Sprzedam Barbie Basic.

1 Lip

NIEAKTUALNE

Postanowiłam, że jedna z moich Basics opuści moją gromadkę i mam nadzieję, że znajdzie właściciela, który ją doceni🙂

Sprzedaję Barbie Basic #02 z serii Jeans w bardzo dobrym stanie (jej ciuszek został użyczony tylko Arielce na sesję🙂 :

Lala ta ma facemold Lara/Ana oraz oczywiście ciałko model muse z podniesionym prawym bioderkiem i prawą rączką zgiętą:

Sprzedaję ją w jej oryginalnych ciuszkach i butach ze stojaczkiem, certyfikatem autentyczności oraz pudełkiem:

Cena to 50 zł + przesyłka, ale z chęcią mogłabym się za nią wymienić kilkoma lalami🙂

Zdecydowałam się ją sprzedać, bo dzięki Markowi i jego wiedzy na temat basicowych facemoldów, zdałam sobie sprawę (czego wcześniej nie zauważyłam🙂 ), że mam już jedną Basię model muse z tym moldem twarzy, a mianowicie Barbie Generations of Dreams. A nie lubię takich powtórek (co innego superstary😛 ).

Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany kupnem, to proszę o komentarz lub wiadomość na maila: stefioza@wp.pl.

Pozdrawiam!🙂

Odpowiedzi: 9 to “Sprzedam Barbie Basic.”

  1. aleksja 01/07/2011 @ 17:23 #

    Niestety kupić jej nie mogę, ale jeśli byłabyś zainteresowana wymianą za kilka laleczek to nie ma problemu ponieważ u mnie lalek pod dostatkiem:)

    Lubię

    • Ania 01/07/2011 @ 17:37 #

      Zależy, czym mogłabyś się wymienić🙂 Najbardziej zależało by mi na jakichś superstarkach🙂 Jeśli byś się zdecydowała, to poprosiłabym Cię o jakieś zdjęcia na maila🙂

      Lubię

      • aleksja 01/07/2011 @ 17:53 #

        Aniu wyślę Tobie zdjęcia większości lalek które mogę oddać, tylko niektóre ze zdjęć nie będą dobrej jakości, bo aparatu nie mam. Będę przesyłać po kilka na maila którego podałaś:)

        Lubię

        • Ania 01/07/2011 @ 19:19 #

          Dobrze czekam🙂 Tylko mi jeszcze powiedz, ile za tę Basic jesteś w stanie laleczek dać🙂

          Lubię

  2. mark 01/07/2011 @ 19:43 #

    Aniu też wysłałem Ci swoją ofertę🙂

    Lubię

  3. Maciek Soja 24/07/2011 @ 16:26 #

    Aniu .. ja nie mam zbyt dużo lalek na wymianę … chciałbym kupić ( jeżeli jeszcze jest ) …😉

    Lubię

    • Ania 24/07/2011 @ 16:35 #

      Niestety ogłoszenie już nie jest aktualne… Ale takie laleczki można kupić w sklepach z zabawkami „Smyk”🙂

      Lubię

  4. INKA 19/10/2014 @ 16:18 #

    choć ciuch i fryz nie powala – ale te OCZYSKA zrobiły na mnie mega
    wrażenie – dobrze, że komuś się udało, a że nie mnie – c’est la vie!

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

