardzo podoba mi się różowa suknia, nie, że różowa tylko ten model. Dziękuję też w imieniu mam za życzenia.

    Lubię

    • Ania 24/05/2014 @ 10:04 #

      Dzięki, Sowo🙂 Różowa suknia jest taka bardzo retro, ale i stylowa🙂

      Lubię

  6. olla123 24/05/2014 @ 14:34 #

    Bardzo fajny, ciekawy opis, kapitalne zdjęcia! Obie kobietki są śliczne, choć tak różne! Przy okazji tematu familijnego, pozdrawiam wszystkie Mamy!

    Lubię

  7. Pikulina 24/05/2014 @ 18:01 #

    Niezłe mamuśki🙂 i najważniejsze że dają radę wszystko ogarnąć! Też mam jedną z nich ( tę drugą) i jestem nią zachwycona. Świetnie je wystylizowałaś, po ubiorze widać, która to mama o gołębim sercu a która jest wulkanem energii🙂 A że moldu drugiej mamy nie użyto do produkcji żadnej innej lalki?? Jestem w szoku!!! Dziękuję za cenne informacje!! Teraz jeszcze bardziej się cieszę, że ją mam🙂

    Lubię

    • Ania 25/05/2014 @ 15:54 #

      Dzięki, Pikulina🙂 Sama nie wiedziałam, że ta druga mamusia ma taki wyjątkowy headmold! Ale dowiedziałam się tego z mojej skarbnicy wiedzy i lalkowej Biblii… http://www.kattisdolls.net/😉

      Lubię

  8. fleurdolls 25/05/2014 @ 19:41 #

    Świetne zdjęcia! Robią na mnie wrażenie jakby były siostrami. Druga bardziej mi się podoba i rewelacyjnie pasuje do niej to nowe ciałko🙂

    Lubię

    • Ania 25/05/2014 @ 20:36 #

      Dzięki, Aga!🙂 Artykułowane ciałko to świetny sposób na nadanie lalce nowego życia. Akurat tej ciałko przełożyła Mangusta i mamuśce wyszło to na dobre – główki starszych lalek wbrew pozorom idealnie się do tego nadają🙂

      Lubię

  9. Metka 26/05/2014 @ 16:57 #

    Obie są prześliczne. Szczególnie pierwsza mi się podoba. Ma taki delikatny wyraz twarzy. Anielski wręcz.🙂

    Lubię

    • Ania 27/05/2014 @ 09:37 #

      Dzięki, Metko🙂 Tak, ta pierwsza ma trochę zbyt niewinną buźkę, jak na matkę i żonę😉

      Lubię

  10. madmadzia 17/07/2014 @ 20:02 #

    wprawdzie bardzo spóźnione…ale szczere podziękowania🙂 to między innymi brak czasu na własne rozrywki sprawia, że zaległości lalkowe nadrabiam falowo🙂 teraz właśnie nastał ten czas🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

