Spodnie z lumpeksu i coś jeszcze ;-)

25 Maj

Jest w mojej okolicy pewien lumpeks, w którym nigdy nie było lalek. Jakiś czas temu pojawił się tam wstrętny, chudy klon, o którym poinformował mnie mój luby, który zaraził się ode mnie zaglądaniem do każdych ciuchów na wagę w poszukiwaniu jakichś perełek. Dziś zajrzałam tam w celu zupełnie nie lalkowym i co?

Kupiłam te oto szałowe spodnie!😀

I te dwie panienki…Oczywiście😉.

Pierwsza z nich to jakaś mattelka z serii Flavas charakteryzującej się różnorodnością etniczną oraz bardzo ruchomymi ciałkami (z ruchomością pod biustem)…

A druga to Baśka vintage! W stanie wołającym o pomstę do nieba, ale co tam😉.Wszędzie poznałabym ten uproszczony malunek oczka:

Zaraz wychodzę do pracy i nawet nie miałam czasu poszperać w necie, żeby te panienki zidentyfikować, więc będę wdzięczna za jakieś informacje. A tymczasem laleczki czeka gruntowne spa…😀.

Odpowiedzi: 20 to “Spodnie z lumpeksu i coś jeszcze ;-)”

  1. ajatoco 25/05/2012 @ 12:24 #

    Twoja Flavas to ta P Bo http://www.bidorbuy.co.za/item/41957231/2003_MATTEL_PRESENTS_FLAVA_P_BO_Doll_NEVER_BEEN_OPENED.html , a na Barbarach vintydź sie nie znam ;]
    Dlaczego u mnie nie ma takich lumpków, tylko kurde jakieś SH z ciuchami od D&G, Gucci, czy innymi, na które nawet w tych SH mnie nie stać ;D

    Lubię

    • Ania 26/05/2012 @ 10:45 #

      Dzięki, Ajatoco😉 Ja też rzadko znajdowałam lalki w ciuchlandach, a to dowód, że trzeba ciągle szukać😛

      Lubię

  2. Alexisdoll 25/05/2012 @ 12:29 #

    Ta pierwsza lalka bardzo mi sie podoba. Jest taka inna, ma duze oczy i usta. Gratuluję łupów!!!!

    Lubię

    • Ania 26/05/2012 @ 10:46 #

      Dzięki, Alexis!🙂 Mnie nigdy do Flavas nie ciągnęło, a nie mogłam jej tak po prostu w lumpku zostawić. Po myciu okazało się, że to naprawdę śliczna lalka i na pewno do twarzy jej będzie też ładnie w eleganckiej sukience, a nie tylko czaderskich dżinsach😛 Co na pewno sprawdzę😉

      Lubię

  3. dollbby 25/05/2012 @ 12:31 #

    Toż to barbie superstar. i nie o mold tu chodzi! Piekne łupy! Zazdroszczę flavaski, bo poluje na jakąkolwiek!

    Lubię

    • Ania 26/05/2012 @ 10:48 #

      Dollbby, masz rację, to ona! Strasznie się cieszę😉

      Co do flavaski, to jest naprawdę ładna. Ja w sumie na nią nie polowałam, ale szkoda tak lalki zostawiać na pastwę lumpku… Jak ją umyłam, to okazała się naprawdę świetna! A gdybym wiedziała, że na taką polujesz, to podesłałabym Ci jakieś link z all, bo nie raz je tam widziałam🙂

      Lubię

  4. świstak 25/05/2012 @ 12:31 #

    ta druga mi wygląda na pierwszego superstara

    Lubię

    • Ania 26/05/2012 @ 10:49 #

      Świstaku, tak, jak Dollbby, masz rację – to ona, co mnie bardzo cieszy😀

      Lubię

  5. Mono 25/05/2012 @ 20:34 #

    Barbie z tym moldem też mam i kojarzy mi się z dzieciństwem, bo od tamtych czasów (prehistorycznych) ją trzymam🙂 Gratuluję łupów🙂

    Lubię

    • Ania 26/05/2012 @ 10:51 #

      Mono, ja z dzieciństwa w ogóle ich nie pamiętam – chyba nigdy nie miałam oryginalnej Barbie, a zakochałam się w moldzie superstar od kiedy go zobaczyłam na blogach. Po jakimś czasie mi się przejadł i już nie kupuję każdej superstarki, jak leci, ale ta jest stareńka (dzięki Dollbbiemu i Świstakowi dowiedziałam się, że to Barbie Superstar – pierwsza Barbie z tym moldem), więc nie mogłam przejść obok niej obojętnie🙂

      Lubię

  6. monia 26/05/2012 @ 08:39 #

    Wspaniałe łupy🙂 szczególnie ta pierwsza lalunia taka inna … fajowa🙂

    Lubię

    • Ania 26/05/2012 @ 10:52 #

      Dzięki, Moniu! Oj, tak, Flavas jest fajowa – w końcu miała być konkurentką lalek Bratz od MGA😉

      Lubię

  7. K-M 26/05/2012 @ 19:00 #

    Strasznie podoba mi się ta pierwsza !! nigdy takiej nie widziałem … gratulacje !!

    Lubię

    • Ania 26/05/2012 @ 19:57 #

      Dzięki, Maciek! To laleczka od Mattela z serii Flavas – wszystkie miały takie większe buźki i bardziej artykułowane ciałka🙂

      Lubię

  8. BarbieDream 26/05/2012 @ 23:33 #

    A mi bardzo podobają się spodnie! Są takie kolorowe, w sam raz na wiosnę! Ciekawe jak będą wyglądały na lalce🙂
    Flavas nie lubię, ale Barbie – to klasyka🙂 Perełka Ci się trafiła – gratuluję!🙂

    Lubię

    • Ania 27/05/2012 @ 13:32 #

      Dzięki Barbie Dream🙂 Spodnie na pewno trafią na jakąś lalkę, tylko nie mam do nich żadnej bluzeczki😉 A musiałam je kupić, bo były przyczepione do jednej z lalek – pewnie same by się nie sprzedały albo zginęły by w odmętach innych szmatek😛

      Lubię

  9. krulik 04/02/2013 @ 11:00 #

    Ale niewiarygodna historia! Właśnie zaczęłam interesować się „barbiami”, po tym jak doprowadziłam do jako-takiego stanu Barbarę moich siostrzenic (po siostrze). Przy okazji zetknęłam się ze światkiem kolekcjonerów i złapałam chyba tę zarazę. Na razie kiełkuje. Zrobiłam w myślach przegląd moich Barbie i zaczęłam szukać drogi ich identyfikacji. Co wydawało mi się trudne, zważywszy, że egzemplarze te zniknęły w pomroce dziejów. Wchodzę na Twojego bloga i w pierwszym poście, jaki się wyświetlił, zobaczyłam JĄ, TĄ PIERWSZĄ BARBIE, znalezioną 25 lat temu pod choinką, odpakowywaną z zachwytem przez dwie małe dziewczynki… To ta lalka w sukience bombce. Jest z 91 lub 92 roku. Będę do ciebie zaglądać, może znajdzie się ktoś, kto ją zidentyfikuje🙂

    Lubię

  10. Aya w Świecie Lalek 07/12/2015 @ 22:19 #

    Spodnie są superowe, a lale też niczego sobie panny :))

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

