Przeprowadzka.

6 Gru

Pewnie po tytule sądziliście, że przenoszę się na inny serwis blogowy… Nic z tych rzeczy😉.

Po prostu nadszedł ten czas, kiedy muszę wrzucić wolniejszy bieg na moim blogu, a dzieje się to z kilku przyczyn:

– zamieniliśmy z Pawłem pokoik na mieszkanie

– wynajem mieszkania pochłania większość naszego skromnego dorobku, więc niestety muszę zrezygnować z kupowania lalek, przynajmniej na jakiś czas

– zbliżają się terminy moich egzaminów zawodowych, właśnie jestem w trakcie robienia miesięcznych praktyk, które muszę pogodzić z pracą, więc czasu starcza mi zaledwie na umycie się i zjedzenie czegoś na szybko

– marzę o spaniu do dwunastej w południe i dobrej czekoladzie!😀

Cóż mogę więcej napisać… śledzę na szybko Wasze blogi, stąd tak mało komentarzy ode mnie.  Mam nadzieję, że w Święta to nadrobię.

Tymczasem życzę Wam prawdziwie mikołajkowych Mikołajków, pięknych prezentów i pogody ducha, bo mnie jej ostatnio brakuje, chyba przez tę szarość za oknem. Do mnie Mikołaj niestety nie zawitał dziś, nawet rózgi nie dostałam. Chyba zbyt niegrzeczna jestem  🙂

A tu zdjęcie regaliku, który zajęły moje najulubieńsze laleczki w naszym mieszkanku:

Niestety reszta moich lalek leży misternie upchana w jednej z szuflad w komodzie…🙂

PS. W związku z przeprowadzką chciałabym poinformować, że mój dotychczasowy adres jest już nieaktualny.

Odpowiedzi: 24 to “Przeprowadzka.”

  1. dollbby 06/12/2011 @ 13:57 #

    ojj Aniu, to jasna rzecz że musisz się zajać sowimi sprawami!🙂 Ja o tobie nie zapomne! Udanej przeproawdzki i wgl pozytywów!😀
    Fajna półeczka, tez sobie taką kiedyś sprawie!
    Widzę że zawitała do ciebie livka😀

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 12:59 #

      Dollbby, dziękuję za miłe słowa😉 Liv zawitała do mnie już jakiś czas temu i choć podoba mi się jej artykulacja i to, że ma wklejane oczka i wymienną perukę, to nie mogę się do niej przekonać… Ten wzrok ma jakiś pusty😀

      Lubię

  2. manhamana 06/12/2011 @ 15:52 #

    Piękny regalik! Oczywiście moje absolutne faworytki mieszkają na najwyższej półce!
    Życzę powodzenia na egzaminach! I spokojnego mieszkania pod nowym adresem

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:00 #

      Dziękuję, Manhamano🙂 Najwyższą półeczkę otrzymały oczywiście i moje ulubienice, z których jestem najbardziej dumna😉

      Lubię

  3. Ashtrayboy 06/12/2011 @ 17:53 #

    Hej!
    zaglądam nadal na lalkowe blogi, jednak ostatnio cierpię na totalny brak czasu, by robić zdjęcia i pisać notki😦
    Gratuluję świetnej półki z Barbie!
    pozdrawiam,
    Ashtrayboy🙂

    Lubię

    • rozella 06/12/2011 @ 18:03 #

      Zastanawiałam się co u Ciebie, a to takie pożyteczne zmiany zaszły. Trudno zaczekamy na Twój powrót do lalkowania, a Ty od czasu do czasu daj znać. pozdrawiam

      Lubię

      • Ania 07/12/2011 @ 13:03 #

        Aniu, niestety coś kosztem czegoś i na razie lalki odeszły na drugi plan, co nie znaczy, że nie mam o czym pisać… Jak tylko będę miała chwilę, to na pewno coś wyskrobię na blogu🙂 Dziękuję za pozdrowienia i również Cię cieplutko pozdrawiam!

        Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:02 #

      Dzięki, Ashtray!🙂 Cieszę się, że dałeś jakiś znak życia, bo myślałam, że już totalnie z bloga zrezygnowałeś… Mam nadzieję, że uda Ci się wyłuskać trochę czasu na jakiś wpis🙂

      Lubię

  4. Urshula 06/12/2011 @ 18:01 #

    gratulacje z okazji przeprowadzki do nowego lokum! samych szczęśliwych chwil!!

    I mikołajkowego Mikołaja!

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:04 #

      Dzięki, Ula!🙂 Mikołaj był i sobie poszedł, bo mu zabroniłam prezentów kupować – za bardzo nadwerężyłoby to nasz budżet😛

      Lubię

  5. lilavati112 06/12/2011 @ 18:23 #

    to w mieszkanku więcej miejsca na lalki:)))))))))))))

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:04 #

      Ależ oczywiście! Jak tylko jego właściciele zobaczyli mój zbiór, to już wiedziałam, co o nim myślą😉

      Lubię

  6. Mono 06/12/2011 @ 20:34 #

    Nareszcie laleczki mogły wyjść z ukrycia! Na pewno mają szczęśliwsze twarzyczki z tego powodu😉 Życzę pomyślnego ułożenia się spraw i jak najszybszego powrotu do lalkowania i blogowania🙂

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:05 #

      Dziękuję, Mono!🙂 Lalkowanie jest cały czas, ale niestety nie na blogu… A kolejka do wpisów się tłoczy i tłoczy😉

      Lubię

  7. BarbieDream 06/12/2011 @ 20:50 #

    I nawzajem Aniu!🙂
    I żebyście uwili sobie przytulne gniazdko🙂 A lalki prezentują się pięknie – teraz możesz non stop cieszyć nimi oczy🙂

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:06 #

      Dzięki, Barbie Dream! Gniazdko jest w miarę przytulne, po prostu brakuje tu większej ilości półek na lalki😛

      Lubię

  8. fleurdolls 06/12/2011 @ 22:29 #

    Aniu to super nowinka, wszystkiego naj w nowym domu!😀 wszyscy na Ciebie poczekamy, nie przejmuj się. Na Twój ostatni śliczny email odpiszę jak najszybciej. Aha jeszcze chciałam dodać, że tak się zainspirowałam Twoją kolekcją Steffie, że kupiłam tę śpiewającą z lokami😉 jejku!
    Duża buźka,
    Aga

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:09 #

      Dziękuję, Aguś!🙂 No, mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie, albo chociaż będziecie mnie wspominać, jako „ta Ania od Stefek”😛 Na maila czekam z niecierpliwością – już myślałam, że nie dotarł do Ciebie.

      Nie masz pojęcia, jak się cieszę, że zaczynasz przekonywać się do Stefci!!! Śpiewająca z lokami to Superstar Steffi – jesteś w posiadaniu jednej z niewielu Stefek (wszystkie były piosenkarkami), która ma zgiętą rączkę😀 Mam nadzieję, że opiszesz ją na blogu, masz dużą siłę oddziaływania, więc może i inni zaczną się przekonywać do tych laleczek😉
      Ściskam mocno!
      Ania

      Lubię

  9. Stary_Zgred 07/12/2011 @ 10:46 #

    First things first! Najważniejsze rzeczy trzeba zrobić pierwsze, a reszta poczeka🙂

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:10 #

      Dokładnie, Zgredzie!😀 Nawet jeśli reszta czasami bywa i pierwsza…🙂

      Lubię

  10. privace 07/12/2011 @ 11:42 #

    Piękny widok! Mam nadzieję, że reszta panien też w końcu wyjrzy z szuflady;) Oby wszystko ci się szybko poukładało, życzę powodzenia- egoistycznie, bo liczę na szybki powrót do blogowania i lalkowania;)

    Lubię

    • Ania 07/12/2011 @ 13:11 #

      Privace, dziękuję za takie ciepłe słowa, jesteś wielka!😀 Jak tylko mój partner łaskawie opróżni jeden regał z płyt z grami, to może lalki i tam się wcisną, a na razie muszą wytrzymać te okropne warunki😉

      Lubię

  11. gabi-5mates 07/12/2011 @ 20:56 #

    Jak już się Aniu zadomowisz to wracaj do nas szybko ! życzę Wszystkiego Dobrego!

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

