Artykułowana Avery czyli nastolatki w natarciu.

8 Gru

Zdaję sobie sprawę z tego, że Moxie Girlz od MGA nie są zbyt lubiane i popularne wśród zbieraczy lalek. A to mają zbyt wielkie oczy, a to ciałko bez wyrazu i artykulacji, a to stopobuty na bolec, jak ich koleżanki z tej samej stajni czyli Bratz. Pomimo tego od początku je polubiłam. Wielkie oczy mnie zauroczyły, stopobuty nawet nie przeszkadzały, ale ciałko z chęcią wymieniłabym jednak na bardziej „ruchome”. Z pomocą przyszła mi wyprzedaż u Medithanery. Odkupiłam od niej artykułowane ciałko od Bratzillaz i teraz moja Avery może cieszyć się każdym ruchem swoich stawów😉 .DSC04363Przy okazji przedstawiam Wam jej koleżanki czyli resztę mojego nastoletniego towarzystwa – Howleen Wolf oraz Juls z serii Super Model od Simby, która z założenia nie miała być chyba nastolatką. U mnie jednak jest różowym nerdem😀 .

DSC04371Jak widać, dziewczyny bardzo się polubiły, choć każda z nich pochodzi od innej firmy – matki. Ubrały już swoją choinkę (na ekumenicznie, toteż na szczycie nie ma gwiazdy betlejemskiej😉 ), którą z dumą prezentuje Avery. Z poprzednim ciałkiem na pewno nie mogłaby przy niej uklęknąć🙂 .

DSC04370Moxie Girlz stanowczo wiele zyskują na artykułowanym ciałku:

DSC04374Ich pasją są klocki, a ponieważ są już prawie dorosłe, nikomu się do tego nie przyznają. Z pomocą mojego miśka stworzyły świąteczną dioramkę:

DSC04379Ale o tym cicho sza, bo jeszcze się psiapsióły z gimnazjum dowiedzą😉 .

DSC04377 Avery ma nawet tatuaż z gumy do żucia, więc przecież jest dorosła!😉

Odpowiedzi: 20 to “Artykułowana Avery czyli nastolatki w natarciu.”

  1. VMarcin 08/12/2013 @ 15:15 #

    Ooch już jest choineczka, jak milusio, a pomysł z wymianą ciałka super, w pierwszej chwili nawet nie zauważyłem, że ma zmienione🙂

    Lubię

    • Ania 08/12/2013 @ 15:17 #

      Dzięki, Marcin!🙂 Choineczka jest, i to koniecznie różowa😛

      Lubię

  2. Imago 08/12/2013 @ 16:02 #

    Ale ekstra choinka i diorama🙂 Avery faktycznie zyskała na tym ciałku🙂 Juls mi się bardzo podoba🙂

    Lubię

    • Ania 08/12/2013 @ 16:05 #

      Dzięki, Imago🙂 Super Model to trudne lalki – fajne mają ciałka, ale puste, płaskie twarze. Chyba dlatego miała dołączone okulary😀 . Choć ubranko musiałam zajumać innej lalce😉

      Lubię

  3. Gośka 08/12/2013 @ 17:05 #

    dobry pomysł z przeszczepem ciałka! Bardzo ładnie razem wyglądają!

    Lubię

  4. Szara Sowa 08/12/2013 @ 21:25 #

    Śliczne nastolatki. Pomysł z artykułowanym ciałkiem dla Moxie świetny, bardzo zyskuje na zamianie. Choinka z ptaszkiem śliczna.

    Lubię

    • Ania 09/12/2013 @ 10:03 #

      Dzięki, Sowo🙂 Właściwie na choince miała być gwiazdka, ale nie znalazłam takiej małej😉

      Lubię

  5. mangusta 08/12/2013 @ 23:51 #

    Zdecydowanie jej to ciałko posłużyło🙂

    Lubię

  6. Zbieraczka Dziwaczka 10/12/2013 @ 01:27 #

    Świetny pomysł z tym ciałkiem !!!
    Wszystkie panny bardzo ładnie wyszły na zdjęciach :):)

    Lubię

    • Ania 10/12/2013 @ 08:56 #

      Dzięki, Dziwaczko🙂 To jedne z moich ulubionych lalek i jedyne nastolatki🙂

      Lubię

  7. madmadzia 10/12/2013 @ 22:42 #

    Moxie są prześliczne🙂 niedługo pewnie którąś nabędę – a czaje się na Lexę w zielonym stroju elfa🙂 bardzo mnie urzekają taką lalkową, dziewczęcą urodą. szkoda, że tak mało jest ich w „normalnych” sklepach. Kiedyś pamiętam – stały na półkach, a teraz tylko w necie jest jakiś wybór…

    Lubię

    • Ania 13/12/2013 @ 11:11 #

      Madziu, ja też pamiętam, jak ich nawał był w sklepach, ale mam wrażenie, że furory w Polsce nie zrobiły, choć mogę się mylić. Dzisiaj widuję je w Tesco i E. Leclerc, ale pojedyncze sztuki z różnych serii. Elf faktycznie uroczy🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

