Ciałko TnT poszukiwane!

2 List

Ostatnimi czasy, chyba tak, jak każdy z Was, cierpię na ciągły i uporczywy brak czasu.  Mam nadzieję więc, że wybaczycie mi ten regularny brak obecności, bo staram się nadrabiać zaległości i nie być do tyłu z Waszym lalkowaniem🙂

Miniony weekend spędziłam u mojej rodzinki i nie mogłam nie pójść na tradycyjny targ staroci w Krakowie, tym bardziej, że zachęceni moim bzikiem wybrali się także ze mną moja mama i brat, którym zawdzięczam niejedną kupioną wtedy i w ogóle laleczkę.

A oto moje stadko już po wstępnym spa, ale niestety bez ciuszków (bo ciągle mi ich brakuje), oprócz jednego maluszka w przebraniu😉

Wszem i wobec chciałabym więc w tym miejscu podziękować mojemu bratu Krzyśkowi, który zażądał podziękowania na łamach mojego bloga po tym, jak wyszperał na jednym ze stoisk czwóreczkę z powyższego zdjęcia, a które to stoisko ja pominęłam bez większego zainteresowania🙂. Musicie wiedzieć, że mój brat to straszny, ale kochany, cwaniaczek i śledzi bacznie mojego bloga😛

Wśród krzyśkowej czwórki znalazły się takie gwiazdki, jak:

Teresa Flying Butterfly z 2000 roku (od dawna poszukiwałam laleczki z tym facemoldem i w końcu się udało!😉 )

Nakoma (jeszcze nie wiem, z jakiej serii, może Wy pomożecie?;-) ):

Jedna z wróżek z bajki Fairytopia:

Oraz ta delikwentka, którą ktoś oszpecił gadającym (albo śpiewającym) ciałkiem od Steffi:

Mermaid Barbie z 1991 roku.

Dlatego też zwracam się do Was z ogromną prośbą – jeśli ktoś z Was ma w swoich lalkowych zapasach jakieś bezgłowe ciałko TnT, to chętnie je odkupię za przyzwoitą cenę🙂

Ale jeśli myślicie, że gruba czcionka zwiastuje koniec wpisu to nic z tego! Co prawda ten Puchatek nie został kupiony na targu, ale także przywiozłam go z Krakowa, więc słowo o nim też mu się należy😉

Bobo caluśki miesiąc czekał u mojej mamy w szafie na werdykt: oddać go na pożarcie mojej małej siostrzenicy czy włączyć do mojej lalkowej rodzinki?

Kiedyś próbowałam ukierunkować moje zbieractwo i nie udało się… Bobas został ze mną także ze względu na to, że to prezent wyszperany przez moją mamę, więc będzie to laleczka sentymentalna😉. Dzięki, mamo! Została znaleziona w Wyspie Skarbów, o której pisałam przy okazji tego wpisu: https://dollsecondhand.wordpress.com/2011/06/27/lil-miss-mermaid-1991/. Dla zainteresowanych mam więc krótką wiadomość – graciarnia ta przenosi się w inne miejsce i na razie zostaje zlikwidowana. Można tam było w miniony weekend na wyprzedaży towaru kupić trzyosobową kanapę za 30 zł😀

Wracając do bobo… Czy ta mordka z uroczymi rzęskami nie jest słodka?😉

Dzidzia ma na piersiątku serduszko, po naciśnięciu którego beczy, jak dzidzia😉

Za parę nędznych złotych udało mi się także wytargować dwie siostrzyczki z Wee 3 friends w idealnym stanie. Oglądając je u Loreen na blogu nie sądziłam, że są tej wielkości. No i te stópki… Chyba nigdy nie znajdę na nie bucików😉

Na koniec zostawiłam pewną plastikową i gadającą pannę, która z racji rozmiaru swojej głowy nie mogła nie rzucić się w oczy na fotce zbiorowej😛 Mowa o pannicy Diva Starz, która, choć to nie typowa lalka, znalazła się u mnie w zbiorze z dwóch powodów: po pierwsze, bo nie mam jeszcze żadnej przedstawicielki tej serii, a po drugie dzięki wielkim oczom i dłuugim rzęsom, którymi zalotnie i uroczo mruga…

Zresztą sami zobaczcie… Krótki fragmencik, w którym moja Diva Nikki tłumaczy zabawę w „fryzjera”😉

Jeśli ktoś dotrwał do końca filmiku, to miał okazję zobaczyć moją ulubioną chwilkę – pogwizdywanie. Ulubione zajęcie Nikki, gdy się nudzi😀 A tak poza tym to jej głowa do złudzenia przypomina mi „odpicowaną” głowę Blythe🙂

Dzięki za cierpliwość i jeszcze raz proszę gorąco o jakieś barbiowate ciałko!

Odpowiedzi: 20 to “Ciałko TnT poszukiwane!”

  1. dollbby 02/11/2011 @ 19:31 #

    Kurcze Aniu! Nabytki świetne a szczególnie podoba mi się fairytopia!! Kiedys była na all ale droga😀 Poporostu to mocowanie szyjki jest super i wyraz mordki! Reszta skarbów też swietna😀 Jak bedziesz wiedziec gdzie przenoszą wyspę skarbów to daj znac :)))

    Lubię

    • Ania 03/11/2011 @ 20:21 #

      A mnie troszkę dziwi to mocowanie… Wygląda to troszkę nieestetycznie i nie wiem zupełnie do czego służy😉

      A może ty wiesz? Bo ta laleczka ma na pleckach jakiś dziwny przycisk w kształcie motylka, którego się nie da przycisnąć (siedzi sztywno) i otwór wyglądający, jakby tam kiedyś coś się wpinało albo cuś…?

      Lubię

  2. Daguchna 02/11/2011 @ 19:38 #

    Pogwizdywanie mnie zgniotło i pogrzebało. Dobranoc.😀

    Lubię

    • Ania 03/11/2011 @ 20:22 #

      Dobranoc, choć troszkę po czasie😉 Diva naprawdę momentami jest rozbrajająca, choć nie rozumiem połowy słów, które wypowiadają te świecące usteczka😉

      Lubię

  3. Mono 02/11/2011 @ 20:10 #

    Gaduła z tej Divy😀
    Moją uwagę zwróciły panny Wee 3 Friends, w domu mam Alexę – brunetkę, w drodze ruda, jeszcze tylko blondynki mi brakuje🙂 Ty zapewne też będziesz chciała skompletować wszystkie 3 panienki🙂
    A ciałko TnT może privace będzie miała.

    Lubię

    • Ania 03/11/2011 @ 20:23 #

      Fajnie by było, jakby udało się zebrać trzy, choć specjalnie polować na nie nie będę🙂 Póki co muszę się zabrać za kombinowanie dziewczynom ubranek, bo siedzą wszystkie golutkie🙂 A Diva gada, jak najęta! Jak mam zły humor to sobie ją włączam i tak stoi, i papla😛

      Lubię

  4. Shi4 02/11/2011 @ 20:17 #

    Jak znam życie to nakoma moze pochodzic z serii Sun colour, która była najpowszechniejsza pocahontasowatą serią. W sumie nie ma aż tylu serii w których sie pojawiała ta przyjaciółka indiańskiej księżniczki. Drugą serią jaką kojarzę była Hair color, ale tam Nacoma powinna miec termiczne pasemka.
    Co do Wee 3 friends mnie też te laleczki zaskoczyły jak przybyly do mnie. Niby to stacie z przyjaciółkami a takie duże. Moje po dziś dzień latają boso.
    ostatnia laleczka bardzo oryginalna i chociaż nie w moim guście,m bo nie lubię wielkogowych, ale śpiewa fajnie:)
    Ja niestety podczas wizyty u rodzicow nie mialam czasu biegac po sklepach😦

    Lubię

    • Ania 03/11/2011 @ 20:27 #

      Dzięki za pomoc w identyfikacji🙂 Co do trzech przyjaciółek, to może kiedyś uda mi się skombinować dla nich jakieś sandałki z wstążeczek😀
      A Diva to w sumie mało lalka, a więcej zabawka, ale i tak mi się podoba😉

      Ja to koniecznie muszę targi staroci odwiedzać, żal mi przepuszczać taką okazję! Tym bardziej, że na ten w Krakowie dużo handlarzy antykami i starociami zjeżdża się z okolic, a może i z dalsza, więc często mają jakieś ciekawe rzeczy do sprzedania🙂

      Lubię

  5. Stary_Zgred 02/11/2011 @ 22:11 #

    Przyglądam się i przyglądam lalce z bajki Fairytopia i im bardziej to robię to tym bardziej mnie dziwi konstrukcja szyi ciętej „na skos” (tak to na zdjęciu wygląda). I zadaję sobie odwieczne pytanie, nurtujące każdego człowieka postawionego w obliczu rzeczy niezrozumiałej, dziwnej i fascynującej: „A na co to i po co? I co za głupek coś takiego wymyślił?”

    Lubię

    • Ania 03/11/2011 @ 20:29 #

      Uwierz mi, Zgredzie, że zanim weszłam w posiadanie tej lalki, to nie miałam pojęcia o jej ściętej szyi😛 Sama się zdziwiłam na ten widok, ale chyba to ma do czegoś służyć, bo, jak napisałam Dollbbiemu, lalka ma na plecach coś w rodzaju przycisku w kształcie motylka, ale jest on sztywny i nie chce się ruszyć i otwór, do którego prawdopodobnie coś się wpinało, pewnie skrzydełka. Myślę, że ta kombinacja coś znaczyła, ale co…?😉

      Lubię

  6. agausia95 02/11/2011 @ 22:56 #

    Teresa ma śliczne oczy :* , nie mogę się napatrzeć…

    Lubię

    • Ania 03/11/2011 @ 20:30 #

      Oj tak, już od dawna zakochałam się w tej tereskowej buźce i w końcu udało mi się ją odnaleźć. I muszę przyznać, że na żywo jest równie śliczna, co na zdjęciach🙂

      Lubię

  7. privace 02/11/2011 @ 23:48 #

    Ano mam jeszcze kilka bezgłowych ciałek, wysłałam Ci maila;)
    Fajnie jak się ma rodzinkę, która potrafi szperać po starociach razem z Tobą. Osobne pozdrowienia dla Krzysia- taki brat to prawdziwy skarb!

    Lubię

    • Ania 03/11/2011 @ 20:33 #

      Muszę Ci się przyznać, że długo nic nie mówiłam rodzince, bo bałam się, że mnie wyśmieją, ale metodą małych kroczków udało się przekonać mamę, że szperanie po starociach w poszukiwaniu markowych sygnaturek na pleckach i główkach, to bardzo ciekawe zajęcie!😛 Moja rodzinka nie odróżnia do końca Barbie od klona😉

      Co do pozdrowień, to myślę, że Krzych (jakoś taki Krzyś mi do tego cwaniaczka nie pasuje :-P) tu zaglądnie i osobiście Ci podziękuje😀

      Lubię

  8. rozella 03/11/2011 @ 08:42 #

    Aniu gratulacje z posiadania tak fajnej rodziny. Kochają CIę, to widać wyrażnie. Też bym nie puściła dalej tego maluszka od mamy. Divy gratuluję, kiedyś też taką miałam, chciałam ją przerobić i kompletnie zniszczyłam bidulę. One mają wspaniałe ciałko. pozdrawiam

    Lubię

    • Ania 03/11/2011 @ 20:35 #

      Dzięki, Aniu🙂 Nie wiem, czy mówisz o tej Divie, bo ona to jest bardziej taka gadająca zabawka i całe ciałko ma sztywne i plastikowe, no i naładowane elektroniką🙂

      Maluszek od mamy jest słodki i nawet żal było by mi go puszczać, bo czuję się przy nim, jak mamusia😉

      Lubię

  9. gabi-5mates 04/11/2011 @ 08:50 #

    Puchatek jest słodki gratuluje zakupu ! pozdrawiam

    Lubię

  10. Amaret 04/11/2011 @ 10:56 #

    Aniu, dobrze, że masz takich co Cię wspierają i sami kupują lalki- to bardzo pomaga- wiem coś o tym;)

    Misiaczek wspaniały, uroczy, słodziutki i kochany- zazdroszczę;)
    Na kierunkowanie zbieractwa w jedną stronę czasami jest bardzo trudne, zwłaszcza, jak ma się dużą ilość lalek- bo niby której się pozbyć?:)
    Diva Starz- ta lalka zdecydowanie mnie przeraża;P

    pozdrawiam:)

    Lubię

  11. lilavati 04/11/2011 @ 18:59 #

    jakie piękne nabytki! rozczulił mnie ten mały w kubusiowym ubranku!

    Lubię

  12. dollbby 04/11/2011 @ 19:57 #

    Aniu te wróżka ma skrzydełka. Na all zczaiłem😉

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

