Kennedy i Delancey czyli My Scene dla odmiany.

16 Lip

Już jakiś czas temu do mojego zbiorku trafiły dwie lale My Scene i przyćmione Fleurkami i Sindy czekały cierpliwie na ich pięć minut .

Kennedy i Delancey kupiłam w komisie dla dzieci w mojej okolicy, gdzie także mój Misiek znalazł pudło klocków Lego dla siebie😉 (pani w komisie, dowiedziawszy się o naszym hobby, wcale nie była zaskoczona – wręcz przeciwnie – podobało jej się to i nie wiem tylko, czy naprawdę, czy była tylko zadowolona, że zyska stałych klientów😀 )

Obie lalki są w dobrym stanie, choć, po oględzinach, Delancey wygląda na bardziej wyeksploatowaną przez swoją poprzednią właścicielkę…

A oto i moje dziewczyny:

Po przekopaniu obrazów w Google okazało się, że Kennedy pochodzi z serii Sporty Glam sygnowanej przez każdemu znaną markę Adidas, a Delancey z serii Junglicious – każda „dżunglowa” lalka charakteryzowała się jakimś tatuażem na dekolcie.

A tak pannice wyglądały w pudełkach (zdjęcia z Internetu):

Kennedy ma słodkie kolczyki w kształcie wisienek oraz klapki japonki i pomalowane paznokietki u stópek.

Delancey nie zachowała się jednak w całości oryginalna biżuteria – pozostała jedynie jedna brązowa bransoletka, więc do uszu włożyłam jej zwykłe srebrne wkrętki. Za to lala ta ma inną ciekawą właściwość, którą widziałam już gdzieś na którymś blogu u Barbie…

Kennedy zabawiła się więc we fryzjerkę. Jeden ruch łepetyną czarnulki i…

… Delancey jest już taką samą blondynką, jak ja!😀

Jungalicious ma ruchomy skalp, dzięki któremu, jak informuje nas pudełko od lalki, Delancey może zmieniać swój wizerunek na bardziej „dziki”🙂 Wśród blond czupryny jest też kilka fioletowych pasemek.

My Scene nie są takie niewdzięczne, jakimi się wydają. Polubiłam ich duże oczka i ładne makijaże, a w przyszłości, w miarę możliwości chciałabym mieć po jednej z każdej My Scene, facetów też, czemu nie😀

A teraz poprzeglądajmy kolorową prasę…

… znowu wszystko o Barbie!!!😛

Odpowiedzi: 21 to “Kennedy i Delancey czyli My Scene dla odmiany.”

  1. dollbby 16/07/2011 @ 15:58 #

    Bardzo ładne! Fajnie że natrafuiłaś na taki sklep;p
    Skalp ruchomy może i fajna sprawa jednak mi sie osobiście nie podoba… i moim zdaniem lalcee blond nie pasuje;p
    Ale za to lubie te nowsze twarze majsinek z tymi powłóczystymi lookami :))

    Lubię

    • Ania 16/07/2011 @ 16:35 #

      Sklep ten niestety jest bardzo blisko mojego bloku i boję się, jakie mogą być tego skutki🙂 Co do blondu, to Delancey pewnie wyglądała by ładniej, gdyby nie to, że nie mogłam ugłaskać tych włosów i wygląda to, jakby jej ktoś rzucił na głowę jakąś perukę🙂

      Lubię

  2. Shi4 16/07/2011 @ 16:14 #

    Super jest gdy uda się upolować jakąś lalę w jej oryginalnym stroju😛

    Lubię

    • Ania 16/07/2011 @ 16:37 #

      Dokładnie, Shi🙂 Nawet jeśli to tylko My Scene😛

      Lubię

  3. privace 16/07/2011 @ 17:43 #

    Śliczne obie, jak zresztą wszystkie majsinki, które uwielbiam;)

    Lubię

    • Ania 16/07/2011 @ 19:41 #

      W końcu jakaś osoba, której się podobają😉 Kiedy będą już posiadały miano vintage, wtedy wszyscy kolekcjonerzy będą na nie polować😀

      Kiedyś ich nie lubiłam, dziś mi się podobają (oczywiście nie wszystkie😉 ), ale to głównie za Twoją sprawą, Privace!🙂

      Lubię

  4. Paumar 16/07/2011 @ 21:43 #

    Miałam z rodzinką kiedyś ,,Majsinki”, ale cała kasa poszła na zwykłe Barbie. Choć właśnie je zbieram, to My Scene pozostaną jako fajne wspomnienie. Mniej podobają mi się niż kiedyś, ale wciąż mam do nich sentyment i uważam, że wcale nie są takie brzydkie. Dodam jeszcze, że uwielbiam ruchome skalpy😉

    Lubię

    • Ania 16/07/2011 @ 22:15 #

      Fajnie, że się u mnie pojawiłaś🙂

      Ja się długo przekonywałam do tych dużych łepetynek, a w szczególności do wyolbrzymionych oczu i ust – dzięki Privace, u której oglądałam bardzo fajne zdjęcia tych lalek, przekonałam się do nich i znalazłam w nich piękno😉

      Co do skalpu, to jesteś chyba jedną z nielicznych, ale mnie też się to podoba! Tym bardziej, że jak ją kupowałam, to tego nie zauważyłam i było to dla mnie dodatkową niespodzianką😀

      Lubię

  5. aleksja 16/07/2011 @ 22:19 #

    Ślicznie dziewczyny wyglądają, aczkolwiek ten skalp – zdecydowanie ciemniejsze włoski.
    Buty też przypadły mi do gustu, te gdzie laleczka ma palce:) Czasami mattel jednak coś fajnego wymyśli:)

    Lubię

    • Ania 16/07/2011 @ 22:23 #

      Dzięki za radę – mnie się nawet w tych blond włoskach podoba, ale skoro większość z Was woli ciemniejsze, to przy następnych sesjach, będzie brunetka🙂

      A paluszki ekstra sprawa – powiem Ci szczerze, że mam dość tych wielkich buciorów, gdzie z sandała wystaje coś, co na stopę w ogóle nie wygląda😛

      Lubię

  6. BarbieDream 16/07/2011 @ 22:52 #

    Tak, tak – zdecydowanie ciemniejsze, blond jej nie pasuje😉
    Niestey ja za My Scene nigdy nie przpadałam – mam 1 i mi wystarczy – właśnie te wielgachne buty mnie wnich przerażają!!! Lalki jednak same w sobie ładniutkie – fajnie, że udało Ci się je nabyć w oryginalnych ubrankach🙂

    Co tu dużo mówić, „Masjsinki” mogą się podłamać, ale… Barbie zawsze będzie numerem 1 ^^

    Lubię

    • Ania 16/07/2011 @ 23:32 #

      Co do wyższości Barbie nigdy nie miałam wątpliwości, no, ale w końcu Kennedy kiedyś nazywała się Barbie😉

      Ja na początku przez te wielgaśne buty i głowy, myślałam, że one są większe od zwykłych Barbie!😛

      Lubię

  7. Mono 17/07/2011 @ 19:14 #

    Majsinki u kogoś innego niż privace, to coś nowego😀 Bardzo podoba mi się Kennedy z tymi jej oczami, wygląda jak kocica. Kurcze, się napatrzę i będę chciała znów jakąś nową serię skompletować😉
    Cieszę się, że kolejna osoba docenia My Scene, wcale nie są brzydkie, a jeśli komuś przeszkadza ostry makijaż, to i wśród tych lalek można znaleźć takie z lżejszym, choćby Twoja Kennedy, wygląda PRAWIE naturalnie😉
    A ruchomy skalp widziałaś pewnie u mnie, kiedyś miałam taka lalkę Lolę/Lilly, potem ją sprzedałam, ale wróciła znów do mnie.

    Lubię

    • Ania 17/07/2011 @ 21:29 #

      To się tak nie przyglądaj, bo ku mojemu zaskoczeniu My Scene mają bardzo fajne i urozmaicone serie!😉

      A ich ostry makijaż często daje super efekty w połączeniu z jakimś pasującym ciuchem, ja uwielbiam takie mieszanki – z tego wychodzą nieraz zupełnie inne, nawet łagodniejsze, lalki😀

      Faktycznie może u Ciebie, a ostatnio też Aga Fleurka dała wpis o Tuesday Taylor i tam też taka jest🙂

      A jak to się stało, że wróciła do Ciebie?🙂

      Lubię

      • Mono 18/07/2011 @ 16:44 #

        Kupująca, która wylicytowała ja ode mnie, nie odebrała jej z poczty i Lola trafiła znów do mnie jako zwrot. A od niedoszłej właścicielki żadnych wiadomości…

        Lubię

        • Ania 18/07/2011 @ 21:47 #

          Zadziwiają mnie tacy ludzie – zero konsekwencji z tego, co robią! No, ale w sumie wróciła do Ciebie całkiem ciekawa laleczka🙂

          Lubię

  8. Daguchna 18/07/2011 @ 14:59 #

    No proszę, z tym ruchomym skalpem będzie więcej zabawy przy stylizacji, bo i kolor włosów będzie można dostosować, jak się chce. Świetny patent😀
    Chociaż bardziej podoba mi się Kennedy, ma delikatniejszą buzię jakby…

    Lubię

    • Ania 18/07/2011 @ 21:47 #

      Mi też Kennedy się bardziej podoba, choć, jak na fitness, to chyba i tak przesadziła z tapetą😛

      Lubię

  9. ziutek44 19/07/2011 @ 16:21 #

    ja ich jakoś nie lubię. Mam jedną i starczy:) ale poogladam zawsze chętnie:)

    Lubię

    • Ania 20/07/2011 @ 13:44 #

      Ja też miałam jedną Kennedy na początku, ale niezbyt mi się podobała – kupiłam ją bo nowa była bardzo tania i teraz jest na sprzedaż🙂 No i tak się stało, że je polubiłam i chciałabym mieć kiedyś każdą z pannic My Scene🙂

      Lubię

  10. Agausia95 06/10/2011 @ 23:08 #

    Mam Chelsea z kolekcji Adidasa, a takie same kolczyki jak te Kennedy byly z ta sama lalka w kolecji z rolkami (nie pamietam nawzy kolekcji, przepraszam). Bardzo lubie MyScene, ale maja jedna, duza wade-szybko psuja im sie szyje, a wtedy odpada glowa:/, jestem posiadaczka 5 i dwom juz sie popsuly szyje…

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

