Ten loczek blond…

12 Lu

Kto z Was nie słuchał kiedyś Smerfnych Hitów? Łatwy sposób na zarobek okazał się hitem wśród dzieciaków. Ja sama słuchałam w kółko jednej jedynej taśmy (oj tak, jeszcze taśmy ;-)), którą wraz z bratem dostaliśmy od taty. Ech, to były czasy! Ale dlaczego zaczynam właśnie od tego?

Dziś chciałabym przedstawić Wam kolejny efekt moich eksperymentów z lalkowymi włoskami, lecz, gdy tylko zdjęłam pewnej delikwentce papiloty, od razu nasunął mi się na myśl refren piosenki pt. „Loczek blond”…

A więc pamiętacie może tę laleczkę z któregoś z moich wpisów:

Biedaczka miała takie włosiska, jakby ktoś próbował je sfilcować, a ja jeszcze wtedy byłam ciemna w sprawach odszczurzania włosów lalkom. Wyczesałam je, umyłam, zasłoniłam ubytki nad czołem opaską z firanki i gotowe.  Ostatnio jednak, z braku przypływu nowych lalek, postanowiłam zająć się tymi, które zostały przeze mnie potraktowane po macoszemu.

I tak, po ściągnięciu wspomnianych papilotów i rozczesaniu fryzurki palcami, ukazał się ten oto widok:

Loczek blond, jak się patrzy😉.

Malutka poczeka jeszcze tylko, aż uszyję jej ubranko i będę mogła ją pokazać w pełnej krasie🙂.

Odpowiedzi: 23 to “Ten loczek blond…”

  1. manhamana 12/02/2012 @ 13:03 #

    CUDNA! Te loczki idealnie pasują do laleczki! No i nie widać „skosmacenia” ani zasłanianego wcześniej ubytku

    Lubię

    • Ania 12/02/2012 @ 13:06 #

      Dziękuję!🙂 Sama nie spodziewałam się takiego efektu, bo włoski były w tragicznym stanie. No, i muszę przyznać, że dużo łatwiej robi się takie fryzurki duży lalkom🙂

      Lubię

  2. alexisdoll 12/02/2012 @ 13:16 #

    No włosy ma piękne ala Violetta Villas. Cudna laleczka i super ma misiaka😉

    Lubię

    • Ania 12/02/2012 @ 13:17 #

      Dzięki🙂 Miśki to mój drugi, mały bzik, choć z nimi muszę się dużo bardziej ograniczać, bo są o wiele bardziej dostępne niż lalki😉

      Lubię

  3. dollbby 12/02/2012 @ 13:43 #

    mogłąs zrobic fotki na czyms ciemnym…buu, ale efekt nawet fajny ;D

    Lubię

    • Ania 12/02/2012 @ 13:52 #

      Dollbby, fotki są na szybko, a jak już jej uszyję coś nowego, to będą na czymś ciemnym, obiecuję😉

      Lubię

  4. Urshula 12/02/2012 @ 14:08 #

    Loczki jak ta lala!!!całkiem nowy look!

    Lubię

  5. Mono 12/02/2012 @ 15:33 #

    Zdecydowanie na plus! Loczki zawsze są urocze!🙂
    Lala ma fajną mordkę, aż chciałoby się dać jej buziaka😀

    Lubię

    • lilavati 12/02/2012 @ 16:03 #

      wygląda słodko i o wiele lepiej! jak nówka sztuka!

      Lubię

    • Ania 12/02/2012 @ 16:19 #

      Mono, właśnie dzięki tej mordce ta lala została u mnie, chociaż takich nie zbieram🙂

      Lubię

  6. rozella 12/02/2012 @ 16:12 #

    Oj zadbałas o o maluszka, urocze loczki amorka.

    Lubię

    • Ania 12/02/2012 @ 16:20 #

      Nawet nie pomyślałam o tym, że przypomina amorka😉 Jeśli nie będzie mi się chciało jej szyć ciuszka, to założę jej przepaskę w pasie, dam do ręki jakąś atrapę łuku i tak zostanie😉

      Lubię

      • Stary_Zgred 13/02/2012 @ 11:52 #

        Gdyby kilka dni temu ktoś mnie spytał, czy z takiego „poczochrańca” da się jeszcze zrobić lalkę o pięknym włosie, to pokiwałabym tylko z politowaniem głową i odpowiedziała: „-Tia, akurat”.
        Wszelakoż, kiedy już znam efekt po kuracji, to stwierdzam że cuda są możliwe, trzeba tylko do ich wystąpienia odpowiednio się przygotować – mieć na podorędziu wodę, szampon, odżywkę, papiloty, kaloryfer i inne mało wyszukane, acz czyniące duda przedmioty. No i jeszcze najważniejsze – wzbudzić w sobie artystę-fryzjera😀

        Lubię

        • Ania 16/02/2012 @ 17:41 #

          Dzięki, Zgredzie🙂 Ja jestem w gorącej wodzie kąpana, lubię mieć wszystko na „już” (dlatego NIE ZNOSZĘ kupować przez internet), więc i długotrwałe zabiegi fryzjerskie niesamowicie mnie, brzydko mówiąc, wkurzały😉 Teraz wiem, że warto, choćby dla takich przyjemnych komplementów😀

          Lubię

  7. BarbieDream 13/02/2012 @ 12:08 #

    Ale cudeńko z niej zrobiłaś! Wygląda prześlicznie i słodko :)) Normalnie mały Aniołek!
    A co do Smerfnych hitów – byłam kiedyś ich wielką fanką! Jej, już nawet zapomniałam jak to brzmiało wszystko ;p Jeny, czego ja słuchałam?!😄

    Lubię

    • Ania 16/02/2012 @ 17:42 #

      Dzięki, Barbie Dream🙂 Chyba każdy tego słuchał, tak, jak disco polo, ale nikt się nie chce przyznać😛

      Lubię

  8. Maciek Soja 14/02/2012 @ 12:26 #

    Jest jej lepiej w loczkach ;D bo podkreślają jej buzię😉 wygląda rozkosznie !

    Lubię

    • Ania 16/02/2012 @ 17:43 #

      Dzięki, Maciek🙂 Ja się w niej na nowo zakochałam, gdy rozplątałam jej te pukielki🙂

      Lubię

  9. skopi 14/02/2012 @ 14:23 #

    Ślicznie wygląda. A skarpetki z koronki ?świetny pomysł,nie wpadłam na taki🙂

    Lubię

    • Ania 16/02/2012 @ 17:44 #

      Cześć, Skopi!🙂 Dzięki za komplement, ale muszę Ci wyznać, że skarpetki z koronki, to wcale nie jest taki dobry pomysł, jak może się wydawać😀 Koronka w ogóle nie jest rozciągliwa, a w dodatku często pruje się przy szyciu… Te skarpetki to czysta prowizorka, żeby mała nie nosiła butów na gołą stopę😉

      Lubię

  10. Daguchna 17/02/2012 @ 03:25 #

    Normalnie… czary mary😀 Chyba też będę musiała spróbować opanować jakąś technikę „odszczurzania”, spróbowałabym poratować którąś z moich lalek.

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

