Długi weekend!

6 Czer

Chociaż pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, to i tak perspektywa kilku wolnych od pracy dni skutecznie poprawia mi humor.

Jutro z rańca wyjeżdżam do rodzinki i zamierzam efektywnie spędzać wolny czas na przyjemnościach, a, w przypadku mojej rodzinki, oznacza to wspólne zakupy z mamą (co bardzo lubię, ale jestem przy tym ciut nerwowa ;-)), granie w Scrabble albo gry komputerowe z bratem (The Sims na zmianę :-P), a wieczorkiem siedzenie przy piwku z tatą, ale przede wszystkim zajadanie się domowymi obiadkami! Doceniłam je w pełni dopiero po wyprowadzce😛.

A więc, żeby mój blog nie straszył jakimś przeterminowanym wpisem, zostawiam Wam kilka zdjęć z sesji zdjęciowej Bijou. Ta laleczka ciągle mnie cieszy. Kupiłam jej ciuszek od fashionistki (na Moxie Teenz pasują ciuszki od Barbie, ale tylko takie bez rękawów – rączki Basiek są dużo węższe) i zrobiłam nowe, ciut lepsze buciki:

Co prawda nie są idealne, ale przynajmniej mniej więcej pasują kolorystycznie do ubrania i, w przeciwieństwie do moich poprzednich samoróbek, nie spadają Biżutce ze stóp😉.

Ta laleczka jest naprawdę fotogeniczna. Narobiłam jej mnóstwo zdjęć i z trudem wybierałam te, które tu zamieściłam🙂.

Jedyne, co mnie w niej martwi to to, że taką bujną peruczkę trudno utrzymać w idealnym stanie, szczególnie przy takim intensywnym pozowaniu😀.

No, dosyć już tego spamu!

Wypoczywajcie przyjemnie i skutecznie, bo, jak wiadomo, wszystko, co dobre, szybko się kończy😉.

Odpowiedzi: 10 to “Długi weekend!”

  1. dollbby 06/06/2012 @ 16:58 #

    Aniu udanego objadania się! :DDD Pozuje pięknie i cieszy mnie twoja radoąć z niej ;D

    Lubię

    • Ania 06/06/2012 @ 17:09 #

      Dollbby, dzięki😀 Mam już dość mrożonych pierogów i gotowych kotletów😛 Mam nadzieję, że jak spotkasz się z Bijou ponownie na naszym meecie, to nie będzie Ci wypominać, że ją wysłałeś w świat😀

      Lubię

  2. M.S 06/06/2012 @ 18:20 #

    Miłego wypoczynku :))) ja jestem już wszystkim zmęczony ;( nie mam siły na nic i jeszcze ten katar:/

    jeżeli chodzi o plener , to byłem w świdnicy … smutne miasto , pusty rynek ludzie są smutni , dresy , żule:/ przykro było jeszcze do tego przez 2 dni świeciło słońce a potem padało🙂 ale plener mimo tego udany🙂

    pozdrawiam !! miłego weekendu !

    Lubię

    • Ania 06/06/2012 @ 18:59 #

      Dzięki, Maciuś🙂 No, ale Tobie wkrótce się zaczną wakacje i troszkę przynajmniej wypoczniesz😉. Co do kataru, to musisz go znieść – w końcu leczony trwa 7 dni, a nieleczony tydzień😛

      A w Świdnicy jeszcze nie byłam, ale jeśli tam jest tak jak piszesz, to nawet mnie nie ciągnie😉 Jestem ciekawa, dlaczego akurat tam pojechaliście…

      Lubię

  3. BarbieDream 06/06/2012 @ 18:43 #

    Przede wszystkim udanego weekendu! Mnie czeka jeszcze jedno zaliczenie w piątek, ale za to potem 4 miesiące wakacji!🙂

    Bijou wygląda wspaniale w tej sukience – takie żywe kolory fajnie podkreślają jej ciemną skórę🙂 A sandałki jak najbardziej pasują – świetnie wyszły!

    Lubię

    • Ania 06/06/2012 @ 18:57 #

      Dziękuję, BarbieDream!🙂 To zaledwie moja druga para bucików dla lalek, którą zrobiłam, więc tym bardziej jestem z niej zadowolona🙂

      No, i oczywiście życzę Ci, żebyś spokojnie wszystko zaliczyła i cieszyła się wakacjami😉. W końcu po nich znowu zacznie się kucie😀

      Lubię

  4. alexisdoll 06/06/2012 @ 19:12 #

    Śliczne zdjęcia, a sandałki wprost rewelacji. Twoja Moxie pięknie się prezentuje.
    Udanego wypadu do rodzinki życzę. Ja niestety piątek spędzam w pracy ;-(

    Lubię

    • Ania 06/06/2012 @ 19:20 #

      Dziękuję, Alexis🙂

      Czyli Twój długi weekend nie taki do końca długi… Mimo to też Ci życzę miło spędzonego czasu, a przy lalkowaniu na pewno taki będzie🙂

      Lubię

  5. taranka 07/06/2012 @ 06:54 #

    No to udanego wyjazdu🙂

    Ta sukieneczka świetnie pasuje do laluni. Ach te oczy, usta i włosy ^^

    Lubię

  6. Urshula 07/06/2012 @ 22:01 #

    śliczna ta twoja Bijou!uwilbiam to jej afro!

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

