Jesienna Dori.

29 Wrz

Nadeszła w końcu jesień. Pora melancholii i spadających kasztanów, wysypu grzybów i jesiennych zdjęć lalek na blogach😉. Ja oczywiście nie jestem wyjątkiem i dziś rano zabrałam na spacer lalkę, której sama nie potrafiłam zidentyfikować:

DSC03866 DSC03871

Jednak dzięki Ajatoco i Lacrimie (dzięki, dziewczyny!) już wiem, że ta panienka to muza Dori z filmu „Barbie i Diamentowy Pałac”:

Tak, tak, na zdjęciu promo wygląda zupełnie inaczej😀. A tak wyglądała biedaczka, gdy do mnie dotarła:

Nawet mi się podobało jej oryginalne, filigranowe ciałko, jednak miała wyłamaną szyję, a sama tego naprawić nie potrafię, więc Dori dostała ode mnie ciałko fashionistkowe:DSC03890 DSC03888 DSC03891

Jak widać, dobrze się na nim czuje🙂. Bardzo ją polubiłam ze względu na nietypową twarzyczkę, która okazała się być headmoldem Tango, co mnie bardzo, bardzo cieszy, bo to jedyna lalka w moim zbiorze, która dzierży ten mold😀.

DSC03898 DSC03883

Spacerek odbył się poranną porą, ale na szczęście już wtedy nad Wrocławiem zaczęło świecić słońce…

DSC03901 DSC03903

…i udało nam się nawet zebrać sporo kasztanów:

DSC03900

DSC03906

Mają taki sam kolor, jak włoski Dori🙂

DSC03907

Odpowiedzi: 25 to “Jesienna Dori.”

  1. Mono 29/09/2013 @ 12:57 #

    Bardzo sympatyczna dziewuszka🙂 Podoba mi się szczególnie na tym zdjęciu przy drzewie.

    A mold ten w wersji Basics z blond włosami bardzo kojarzy mi się z Alicją Bachledą-Curuś😀

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:34 #

      Mono, faktycznie jest w tym moldzie coś z Alicj Bachledy-Curuś!🙂 Gdyby chcieli zrobić jej lalkę, to nie musieliby produkować nic nowego😛 Ale lalka przedstawiająca polską gwiazdę to chyba galaktyczna przyszłość, hihi😛

      Lubię

  2. manhamana 29/09/2013 @ 16:17 #

    Śliczne zdjęcia! I dzięki Tobie wiem kogo ostatnio przyniosłam z SH. Oryginalne ciałko bardzo mi się podoba, ale jako Fash też świetnie się sprawdza

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:35 #

      Dzięki, Magda!😀 Ciężko tę lalkę zidentyfikować, bo na zdjęciu promo ma zupełnie inny makijaż… Bez dziewczyn z forum na pewno nie wiedziałabym, kto to taki🙂

      Lubię

  3. Metka Metuszka 29/09/2013 @ 16:43 #

    Prześliczna. Jej włosy pięknie mienią się w słońcu.🙂

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:36 #

      Dzięki, Metko🙂 Dori ma fajne włosy, kasztanowe z ciemniejszymi pasemkami, bardzo naturalnie to wygląda na zdjęciach🙂

      Lubię

  4. astridnat 29/09/2013 @ 16:48 #

    Z artykulacją jej do twarzy, że tak powiem. Ma bardzo fajny delikatny uśmiech. Trudno teraz o lalkę bez przepisowego „banana” na twarzy, więc mina jest super plusem:)

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:37 #

      Oj, Natalia, żebyś wiedziała! Bo jakbym trafiła na lalkę z tego okresu z bananem, to pewnie nie doczekałaby się artykulacji…😉

      Lubię

  5. Gośka 29/09/2013 @ 17:28 #

    ma bardzo ładny uśmiech- taki monalizowaty =)
    a na ciałko to najlepsza szpachlówka- załatać i nakleić łebek =)

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:37 #

      Monalizowaty to dobre określenie😉 A szpachlówka… Bałabym się😛

      Lubię

  6. Kasia - BarbieDream 29/09/2013 @ 18:00 #

    Urocza jest🙂 Mold Tango ma coś w sobie! Dobrze, że dałaś jej ruchome ciałko, spoooro na nim zyskała🙂

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:38 #

      Kasiu, dzięki🙂 Na oryginalnym ciałku wyglądała całkiem nieźle, ale ta wąska szyjka sprawiała, że jej buzia była optycznie bardzo krąglutka, teraz chyba wygląda jak współczesna kobitka😉

      Lubię

  7. mangusta 29/09/2013 @ 20:04 #

    Przyniosłam kilka kasztanów do domu, ale jakoś szybko zeschły:/

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:40 #

      Te, które przyniosłam do domu kilka dni wcześniej też się zeschły, a wczorajsze jeszcze błyszczą na szczęście😀 Ale zeschnięte też ładne, nie?😛

      Lubię

      • mangusta 30/09/2013 @ 08:50 #

        No ba!🙂 Jak to kasztany, ale muszę powiedzieć, że rozmiarowo są mało dorodne w porównaniu do zeszłego roku.

        Lubię

        • Ania 30/09/2013 @ 12:25 #

          Tego nie wiem😀 Nie pamiętam tych zeszłorocznych😛

          Lubię

  8. Zoe 29/09/2013 @ 20:06 #

    Uwielbiam lalkowe jesienne sesje! Gratuluję Dori, ten mold jest prześliczny!🙂

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:41 #

      Dzięki, Zoe!🙂 Dori to moja pierwsza lalka z tym moldem, a byłam przekonana, że żadnej nie będę mieć. Nie wiedziałam, że lalki playline też go posiadały…🙂

      Lubię

  9. Szara Sowa 29/09/2013 @ 21:28 #

    Śliczne kasztanowate włosy. Taka jesienna dziewczyna.
    I wreszcie jedna osoba, która nie narzeka na jesień. Ja jesień bardzo lubię,
    zwłaszcza tę złotą polską.

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 07:42 #

      Sowo, dzięki🙂 Ja też lubię jesień. I kolory jesieni i pogodę, bo mam trochę tłuszczyku i z upałami mi nie do twarzy, haha😛

      Lubię

  10. RudyKrólik 30/09/2013 @ 07:54 #

    Na Twoją Dori zwróciłam uwagę na forum i zostałam przez nią zaczarowana! Gdybym zobaczyła ją w oryginalnym wdzianku, to przeszłabym obok obojętnie. A ty z nieciekawej poczwarki wyklułaś motylka- śliczną lalkę, o uroczym pyszczku, którą chciałabym mieć🙂

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 08:00 #

      Dzięki ogromne, Króliku!🙂 Ja na nią zwróciłam uwagę z dwóch powodów… Jeden to taki, że miała zamknięte usta, a drugi, że była to jedyna mattelka na targu staroci, a nie mogłam wrócić z niczym😛. Teraz nie żałuję, bo dla mnie jest ładniejsza niż większość fashionistek🙂

      Lubię

  11. Ashoka 30/09/2013 @ 10:34 #

    I na tym ciałku wygląda przepięknie.
    Ma przymknięte usta – co bardzo lubię, buzia ma wtedy taki zamyślony, romantyczny wygląd

    Lubię

    • Ania 30/09/2013 @ 12:24 #

      Dzięki, Ashoko🙂 Właśnie ten zamyślony wygląd lubię w lalkach z zamkniętymi ustami – dlatego tak lubię mold Mackie🙂

      Lubię

Trackbacks/Pingbacks

  1. Syrenką byłam, ale… | Doll Second Hand - 02/06/2015

    […] . To także kolejny dowód na to, że nowy mold Barbie jest przyjemny dla oka i kolejna lalka po Dori, Elinie i Mariposie przerobiona z fantastycznej, mattelowskiej postaci, która w swojej oryginalnej […]

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

