Paskuda w plenerze.

14 Kwi

Dziś będę odrobinę tendencyjna, bo w tym wpisie mam zamiar otwarcie składać hołd trochę spóźnionej wiośnie, która przypuściła frontalny atak na nasz szarobury kraj🙂. W tym tygodniu pracowałam przez sześć dni, więc już na samą myśl o leniwym spacerze w całkiem przyjemnej temperaturze buty się same zakładały, a grube kurty położyły się do wiosennego snu. Nie mogłam też się nie oprzeć pokusie zabrania na taki spacer jakiegoś plastiku i trafiło na taki, który zmieścił mi się do kieszeni… Czyli jedną z moich czterech (tak, z jednej zrobiło mi się ich cztery! :-P) Blythe.

DSC01570

Suche badyle w końcu zaczęły się budzić do życia. Blajt widzi to po raz pierwszy, może dlatego tak wybałusza gały?😉 Spodobała jej się też zielona trawka. Tak naprawdę była bardziej szara, ale akurat wtedy jakaś serdeczna chmurka postanowiła nam odsłonić kawałek słońca i traweczka wygląda na bardzo soczystą:

DSC01574

Dziewczyna nie mogła też się napatrzeć na rozsiane przy drogach krokusy, a dla niej, właściwie, drzewa krokusowe😀.

DSC01617

Po krótkim spacerze przez rynek…

DSC01578

… dotarliśmy w końcu na wrocławskie wyspy, gdzie z chłopakiem zajadaliśmy chałkę z jogurtem, a Blajtka przyglądała się łabędziom:

DSC01599

DSC01608

A na koniec mały bonus – Blythe z koleżanką ze wsi Cepelia:

DSC01579

Dodam jeszcze, że fotografowanie tej lalki jest o niebo prostsze niż „pełnowymiarowego” plastiku  – zanim ludzie się spostrzegą, co my tam właściwie fotografujemy, to my już małą hyc do kieszeni!😀

Odpowiedzi: 30 to “Paskuda w plenerze.”

  1. Urshula 14/04/2013 @ 21:04 #

    🙂 ależ krokusiki cuuudne!

    Lubię

    • Ania 14/04/2013 @ 23:13 #

      Ja też jestem nimi zachwycona🙂 Najlepsze jest to, że nie da się ich we Wrocku spotkać gdzieś indziej niż przy ruchliwych drogach…😉

      Lubię

  2. Szara Sowa 14/04/2013 @ 21:10 #

    Cudna wiosna, Paskuda pięknie pozowała, ale pewnie też była zauroczona wiosenną aurą.

    Lubię

    • Ania 14/04/2013 @ 23:14 #

      Dzięki, Sowo🙂 Paskuda ma taką wielką głowę, że na pewno dużo o tej aurze myśli😉

      Lubię

  3. Madelaine 14/04/2013 @ 21:26 #

    Ech, wiosna we Wrocławiu i wiosna na mojej północy to dwie zupełnie inne bajki. Tak zielono będzie u mnie za dwa tygodnie najwcześniej🙂
    Paskuda wygląda na zadziwioną tym, jaki ten świat wielki. Nawet krasnoludek jest sporo większy😀

    Lubię

    • Ania 14/04/2013 @ 23:14 #

      Dzięki, Mad🙂 Ale z drugiej strony Ty masz blisko do morza, a ja je uwielbiam!

      Lubię

  4. Anek 14/04/2013 @ 21:31 #

    Sprytnie! Te maluchy to jedyna akceptowalna forma Blythe dla mnie ^^ duże mnie trochę przerażają

    Lubię

    • Ania 14/04/2013 @ 23:15 #

      Dzięki😀 Ja tam marzę o dużej, uwielbiam ten wyraz plastikowej twarzy😛

      Lubię

  5. mangusta 14/04/2013 @ 22:18 #

    też byłam dziś w okolicy na spacerze z mężem, może się minęłyśmy nawet🙂

    Lubię

    • Ania 14/04/2013 @ 23:16 #

      Ojjj, ja byłam około 14🙂 A chciałabym kiedyś przypadkiem trafić na kogoś, kto też interesuje się lalkami… Dzisiaj jednak każdy patrzył na Blajt obojętnie🙂

      Lubię

  6. Natalia 14/04/2013 @ 22:51 #

    Ależ mi narobiłaś apetytu na plenerek:) takie ładne wiosenne zdjęcia…Mniam:) Faktycznie blythka łatwa w transporcie:)

    Lubię

    • Ania 14/04/2013 @ 23:17 #

      Natalia, w takim razie pakuj swoje plastiki i hop na spacer! Lalki najlepiej wyglądają w plenerze🙂

      Lubię

  7. Stary_Zgred 15/04/2013 @ 11:06 #

    Oj, ładnie. Mała łypie badawczo wkoło, a tu wiosna, wiosna! Aż się chce głębiej oodychać.
    Ja tez byłam na spacerze (bez plastika, bo nie mam tak malutkigo), ale zamiast krokusików, to spod trawy wyległy psie kupy, ble, fuj!

    Lubię

    • Ania 15/04/2013 @ 11:29 #

      Dzięki, Zgredko!😀 Nie chciałam o tym pisać, ale psich kup było stanowczo dużo więcej niż krokusów😛

      Lubię

  8. privace 15/04/2013 @ 13:31 #

    Widzę, że na wiosnę nie tylko u mnie się paskudy rozmnożyły😉 I też zamierzam którąś porwać na poszukiwanie ładnych plenerów, bo jako modelki paskudy są bardzo poręczne;)

    Lubię

    • Ania 15/04/2013 @ 14:10 #

      Privace, szczerze powiedziawszy, to trzy nowe paskudy są ze mną już chyba od Bożego Narodzenia, ale jakoś nie było okazji, żeby pokazać którąś z nich😛 Co najgorsze, po Waszej informacji na forum, zajrzałam do Pepco, a tam za 30 zł paskudy z pet shopami i teraz i na nie choruję… Niestety muszę czekać do wypłaty😉 Co do poręczności, to są idealne!

      Lubię

  9. Marshalka 15/04/2013 @ 18:32 #

    Śliczne krokusy, muszę w ogródku na jesień ich więcej posadzić, bo najszybciej na wiosnę wychodzą!🙂
    U nas dziś tylko do 10 było słońce, a później deszcz i nie zdążyłam wyjść z lalkami i dzieckiem na spacer.🙂

    Lubię

    • Ania 15/04/2013 @ 19:45 #

      Dzięki, Marshalko! Szarobura trawa, a na niej kolorowe krokusy to naprawdę pokrzepiający widok po takiej długiej zimie🙂 Mam nadzieję, że i u Ciebie niebawem będzie więcej słońca, żeby dziecko się wybawiło, a lalki doczekały się ciekawych zdjęć🙂

      Lubię

  10. lilavati 17/04/2013 @ 07:30 #

    Chciała bym w końcu zobaczyć jakiego vinyla albo inną ładną lalę spoza Barbiowatych i plastików🙂

    Lubię

    • Ania 17/04/2013 @ 19:20 #

      Spoza Barbiowatych i plastików? Hmmm, nie wiem, czy takie mam😛

      Lubię

  11. Sakura 17/04/2013 @ 15:53 #

    Świetne zdjęcia naprawdę🙂 A Blajt wcale taka brzydka nie jest😉

    Lubię

    • Ania 17/04/2013 @ 19:20 #

      Dzięki, Aniu!🙂 Paskudy to takie nasze forumowe określenie na Blajt, ale wcale nie myślę, że są brzydkie😛 Nawet nie pamiętam, skąd ono się wzięło😉

      Lubię

      • Sakura 18/04/2013 @ 13:43 #

        No i co rusz moja wiedza lalkowa się wzbogaca🙂

        Lubię

  12. Metka Metuszka 17/04/2013 @ 17:07 #

    Jaka ona słodka.🙂 Śliczne zdjęcia. Widać, że już wiosna idzie.🙂

    Lubię

    • Ania 17/04/2013 @ 19:23 #

      Dzięki, Metko🙂 Na szczęście na zdjęciach można ukryć takie szczegóły, o których wspomniała Zgredka… Czyli na przykład psie kupy😛

      Lubię

  13. Daga 19/04/2013 @ 23:32 #

    Coś ta Twoja paskuda niebezpiecznie blisko moich okolic się przyszlajała😛

    Lubię

    • Ania 20/04/2013 @ 16:56 #

      To nie trzeba było z lalką na przywitanie wyjść???🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

