Słoneczna sukieneczka dla bladej Śnieżki.

8 Maj

W końcu spożytkowałam kawał materiału z poprzedniego postu. Co prawda nie popisałam się zbytnią kreatywnością, ale naprawdę się starałam😉.

Oto mała sesyjka Śnieżki w nowej kiecuszce (wybaczcie te dziwne kolory, ale zdjęcia wyszły naprawdę brzydkie i trochę eksperymentowałam z kolorami, co niezbyt mi wyszło😛 ):

Pierwszy raz udało mi się uszyć sukienkę z trenem🙂.

Odpowiedzi: 20 to “Słoneczna sukieneczka dla bladej Śnieżki.”

  1. BarbieDream 08/05/2012 @ 16:54 #

    Jak ładna🙂 Wygląda jak księżniczka z XXI wieku w takiej mini z trenem🙂 A kolory wyglądają bardzo dobrze – jasno i ciepło – w am raz na słoneczną pogodę🙂

    ps. A ja dzisiaj też uszyłam sukienkę!🙂

    Lubię

    • Stary_Zgred 08/05/2012 @ 17:09 #

      Jakie tam brzydkie zdjęcia. Moich nie widziałaś😀
      Podziwiam za umiejętność szycia strojów dla malutkich modelek i cierpliwość w ich wykonaniu.

      Lubię

      • Ania 08/05/2012 @ 17:12 #

        Zgredzie, tak się składa, że Twoje widziałam, jak większość z nas, i nie mam do nich zastrzeżeń😛

        Co do cierpliwości, to tu się z Tobą zgodzę😉. Zazwyczaj szłam na łatwiznę, korzystałam z materiałów ze starych ciuchów i wykorzystywałam już obszyte części materiałów. Tym razem postanowiłam troszkę podwyższyć poprzeczkę i całość sukienki obszywałam sama. Ale… Długo mi się nie będzie chciało czegoś po tym szyć😀

        Lubię

    • Ania 08/05/2012 @ 17:11 #

      Dziękuję, Barbie Dream🙂 W sumie sama nie wiedziałam, jak określić styl tej kiecuszki😉

      A skoro uszyłaś, to jak najszybciej się nią pochwal!!!

      Lubię

  2. privacee 08/05/2012 @ 17:30 #

    Ależ ona jest śliczna! Podziwiam sukieneczkę i cierpliwość potrzebną do uszycia, bo ja nadal cierpię na leniwca pospolitego😉

    Lubię

    • Ania 08/05/2012 @ 17:36 #

      Privace, dziękuję🙂 Ostatnio rzadziej szyję, ten leniwiec też mnie dopada, uwierz mi🙂. Czasami zdarzy mi się taki przebłysk, jak ten😉.

      Gdybym miała maszynę do szycia, pewnie robiłabym to częściej, ale ręcznie… Wiesz, jak to jest😛

      Lubię

  3. K-M 08/05/2012 @ 18:32 #

    Jest Cudowna … bardzo podoba mi się pomysł z trenem🙂 zazdroszczę !

    Lubię

    • Ania 09/05/2012 @ 03:39 #

      Dzięki, Maciek😉 Nie ma czego, w końcu Ty tu jesteś niemal zawodowym projektantem😀

      Lubię

  4. ajatoco 08/05/2012 @ 19:41 #

    Rzeczywiście bardzo słoneczna sukienka🙂
    Modelka wygląda na zadowoloną, a to chyba najważniejsze😉
    Z tym szyciem na maszynie też różnie bywa :] Ja maszynę mam, a też ostatnio leniwca pokonać nie mogę, rozbudził się na dobre 😀

    Lubię

    • Ania 09/05/2012 @ 03:40 #

      Dziękuję, Ajatoco😛

      Może to tylko moje złudne wyobrażenie, że z maszyną było by inaczej😀

      Lubię

  5. Jewel Snake 08/05/2012 @ 22:10 #

    bardzo ładna, i nie standardowa jak dla Śnieżki, taka krótka!

    Lubię

    • Ania 09/05/2012 @ 03:42 #

      Dzięki, Jewel Snake🙂 Właśnie o to mi chodziło, żeby Śnieżka przestała być Śnieżką😉

      Lubię

  6. monia 09/05/2012 @ 07:30 #

    Jaka kreacja ! Śnieżka wypiękniała na wiosnę🙂

    Lubię

  7. dollbby 09/05/2012 @ 08:15 #

    super suknia!!! podoba mi sie przoód😀
    Miałem kiedys takie zasłony w domu xD

    Lubię

    • Ania 11/05/2012 @ 15:16 #

      Hehe, Dollbby, bo to jest materiał z zasłonek😀

      Lubię

  8. alexisdoll 09/05/2012 @ 09:28 #

    Śliczna jest… A ten żółty kolor… po prostu jak w sam raz dla księżniczki!!!

    Lubię

    • Ania 11/05/2012 @ 15:18 #

      Dzięki, Alexis🙂 W sumie długo się zastanawiałam, czy zlikwidować jej z głowy tę koronę (jest „przyszyta” nitką do głowy…), ale księżniczka to księżniczka!😀

      Lubię

  9. lilavati 10/05/2012 @ 17:38 #

    piekna sukienka. Czrnulkom zawsze dobrze w żółtym!:)

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

