Czy ktoś zna tę Basię? – Great Shape Barbie wersja brytyjska.

5 Mar

Edit:

Dzięki Madmadzi z bloga http://madmadzia.wordpress.com/ już wiem, że to Great Shape Barbie wersja brytyjska z 1983 roku. Ale się cieszę!🙂. Dzięki, Madziu🙂

Tak wygląda ta laleczka w swoim oryginalnym outficie – nawet nie wiedziałam, że istniała Great Shape w innym niż niebieski, ubranku:

(zdjęcie ze strony http://barbievjem.blogspot.com )

***

Razem z opisywanymi we wcześniejszym poście Dżemkami, przybyła do mnie jedna superstarka, której nie jestem w stanie zidentyfikować sama. Jak pewnie zauważyliście, jestem kompletną nogą, jeśli chodzi o identyfikację lalek, dlatego z każdą niemal Baśką zwracam się do Was😉. Tak wygląda ten oto anonim (nie miałam weny do zdjęć, więc pozuje „prosto z półki” wśród swoich koleżanek🙂 ):

Komplecik, który ma na sobie, nie jest jej oryginalnym ubrankiem – przybyła do mnie naga, nie ma dziurek w uszach – jedyne, po czym można ją zidentyfikować to włoski w kolorze złotego blondu oraz oczka: niebieskie z zielonym akcentem i białą kropeczką.

Laleczka ta ma oczywiście ciałko TNT, rączki proste i sygnaturki: na pleckach: Mattel Inc. 1966 PHILIPPINES oraz na wewnętrznej obwódce głowy: Mattel Inc. 1976 PHILIPPINES.

Ktokolwiek ją widział lub ktokolwiek zna, proszony jest o wskazówkę 🙂

A poniżej przedstawiam Wam moją małą, mattelowską kolekcję: Barbie Superstar i jej „wielomoldowe” koleżanki :-D:

Brakuje mi tylko uśmiechniętej Murzynki Christie i to z headmoldem Christie, a nie Nichelle. Jakoś nie mam do niego szczęścia🙂. Ale przyznam się Wam, że uwielbiam oglądać te panny i rozmyślać, jakie są inne i piękne😉.

Odpowiedzi: 20 to “Czy ktoś zna tę Basię? – Great Shape Barbie wersja brytyjska.”

  1. Shi4 05/03/2012 @ 17:23 #

    Może to ta lalka, albo jakaś z podobnego okresu:
    http://www.flickr.com/photos/55080445@N02/5919641942/

    Lubię

    • Ania 05/03/2012 @ 20:39 #

      Shi, ta ze zdjęcia troszkę inne oczka ma, ale dzięki za wskazówkę – spróbuję poszperać wśród lalek z tamtego okresu🙂

      Lubię

  2. rozella 05/03/2012 @ 19:20 #

    Gratuluję Aniu, ona ma przemiły pyszczek🙂

    Lubię

    • Ania 05/03/2012 @ 20:40 #

      Dzięki, Aniu🙂 Też tak pomyślałam, gdy zobaczyłam ją na aukcji i już wiedziałam, że będzie moja😉

      Lubię

  3. dollbby 05/03/2012 @ 19:49 #

    śliczna! Nie kojarze ale capnął bym ją ;D Fajna grupka ci się zrobiła. Mi do szczęscia grupowego brakuje tylko Tereki i Midge, bo moją obecna chyba w świat puscze…

    Lubię

    • Ania 05/03/2012 @ 20:41 #

      Dzięki, Dollbby🙂 Marzyło mi się mieć po jednej lalce z każdym headmoldem, no i PRAWIE mam😉 A dlaczego chcesz się pozbyć swojej Migde? Moja ma przyklejoną głowę na stałe, ale raczej bym jej nie puściła nigdzie🙂

      Lubię

      • dollbby 07/03/2012 @ 20:49 #

        mi sie moja jakoś przestała podobac…

        Lubię

        • Ania 07/03/2012 @ 20:55 #

          Ciężko sprostać Twoim lalkowym gustom😉 Może Migde nie jest lalką o typowej, powalającej urodzie, ale jest oryginalna i warto ją mieć pośród lalek choćby ze względów „historycznych”😛

          A jaką Migde Ty masz, tak z czystej ciekawości?🙂

          Lubię

  4. manhamana 05/03/2012 @ 21:01 #

    Śliczna lalka! Bardzo mi się podoba Twoje stadko i życzę uzbierania wszystkich headmoldów!

    Lubię

    • Ania 05/03/2012 @ 21:08 #

      Dzięki, Manhamano!🙂 Póki co będę uszczęśliwiona, jeśli zamieszka u mnie Christie🙂

      Lubię

  5. Jewel Snake 06/03/2012 @ 00:07 #

    wygląda na te z linka Shi4~
    prześliczna, ma taką delikatną twarz

    Lubię

    • Stary_Zgred 06/03/2012 @ 12:20 #

      Taką laleczkę w typie „superstar” byłabym w stanie przyjąć do swojej „niby-kolekcji”. Lala wyjątkowo ujmująca i co ważne – pozbawiona krzykliwego, przesadzonego makijażu. Bardzo ciekawa tęczówka i „miodny” kolor włosów

      Lubię

      • Ania 06/03/2012 @ 14:47 #

        Zgadzam się z Tobą, Zgredzie!🙂 I podoba mi się Twoje określenie (jeśli mamy na myśli to samo) „niby-kolekcja” – też nie lubię nazywać moich lalek „kolekcją”. Głównie dlatego, że zbieram je, choć tak naprawdę nie do końca się na tym znam, a kolekcjoner to dla mnie ktoś „obcykany” w tym temacie😉

        Lubię

    • Ania 06/03/2012 @ 14:45 #

      Jewel, wydaje mi się, że ta z linka ma troszkę inne oczka, no i moja nie ma śladu po kręconych włoskach…🙂

      Lubię

  6. madmadzia 07/03/2012 @ 10:59 #

    hej Ania🙂
    coś mi się zdaje ze przez przypadek natrafiłam na tą twoją Baśkę🙂
    Great Shape Barbie Ken Skipper UK Version 1983
    to jest chyba Great Shape z 1983 roku, wersja UK (amerykańska była w barwach turkusowo-różowych) – porównaj sobie dokładnie, ale na 1 rzut oka pasuje🙂

    Lubię

    • Ania 07/03/2012 @ 18:41 #

      O, kurczę, Madmadziu, to jest ona! Bardzo Ci dziękuję za identyfikację! Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że to właśnie ta lalka🙂 Te zielone akcenciki w oczach mówią same za siebie. Ojejej, ale się cieszę!😀

      Lubię

      • madmadzia 08/03/2012 @ 10:24 #

        Nie ma za co Aniu🙂 bardzo oryginalna ta Basieńka, fajnie byłoby skompletować jej strój, nie? ;))) hihihihihihi ja się cieszę że już wiesz kto to-sama uwielbiam ten moment, kiedy lalce znajduję tożsamość😉 i z anonimu staje się ładnie nazwaną panną z konkretnego rocznika🙂

        Lubię

  7. Stary_Zgred 08/03/2012 @ 12:08 #

    No pewnie, że to samo. Kolekcjonery to zupełnie inna grupa. Kudy mi tam w tak wysokie progi🙂

    Lubię

  8. Alexisdoll 08/03/2012 @ 22:11 #

    piękne masz te Baśki. Nie mogę sie napatrzeć!!!

    Lubię

    • Ania 09/03/2012 @ 15:13 #

      Dzięki, Alexis🙂 Kiedy kiedyś oglądałam takie Baśki u innych, to myślałam dokładnie to samo😉

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

