A miała to być sukienka dla Steffi…

19 Czer

Już niedługo przybędzie do mnie Superstar Steffi od Dollbiego, niestety bez oryginalnych ubranek, a że ja mam słabość do Stefek, to szyje mi się dla nich wyjątkowo dobrze – te z pozoru identyczne buzie wymagają ode mnie szczególnego poruszenia głową, żeby ubarwić te proste w malowaniu oczka i skromne usteczka.

Tak też miało być tym razem – skroiłam moje dwa t-shirty w wyjątkowo lalkowych kolorach, żeby uszyć coś dla simbowej superstarki. A że musiałam mieć jakąś modelkę, padło na moją jedyną niezidentyfikowaną superstarową barbiankę, która pierwsza wpadła mi w dłonie, gdy otworzyłam szafkę.

Tak, wiem, że jak zwykle piszę zbyt dużo i wpisy stają się nieco nudnawe, ale… Nawet nie spostrzegłam, że te kolory idealnie pasują do barwnego makijażu tej Basi i teraz nie mam serca, by pozbawić ją tej sukieneczki… Zresztą zobaczcie sami🙂   Uszycie dołu sukienki zajęło mi spory kawałek czasu, ale im rzadziej szyję, tym bardziej mi się chce to robić😉

 

Kiedy Basię ubrałam, od razu skojarzyła mi się z serią Western Fun. Chyba przez tę chustkę pod szyją – musiałam coś tam jej wstawić, bo dekolt wyglądał dość biednie, a nie miałam jakichś koralików czy ozdóbek do przyszycia na górze sukienki🙂


Muszę się w końcu wziąć w garść i poszperać w internecie celem zidentyfikowania tej lali😉 Do tej pory nie przepadałam za nią – nie mogłam dobrać jej nic pod kolor tych tęczowych oczu. Teraz bardzo zyskała na wyglądzie, zwłaszcza, że opaska zatuszowała wydziabaną grzywkę i pasemka włosów nad uszami. Niestety nie mam żadnego odpowiedniego zdjęcia „przed”🙂

PS. Stefcia, wybacz…😉

Odpowiedzi: 16 to “A miała to być sukienka dla Steffi…”

  1. Aniarozella 19/06/2011 @ 16:19 #

    Rewelacyjna sukienka, strasznie dużo dziubania przy niej miałaś. Swietne zestawienie kolorów i wogóle fason kiecki super !

    Lubię

    • Ania 19/06/2011 @ 16:32 #

      Dziękuję, Aniu🙂 Oj, przyznaję, długo się przy niej bawiłam i palce sobie igłą pokłułam , ale koniec końców chyba się opłacało choćby dla takiego miłego komentarza😉

      Lubię

  2. Mono 19/06/2011 @ 16:26 #

    Jaka świetna sukienka! Podziwiam, że chciało Ci się doszywać te falbanki, ja wymiękłabym po drugiej😀 Szyłam dziś o wiele prostszą sukienkę i zajęło mi to sporo czasu, a co tu mówić o takiej jak Twoja😉 Masz rację, nie zabieraj kiecki Basi, jeszcze się zdenerwuje i ucieknie w nocy😀

    W identyfikacji niestety nie pomogę, choć wydaje się znajoma, być może u privace na wyprzedaży taką widziałam.

    Lubię

    • Ania 19/06/2011 @ 16:35 #

      W takim razie muszę porządnie u Privace pogrzebać, bo nigdzie indziej znaleźć jej nie mogę🙂

      Dzięki za komplementy – taki mam charakter, że jak już zaczynam coś robić to jak najszybciej muszę to skończyć, inaczej mi się odechciewa i tak też było przy tej sukience i nie mówię, że mi się ją cały czas tak chciało szyć, jak na początku😛

      Moje lalki już dawno chciały uciekać, bo je niewdzięcznie w ciemnej szafce trzymam😉

      Lubię

      • Mono 19/06/2011 @ 18:27 #

        Ja swoich nie potrafię zamknąć ani w szafce, ani w pudełku, nigdzie. Siedzą mi wszystkie na biurku😀 Nie powiem, żeby to było wygodne, często nie mam gdzie kubka z herbata postawić, ale za to wodzę je wszystkie i cieszę ich widokiem oczy🙂

        Lubię

        • Ania 19/06/2011 @ 18:30 #

          Też bym tak chciała, ale niestety wynajmuję tylko pokój… i moi współlokatorzy nie wiedzą o mojej pasji🙂 Gdzieś im tam może czasem śmignęła jakaś z kilku, które stoją na stojaczkach w jednej z ciemniejszych odkrytych półek, jak przychodzili pożyczyć mikser, ale chyba nikt nie miał odwagi zapytać, co to😀 Może kiedyś się odważę, to się dowiedzą🙂

          Lubię

  3. dollbby 19/06/2011 @ 18:16 #

    landryneczka normalnie! cudna jest! a Stefcia sie napewno nie obrazi;p Będzie jej obojetne co założy, bo przecierz teraz marznie w skrzynkach i kurierskich wózkach🙂

    Lubię

    • Ania 19/06/2011 @ 18:28 #

      Dzięki, Dollby😀 Teraz widzisz, jak potrafi zainspirować mnie lalka od Ciebie!😉

      No i może Stefiuzce będzie obojętne, ale mi nie!😛

      Lubię

  4. dollbby 19/06/2011 @ 18:45 #

    no mam nadzieję że niebędzie ci obojętne;pp ja niki też bd musiał wystroic ;p

    Lubię

    • Ania 19/06/2011 @ 18:56 #

      Koniecznie!😀 Tylko pewnie będziesz miał podobny problem, co ja z nią miałam: ma duże, płaskie stópki (jak na plażową lalunię przystało) i ciężko na nią buciki znaleźć🙂 Może to będzie dla Ciebie pretekst do zrobienia samemu bucików dla lalek🙂

      Lubię

  5. aleksja 20/06/2011 @ 14:18 #

    Sukienka idealne pasuje tej lalce, te kolory, do oczek tak podobne, że aż szok. Jak zwykle sukienka wygląda wspaniale, oj jak ja bym chciała mieć takie pomysły:)

    Lubię

    • Ania 20/06/2011 @ 21:41 #

      Dzięki🙂 Ja to zauważyłam dopiero, jak ubrałam Baśce tę kieckę😉 Obmyślić coś takiego nie jest trudno – gorzej z wygospodarowaniem czasu i chęciami, bo w połowie szycia czegoś takiego zazwyczaj mam zamiar rzucić to w kąt i jeszcze pociąć, żeby nie dało się tego uratować😛

      Lubię

  6. Shi4 20/06/2011 @ 17:26 #

    Popieram Aleksję, bardzo sukieneczka pasuje do oczek lali😀 I bardzo lubię takie kolory😀

    Lubię

    • Ania 20/06/2011 @ 21:42 #

      Właśnie dlatego skroiłam moje dwa t-shirty, w których jeszcze mogłabym pochodzić😀

      Lubię

  7. dollbby 20/06/2011 @ 18:31 #

    oj aniu, plażowiczka powinna mieć bose stopy… poza tym to 90 % moich lalek jest bosa:D

    Lubię

    • Ania 20/06/2011 @ 21:43 #

      No tak, ale po przebraniu ją w inny ciuszek (bo przecież jest golutka), powinna mieć jakieś pantofelki😉 A Ty powinieneś zainwestować w jakieś obuwie dla swoich pań😛

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

