Rudo, piegowato i płaskooko…

13 Paźdź

Chyba większość lalkowiczów zgodnie przyzna, że lalki rude i piegowate są szczególnie pożądane w zbiorze – takie to miłe dla oka, przyciągające wzrok i oryginalne.

Taki też wydał mi się rudzielec Kellan, który pomimo tego, że nazywa się Moxie Girls i nie jest specjalnie lubiany za swoją wielką głowę, płaskie oczy, nieproporcjonalne ciałko i odpinane stopy (ile tego jeszcze…? ;-)), nie musiał się długo prosić o zakup. Byłam zawiedziona brakiem ciekawych laleczek na bazarze więc zrobiłam szybką rundkę po kilku sklepach, w których niemal zawsze trafia się coś ciekawego i tak właśnie trafiłam na nią:

W sumie miałam już Moxie Girls nie kupować, a parkę, którą mam, zachować ot tak dla zasady, jednak, gdy ją zobaczyłam na półce, na tyle się zauroczyłam, że od razu wpakowałam ją do koszyka. I na ten moment nie żałuję🙂.

A teraz trochę o lalce… Jak widać po nadruku na jej koszulce, Kellan bardzo lubi malować:

W końcu tablica, którą kupiłam z myślą o lalkach na coś się przyda – poprosiłam rudzielca, by pochwalił się talentem i coś dla nas narysował. W ruch poszła kolorowa kreda:

No, to do dzieła!

Kilkanaście lalkowych minut później… Tadammmm!

Jednorożce i serduszka?! Zlituj się, Kelley… Dawaj od nowa!😉

Kolejnych kilkanaście lalkowych minut później…

Tadammm! Kellan i jej Moxie rodzinka: Owen i Sophinka🙂.

Odpowiedzi: 22 to “Rudo, piegowato i płaskooko…”

  1. astridnat 13/10/2012 @ 13:29 #

    Jak ja lubie rude i piegowate:) Najchętniej kupowałabym tylko takie:)

    Lubię

    • Ania 13/10/2012 @ 13:38 #

      Dokładnie, Astridnat! Tylko dlaczego one są takie rzadkie???🙂 Tak, jak pozbyłam się niemal wszystkich moich My Scene, tak Kenzie przygarnęłabym bez wahania!

      Lubię

  2. M.S 13/10/2012 @ 14:50 #

    Piękna jest😀 też lubię takie🙂 szkoda że nie ma takich u Fashionistas:/ ogólnie nie robią piegowatych i rudych , głównie blondynki .. eh:/ co mnie dobija czasami🙂 gratuluje !!!

    Lubię

    • Ania 13/10/2012 @ 15:15 #

      Maciek, dzięki🙂 Masz zupełną rację – projektanci Mattela to zupełni ignoranci, przecież rude pieguski były by najciekawsze wśród tych słodkich blondynek! Ale co na to poradzić, że małe dziewczynki zewsząd się uczą, że blond i różowe jest najlepsze…😛

      Lubię

  3. ewitaerc1158 13/10/2012 @ 16:56 #

    Ja kiedyś kupiłam małą laleczkę podobna do kelly śliczna z brązowymi długimi włoskami i ……….. p i e g o w a t ą buziunią cudna, śliczna najpiękniejsza🙂 Najbardziej kocham piegowate lale wszystkie i te małe i duże byle by miały te słodkie kropeczki na pysiach🙂

    Lubię

    • Ania 13/10/2012 @ 17:55 #

      Ewitko, zobacz, ile takie kropeczki potrafią zdziałać!😉

      Lubię

  4. Kasia - BarbieDream 13/10/2012 @ 18:42 #

    Rude i piegowate są śliczne! A jak ma jeszcze zielone oczy to już w ogóle można się rozpłynąć🙂
    Ma talent – jednorożec jest genialny!🙂

    Lubię

    • Ania 15/10/2012 @ 09:24 #

      Kasiu, jednorożec to bazgroła, nie ma to tamto!😉

      Lubię

  5. Szara Sowa 13/10/2012 @ 19:30 #

    I ja i ja. Rude, piegowate i zielonookie , jak Ania z Zielonego Wzgórza. Szkoda, że producencie nie rozumieją naszych potrzeb.

    Lubię

    • Ania 15/10/2012 @ 09:25 #

      No, właśnie! Chyba produkując playline’y w ogóle nie biorą pod uwagę, że kupują je także zbieracze…🙂

      Lubię

  6. mangusta 14/10/2012 @ 08:01 #

    Ładniusia jest:), w ogóle słodziaki z tych Moxie, dobrze, że nie widuję ich za często w sklepach, bo miałabym ich za dużo😉

    Lubię

    • Ania 15/10/2012 @ 09:26 #

      Mangusto, słodziaki to dobre określenie, chociaż ta słodycz, jak cukierek, na krótko wystarcza😉 Potem przychodzi refleksja o mało artykułowanym ciałku, w dodatku pozbawionym proporcji i ufoludzkich oczkach…😀

      Lubię

  7. taranka 14/10/2012 @ 10:16 #

    Jaka urocza Piegusia🙂 Ciekawe po kim odziedziczyła talent do rysowania? :))

    Lubię

  8. Sakura 14/10/2012 @ 10:35 #

    Piękna i taka oryginalna! Gdzie w ogóle można taką dostać, bo w Krakowie ich nie widziałam?

    Lubię

    • Ania 15/10/2012 @ 09:27 #

      Aniu, ja w zwykłych sklepach też jej nie widziałam, a kupiłam ją w TK MAXX, w dodatku była tam tylko jedna sztuka…🙂

      Lubię

  9. dollbby 14/10/2012 @ 11:48 #

    kwintesenca lalki, rudość i piegowatość. Ja za moxie osobiscie nie przepadam. Ale ładnie się prezentuje :DD Fajne rysunki, zdolna mała holera;p

    Lubię

    • Ania 15/10/2012 @ 09:28 #

      Dollbby, ja moje też miałam sprzedać – owszem, ładne są, ale te ciałka, artykulacja, stopy, dysproporcja… Wad jest wiele, ale rudzielec póki co przesądził sprawę😉

      Lubię

      • stary_zgred 15/10/2012 @ 14:41 #

        Dziwne spojrzenie. Takie nieodgadnione i trochę grożne. nie wiem dlaczego, ale ruda ślicznotka kojarzy mi się z modliszką.

        Lubię

        • Ania 21/10/2012 @ 11:22 #

          Może dlatego, że ma gały, jak mucha😛 Ale chyba masz troszkę racji – na pewno jest mniej słodkawa niż baletnica😉

          Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

