No to w drogę!

29 Lip

Już dziś z samego rana wyjeżdżam do rodzinki na urlop, dlatego przez najbliższe 2 tygodnie na pewno nie pojawi się u mnie żaden wpis, co nie znaczy, że nie będę odwiedzać i komentować Waszych blogów (oczywiście w miarę możliwości, tj. kiedy młodszy brat łaskawie dopuści mnie do swojego komputera😉 ).

Do Krakowa zabieram ze sobą Sindy, jako że moja mama już mniej więcej jest wprowadzona w temat mojego lalkowania… Myślę, że taka urocza lala powinna podbić jej serce, a ja przywiozę sporo fajnych zdjęć z Sindusią w roli głównej🙂

A tymczasem, żeby wpis, nie pozostał takim ot wpisem, poniżej pozostawiam Wam krótką fotorelację pt.

„Jak Sindy przygotowuje się do wyjazdu czyli wybierać się, jak Sindy za morze”

(z góry przepraszam za zdjęcia rozmazane i prześwietlone i za to, że wszystkie mają zniekształcone kolory, ale o tej porze trudno o lepsze oświetlenie🙂 )
 

Kiedy Sindusia już miała kłaść się spać, oznajmiłam jej, że zabieram ją ze sobą na urlop…

Pannica od razu rozpoczęła przekopywanie szafy w celu znalezienia odpowiednich ciuszków na wyjazd:

Jakie ubrania mam wziąć?!

A buty?

Tu nic na mnie nie pasuje – ja nie jestem Barbie!

Nigdzie nie jadę! Nie mam w co się ubrać!

Kiedy Sindy naprawdę się zeźliła i za nic nie chciała wstać, musiałam sięgnąć po sprawdzone środki…

Masz, to dla Ciebie.

Po chwili…

I jak wyglądam?

No, Sin, zadowolona? To teraz Ty mi pomożesz wybierać ciuchy!

KONIEC🙂

Do zobaczenia za 2 tygodnie! Życzę Wam (i sobie😉 ) dużo słońca przez ten czas i mam nadzieję, że mimo ograniczonego dostępu do internetu, będę nadążać z czytaniem Waszych wpisów!😀

Odpowiedzi: 17 to “No to w drogę!”

  1. aleksja 30/07/2011 @ 00:35 #

    Sindy przeurocza:) A ciuszki Aniu śliczne jej uszyłaś!
    Zdjęcie, gdzie dajesz jej pakuneczek pobija wszystkie, a i jeszcze to pod kołderką, też świetne.
    Szkoda, że znikasz, ale urlop się przyda. Pogody życzę, bo ostatnio w ogóle nie dopisuje.

    Lubię

  2. Daguchna 30/07/2011 @ 02:11 #

    Końcówka jest mega😀
    Baw się dobrze! Zazdroszczę, bo ja w tym roku się jakoś nigdzie na dłużej nie wybieram…

    Lubię

  3. Jewel Snake 30/07/2011 @ 03:17 #

    świetne te ubranka!! bez wątpienia Sindy nie ma powodu do narzekania, ma ciuszki ciekawe i naturalne, do tego na jej rozmiar! bardzo mi się podobają!

    Lubię

  4. Ania 30/07/2011 @ 04:40 #

    Dziękuję serdecznie, dziewczyny!🙂 Trzymajcie się ciepło!

    Aleks, właśnie o pogodę się martwię, bo już mi deszcze zapowiadają. Mam nadzieję, że u Ciebie się poprawi…🙂

    Daguchno, wakacje w miejscu zamieszkania też mogą być ciekawe🙂

    Pa!

    Lubię

  5. mark 30/07/2011 @ 07:55 #

    Gdy widzę tą Sindy od razu mi się kojarzy blog Agi Fleurki🙂
    Fajnie, że zabierasz ze sobą lalkę i będzie foto relacja, ja już wiem jak to jest🙂
    Pozdrawiam

    Lubię

  6. ziutek44 30/07/2011 @ 08:17 #

    fajowa historyjka:) sindy są takie wdzięczne, można się w nich zakochać!

    Lubię

  7. Urshula 30/07/2011 @ 09:58 #

    fajne hasło przewodni🙂 uśmiałam się! piękny ma Sindusia szlafroczek🙂
    miłego wypoczynku!!!

    Lubię

  8. fleurdolls 30/07/2011 @ 12:01 #

    Oooo nawet ja bym taką garderobą na wakacje nie pogardziła!😀 Aniu ślicznie Ci to wyszło, ta cała foto-story i ubranka też, gratulacje! Mam nadzieję, że ta panna nieczęsto strzela takie fochy…😀
    Mareczku – buźka😀
    Aga

    Lubię

  9. dollbby 30/07/2011 @ 12:07 #

    sindy wygląda bajecznie! Udanmego urlopu1:))

    Lubię

  10. Aniarozella 30/07/2011 @ 14:52 #

    Aniu udanego urlopu, wypoczywaj i duuużo słoneczka i ciepła Ci życzę.
    Sindy ma prześliczny szlafroczek, a ubranka ? toż to cały wysyp garderoby. Jesteś niestrudzona w obszywaniu swoich ślicznotek. Super ciuszki !ściskam i baw się dobrze.

    Lubię

  11. Maciek Soja 30/07/2011 @ 18:26 #

    Heh … Aniu strasznie mi nudno będzie bez ciebie😉 … życzę ci udanego urlopu … a Sindy … wygląda odjazdowo w tych ciuszkach !!!! Ja i Stefani wybieramy się w góry , w sobotę na tydzień ….. więc też mnie nie będzie😉

    Lubię

  12. Maciek Soja 30/07/2011 @ 18:26 #

    Heh … Aniu życzę ci udanego urlopu … a Sindy … wygląda odjazdowo w tych ciuszkach !!!! Ja i Stefani wybieramy się w góry , w sobotę na tydzień ….. więc też nas nie będzie😉

    Lubię

  13. Shi4 30/07/2011 @ 20:17 #

    Udanego wypoczynku😀 A ciuszki Sindy uszyłaś przebojowe. Nie dziwie się, ze dziewczyna tak się ucieszyła😀 Muszę sobie kupić jakieś nici, bo już miesiac nic moim pannom nie uszyłam😦

    Lubię

  14. Shi4 30/07/2011 @ 20:36 #

    Ps. Aniu, ktoś z Krakowa sprzedaje taką Petrę :
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1743361837#gallery
    Aukcja od 5 zł

    Lubię

  15. świstak 30/07/2011 @ 21:19 #

    udanego odpoczynku , widzę że sindy podbiła twoje serce POZDRAWIAM CIEPŁO

    Lubię

  16. Mono 30/07/2011 @ 21:44 #

    Miłego urlopu! I udanego polowania na laleczki w szmateksach itp😉

    Lubię

  17. RudyKrólik 01/08/2011 @ 07:16 #

    Kurka, Sindy ma więcej butów niż ja😉 Udanego wyjazdu i pięknej pogody życzę, a Sindy niech weźmie kapelusz i krem z wysokim filtrem, bo się jeszcze za mocno opali.

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

