Betty, Sindy i Sandy czyli dziwy z Dziwnowa.

16 Sier

Podróż poślubna nad morzem już za mną, lalki na wystawie, a tymczasem ja staram się powoli zapełniać pozostałe po nich puste półki. Takim właśnie sposobem z urlopu powróciłam nie tylko z obrączką na palcu i pamiątką w plecaku…

DSC02998

… ale także z paczką nowych koleżanek:

DSC03167

Byłam zaskoczona tym, że w miasteczku typowo turystycznym, przez które przewija się tysiące dzieciaków, jeszcze takie lalki zalegały na sklepowych półkach. Oczywiście najbardziej jestem zadowolona z prześlicznych Betty Teen:

DSC03169 DSC03171 DSC03172

Seria nazywa się Sparkling Evening Dress, a w jej skład wchodzi 6 elegancko ubranych Betek:

DSC03170

Zdjęcie promo z tyłu pudełka jak zwykle chyba przedstawia jedne z wielu wariacji serii, gdyż jedna z panien, którą ja kupiłam widnieje tam w blond włoskach🙂.

DSC03173 DSC03174

Kolejną ciekawostką jest Sindy od Hasbro z serii Magic Curl:

DSC03175

Magic Curl to nic innego, jak kopia pomysłu Mattela – Quick Curl. Sindy w tej wersji także ma we włosy wplecione druciki, dzięki którym można jej robić fantazyjne loki😉.

DSC03176

Stefcię kupiłam z mojej sympatii do tych lalek i pewnie przyjechałabym z trzema innymi zapudełkowanymi Stefkami, gdyby nie wygórowane ceny…

DSC03181

Może komuś przyda się zdjęcie z tyłu pudełka do identyfikacji?🙂

DSC03182

Następny klonik bardzo mnie zaciekawił – samo pudełko wskazuje na to, że to kopia lalek z Jem and The Holograms, choć laleczka ta nie posiada nazwy związanej z tym serialem:

DSC03177

Ten obrazek chyba mówi sam za siebie:

DSC03178

A Sandy sama w sobie ciekawa patrząc nawet tylko na uśmiechniętą buźkę z papuzim makijażem. Headmold kojarzy mi się z Kariną od Buscha:

DSC03179

Na koniec dwie laleczki, które kupiłam raczej z litości, bo żadna dziewczynka chyba by nie chciała dla siebie takich „staroci”…🙂. Oto Tracy  i Donna:

DSC03180

Tracy niestety ma inną buźkę (brzydszą ;-)) niż ta, która widnieje na pudełku (a dałabym głowę, że ją gdzieś widziałam), a Donna to lalka zupełnie nie w moim typie, ale żal mi jej było. Miłym zaskoczeniem jest to, że posiada stojaczek🙂. W jednym zabawkowym spotkałam też kilka pięknych, ciemnoskórych My Scene, jednak cena ponad 80 złotych za sztukę skutecznie mnie wystraszyła…

Póki co moje pobieżne szukanie w Internecie jakichś informacji o tych lalkach (oprócz znanej i lubianej Betty Teen) nie dało żadnego skutku, ale może ktoś z Was zna te laleczki?

Odpowiedzi: 33 to “Betty, Sindy i Sandy czyli dziwy z Dziwnowa.”

  1. RudyKrólik 16/08/2013 @ 08:37 #

    Gratuluję Aniu! (I wcale nie zakupu lalek, a zmiany stanu cywilnego ;))

    Piękne pamiątki przywiozłaś i zapewne też- cudne wspomnienia!
    Chyba lepszej podróży poślubnej to nie można sobie wymarzyć🙂❤

    Lubię

    • Ania 16/08/2013 @ 09:21 #

      Dzięki, Króliku! Tak, jak piszesz – podróż była wymarzona pod każdym względem nie licząc powrotu… Dwa dni wracaliśmy, bo miejsca w autokarach były wyprzedane😛

      Lubię

  2. Gośka 16/08/2013 @ 11:28 #

    Wszystkiego dobrego niech Wam Bóg błogosławi- żyjcie długo i niech Wam będzie zielono/lalkowo!

    A lalki świetne!

    Lubię

    • Ania 16/08/2013 @ 11:35 #

      Gosiu, dziękuję!🙂 Na szczęście mój teraz już mąż (;-)) bierze czynny udział w rozwoju mojej pasji, więc nie będzie ona przeszkadzała w małżeństwie hihihi😛

      Lubię

  3. Ashoka 16/08/2013 @ 14:41 #

    Gratulacje i szczęścia serdecznie życzymy.
    A laleczki piękne – Betki w pudełkach super:)

    Lubię

    • Ania 17/08/2013 @ 20:43 #

      Dzięki, Ashoko🙂 Z Betek właśnie najbardziej się cieszę – takie śliczne egzemplarze do tej pory oglądałam tylko u innych🙂

      Lubię

  4. dollbby 16/08/2013 @ 14:44 #

    Gratulacje po raz kolejeny i kolejny❤ Cuda się dzieję i zazdroszczę niesamowicie!

    Lubię

    • Ania 17/08/2013 @ 20:44 #

      Dzięki, Piotrek🙂 Oj, cuda, cuda… Jak w takim tempie będę zapełniać lalkowy regał, to już się boję, co będzie w grudniu😉

      Lubię

  5. Kasia - BarbieDream 16/08/2013 @ 17:19 #

    Gratulacje Aniu! I duuuużo szczęścia🙂

    A z tych lalek to Sindy najbardziej zazdroszczę🙂 Uwielbiałam te lalki! Szkoda, że już ich nie produkują…

    Lubię

    • Ania 17/08/2013 @ 20:45 #

      Dzięki, Kasiu🙂 Zawsze chciałam mieć choć jedną zapudełkowaną Sindy i w końcu mi się udało🙂

      Lubię

  6. Szara Sowa 16/08/2013 @ 19:04 #

    Dużo szczęścia na nowej drodze życia.
    Dziwnów jest bardzo dziwny, tam czas się chyba zatrzymała na dobre, z którego roku są te lalki?

    Lubię

    • Ania 17/08/2013 @ 20:46 #

      Dziękuję, Sowo🙂 Wiem tylko, że Sindy jest z 1994 roku, a reszta to zagadka🙂 Ciężko spekulować, bo były kupione w dwóch różnych sklepach🙂

      Lubię

  7. Aida 17/08/2013 @ 07:00 #

    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Gratulacje😉

    Lalki rewelacja😉 Ciężko takie znaleźć😉

    Lubię

    • Stary_Zgred 17/08/2013 @ 10:54 #

      Taki mąż, który wspiera i w życiu i w hobby to skarb! Super, że Ty go spotkałaś🙂 Niech wam co najmniej 100 lat wspólnego życia w szczęściu minie.
      Na lale patrzę łakomym wzrokiem – szczególnie na Betty, które zapudełkowane tak rzadko się trafiają. Bardzo podoba mi się suknia Steffie – jest w sam raz na eleganckie coctail-party. Zaś Sandy z twarzy przypomina mi … łobuzicę-rozrabiakę. Taką damską oczywiście. Może to wyrośnięta Pippi Langstrumpf, która przefarbowała włosy na blond?

      Lubię

      • Ania 17/08/2013 @ 20:52 #

        Zgredko, dziękuję!🙂 Czasami tak mąż ma jednak swoje wady – kiedy ślinię się do jakiejś lalki, to nie potrafi mi powiedzieć: „Nie kupuj tej lalki, bo do końca miesiąca będziemy jedli chleb z pasztetem.”😛

        Co do Sandy, to szkoda, że na pudełku widnieje lalka z innym moldem – tak naprawdę ta, którą ja mam ma z bliska niezbyt urodziwy pyszczek😛

        Lubię

    • Ania 17/08/2013 @ 20:49 #

      Dziękuję, Aido🙂 Sama się dziwię, że przetrwały w tych sklepach pewnie po kilkanaście lat, jak Sindy, która jest z 1994…🙂

      Lubię

  8. świstak 17/08/2013 @ 13:07 #

    gratulacje🙂 na nowej drodze życia
    Lalki przecudne ty to masz szczęście do takich perełek i to w pudełkach !!!!!!!!!!! ZAZDROSZCZE

    Lubię

    • Ania 17/08/2013 @ 20:53 #

      Dziękuję, Tomek🙂 Szczerze powiedziawszy, to przez cały urlop chodziłam po sklepach, żeby znaleźć lalki, którym mogłabym zrobić jakąś sesję zdjęciową na plaży… Te znalazłam przedostatniego dnia, ale i tak bym ich do piasku nie wzięła😉

      Lubię

  9. mangusta 17/08/2013 @ 17:10 #

    Z okazji ślubu życzę Ci, żeby Twój mąż Cię kochał co najmniej tak, jak mój mnie :* We dwoje naprawdę jest łatwiej, fajniej i lepiej, jak się ludzie dobrze dobiorą. A na widok lalek szczęka mi obwisła, chętnie zobaczę którąś na żywo🙂

    Lubię

    • Ania 17/08/2013 @ 20:54 #

      Mangusto, dzięki!🙂 Twój mąż w takim razie to musi być prawdziwy skarb, więc też sobie tego życzę😛 A lalki na pewno zabiorę na meeta… Jeśli do niego dojdzie😛

      Lubię

  10. Metka Metuszka 17/08/2013 @ 21:23 #

    Gratulacje i wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.🙂
    Świetne zdobycze. Aż trudno uwierzyć, że gdzieś jeszcze mogła być Betty Teen w pudełku.🙂

    Lubię

    • Ania 17/08/2013 @ 23:32 #

      Dziękuję, Metko🙂 Ja też byłam w szoku, gdy je zobaczyłam w sklepie, aż mi dech zaparło😀

      Lubię

  11. rozella 19/08/2013 @ 13:40 #

    Aniu, dawno tutaj nie była, a tu takie zmiany. Z okazji wstąpienia w związek małżeński, wszystkiego co najlepsze dla Was🙂 a co do zakupów, to normalnie nie mogę do siebie dojśc. Gdzie są takie sklepy , w których mozna kupic Betty. Gratuluję Ci, to cudne laleczki.

    Lubię

    • Ania 19/08/2013 @ 19:39 #

      Dziękuję, Rozello🙂 Ja też byłam zszokowana, gdy je zobaczyłam w tym sklepie – sprzedawczyni powiedziała nam, że to stare zapasy i więcej już ich nie ma. Takie właśnie małe, długoletnie sklepiki kryją najwięcej ciekawostek🙂

      Lubię

  12. daguchna 20/08/2013 @ 01:30 #

    Gratki🙂
    Lepiej nie przynoś tych cudeniek na meeta (jeśli się odbędzie :P), bo Ci te Betki obślinię pewnie. I jeszcze w pudełkach. Noszzzz D:
    A Sandy to jak dla mnie jak byk klon Petry, nawet ciałko – a przynajmniej tyle, ile go widać przez okienko – takie samo… Btw. te rysuneczki to chyba nawet pozy mają na chama z obrazków z Jem ściągnięte xD

    Lubię

    • Ania 20/08/2013 @ 06:16 #

      Daga, Betki przyniosę obowiązkowo i zapewniam, że przez szybkę możesz się ślinić😀 Co do Sandy to ona ma buźkę otwartą (zresztą muszę jej zdjęcia bliższe zrobić), mało podobna jest do Petry😉 No, a obrazki, jak byk z Jem… Widać nie tylko w naszych czasach umieszcza się zdjęcie Barbie na opakowaniu klona…😉

      Lubię

      • daguchna 21/08/2013 @ 23:14 #

        Pfuj, jakiej Petry! Karinę od Buscha miałam na myśli i nie wiedzieć skąd mi ta Petra weszła😀

        Lubię

        • Ania 22/08/2013 @ 05:53 #

          No😀 Z Kariną mi też się od razu skojarzyła, tylko nie mam, jak na żywo porównać, bo Karina na wystawie…🙂

          Lubię

  13. IHime 21/06/2014 @ 21:30 #

    Gratuluję, szczęściaro! Głównie zmiany stanu cywilnego, ale te zdobycze, ach, Betty i Sindy! Tracy też intrygująca.

    Lubię

    • Ania 22/06/2014 @ 14:35 #

      Dziękuję🙂 Z tych lalek cieszyłam się tylko nieco mniej niż z męża…😛 One też dzielą ze mną mieszkanie, haha😉

      Lubię

  14. Beata 06/06/2016 @ 19:09 #

    Będąc dzieckiem dostalam lalkę podobną do tych z serii Sparkling Evening Dress ale moja ma długą żółtą suknię i kapelusz a włosy ciemne loki trochę dluższe niż u tych na zdjęciach. Karton pamiętam, że był podobny bo siedziały wszystkie.Przeglądam blogi o tematyce lalek i postanowiłam poszukać coś o tych moich. Kto wie, może znajdę jakieś informacje

    Lubię

    • Ania 26/06/2016 @ 02:14 #

      Miło mi, że trafiłaś do mnie. Blogów o lalkach jest dużo, w dodatku pisanych przez ludzi w różnym wieku, więc powinnaś coś znaleźć. Betty Teen były kiedyś bardzo popularnymi, tańszymi „zamiennikami” Barbie🙂

      Lubię

Trackbacks/Pingbacks

  1. Betty Teen Sparkling Evening Dress. | Doll Second Hand - 17/06/2014

    […] ostatnich wakacji nad morzem znalazłam w sklepie zabawkowym kilka starszych lalek. Były wśród nich między innymi dwie Betty […]

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

