Bo lalki lubią brąz…

7 Lip

… a słońce o tym wie😉

Bo, kto wie lepiej niż plażowiczki, co robić, gdy za oknem mamy prawdziwe polskie tropiki?

Zabrałam dziś nad rzekę trójkę moich najbardziej wakacyjnych i słonecznych dziewcząt: Sparkle Beach Barbie, Florida Christie i nowszą, niezidentyfikowaną Basię w swoim oryginalnym bikini, którą dostałam rok temu na urodziny od Agi-Fleurki i dopiero rok później doczekała się prezentacji😉. Jeśli ktoś ją poznaje, to dajcie znać, proszę🙂.

Edycja: Dzięki Świstakowi już wiem, że trzecia Basia to Hawaii Barbie 1999. Dziękuję🙂.

Nigdy szczególnie za plażówkami nie przepadałam i teraz już wiem, dlaczego: one wyglądają i czują się najlepiej tylko i wyłącznie w wodnym środowisku, jak rybki w wodzie😉.

Podczas sesji nie ucierpiała żadna lalka… Za to moje spalone plecy i sukienka owszem😛

Odpowiedzi: 22 to “Bo lalki lubią brąz…”

  1. M.S 07/07/2012 @ 17:16 #

    Świetne zdjęcia i klimat ! aż chciało by się być na miejscu tych lalek🙂 ja w sumie też średnio lubiłem ” plażowiczki ” ale po jakimś czasie się do nich przekonałem😀 pozdrawiam !!

    Lubię

    • Ania 07/07/2012 @ 19:01 #

      Dziękuję, Maciek!😉 Ja byłam na ich miejscu i rozumiem Twoje „chcenie”😛

      Lubię

  2. świstak 07/07/2012 @ 18:31 #

    ta niezidentyfikowana lalka to barbie hawaii 1999🙂

    Lubię

    • świstak 07/07/2012 @ 18:33 #

      to jedna z pierwszych barbie z nowym moldem 1998 , który zastąpił superstar

      Lubię

      • Stary_Zgred 07/07/2012 @ 18:42 #

        A ja jadę nad rzeczkę jutro! Bez lalek, bo zabieramy psa, który bardzo laleczki „lubi”, więc byłoby trochę niebezpiecznie robić przy nim sesje zdjęciowe.
        Im więcej oglądam ciemnoskórych lalek z moldem takim jak u Twojej, tym bardziej doceniam ten typ twarzy. Chyba w końcu skuszę się na taką ślicznotkę.

        Lubię

        • Ania 07/07/2012 @ 18:56 #

          Zgredzie, oby Ci pogoda dopisała tak, jak mi dzisiaj!😉 Co do pieska, to masz wielką rację – porwie lalkę, wytarga ją z każdej możliwej strony, ale jak tu się na niego gniewać?🙂

          Co do Murzynki to jest to headmold Nichelle, który wygląda naprawdę Murzyńsko, a przy tym naturalnie, więc gorąco Ci jedną z takich panien polecam🙂

          Lubię

      • Ania 07/07/2012 @ 18:53 #

        Świstaku, wielkie dzięki za identyfikację! Próbowałam ją znaleźć w Internecie, ale moje hasła wpisywane w google w ogóle nie dawały efektu😉

        Lubię

  3. Urshula 07/07/2012 @ 19:00 #

    ślicznotki!wyglądają jak Syreny na kamieniach!

    Lubię

    • Ania 07/07/2012 @ 19:02 #

      Dzięki, Ula! Na szczęście nie potrafią ogłuszać swoim wyciem😛

      Lubię

  4. ajatoco 07/07/2012 @ 19:20 #

    Plażowiczki jak plażowiczki, ale mnie tam najbardziej podoba się Twoja sukienka😀 Zazdraszczam wypadu nad wodę, ale spalonych plecków już niekoniecznie😉 Ale lalki super, rzeczywiście najodpowiedniejsze na taką pogodę🙂

    Lubię

    • Ania 08/07/2012 @ 08:29 #

      Dzięki, Ajatoco😉 W lumpeksach można znaleźć nie tylko lalki… Hehe, przyznaję się bez bicia, że ta kiecuszka to też szmateksowy łup😀

      Lubię

  5. Kasia - BarbieDream 07/07/2012 @ 19:58 #

    Baaardzo fajne zdjęcia! Dziewczyny wyglądają fantastycznie! Dobrze, że rzeczka Ci ich nie porwała…😉 To fakt – plażówki najlepiej czują się nad wodą🙂 Swoje lalki też zabrałam kiedyś na taką pamiętną sesję🙂

    Lubię

    • Ania 08/07/2012 @ 08:30 #

      Dziękuję, Kasiu! Rzeczka na szczęście była mała i licha – dla ludzi tylko do pobrodzenia po kamieniach, ale dla lalek w sam raz😀

      Lubię

  6. dollbby 07/07/2012 @ 22:29 #

    świetna sesja! Odwaznie, widzę że Florida już wyskoczyła z pudła😀

    Lubię

    • Ania 08/07/2012 @ 08:30 #

      Dzięki, Dollbby😀 Już dawno wyskoczyła, ale nic nie wspominałam😉

      Lubię

  7. Imago 08/07/2012 @ 21:44 #

    Świetna sesja! Plażowiczkom chyba faktycznie najlepiej tylko nad wodą🙂

    Lubię

    • Ania 10/07/2012 @ 15:06 #

      Dzięki, Imago🙂 Te lalki mają w sobie coś „kąpielowego”… A może to tylko te stroje?😛

      Lubię

  8. alexisdoll 09/07/2012 @ 13:33 #

    Widzę, że dziewczyny radzą sobie z upałem w najlepszy z możliwych sposobów😉
    Świetne zdjęcia.

    Lubię

    • Ania 10/07/2012 @ 15:06 #

      Dzięki, Alexis🙂 A jakże! Czas brać z nich przykład😉

      Lubię

  9. Amaret 12/07/2012 @ 06:24 #

    Jak ręka w rękawiczkę;)
    Piękne zdjęcia pięknych lalek nad wodą. Na żar z nieba, woda to idealne rozwiązanie. Szkoda tylko, że ucierpiały plecy…

    Lubię

    • Ania 12/07/2012 @ 18:08 #

      Amaret dzięki za komplementy i troskę o moje plecy😉 Jedni poświęcają się dla lalek finansowo, a drudzy nadstawiają dla nich swoje plecy😀

      Lubię

  10. Madelaine 15/07/2012 @ 23:46 #

    Ooo, a ja tę blondynkę w różowych okularach skądś znam!🙂 Kupiłam ją sobie w prezencie będąc już całkiem starą babą, jest jedną z nielicznych nówek, jakie mam🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

