Nowa Chelsea wzięta w obroty :-)

13 Czer

Dziś wpis  „przebierankowo – zdjęciowy”, a w roli głównej Chelsea, czyli coś dla fanów My Scene🙂 Przed Wami sesja zdjęciowa pt.

Co by było, gdyby Chelsea…

… była królewną?

 … brała ślub?

 … organizowała pidżama party?

 … była studentką?

 … wybierała się na plażę?

 … była mężczyzną?  No, dobra – to można było pominąć😛

 … była syrenką?

 … reklamowała markowe perfumy?

 … była tygrysicą?

 … wybierała się na zakupy?

 … była diwą popu?

 Była by sobą, bo to Pop Diva Chelsea, którą kupiłam całkiem niedawno, gdyż była w baardzo niskiej cenie🙂 No, i ma ciałko niemalże identyczne, jak fashionistki, tyle, że ich nogi są celowo rozklekotane, żeby po przypięciu specjalnego ustrojstwa do pleców nasza diwa popu mogła tańczyć taniec-połamaniec😀

Gwoli wyjaśnienia, miałam nie kupować więcej lalek My Scene, ale ostatnio wszystkie moje plany idą w łeb. Raz się żyje😉

Mam nadzieję, że sesja Wam się spodobała – i tym, którzy lubią My Scene i ich przeciwnikom. Zapewniam Was, że My Scene dają się lubić :-) 

Odpowiedzi: 26 to “Nowa Chelsea wzięta w obroty :-)”

  1. Shi4 13/06/2011 @ 14:13 #

    Tak, ja miałam pozbyć się większości moich My Scenek, aż w ciuchu upolowałam właśnie Chelsie, której jeszczoew kolekcji żadnej nie miałam….

    Lubię

    • Ania 13/06/2011 @ 14:21 #

      I wszystkie zostały jednak u Ciebie?🙂

      Lubię

      • Shi4 13/06/2011 @ 14:23 #

        Nie do końca. Postanowiłam zatrzymać po jednej z każdego rodzaju. Czyli 2 Myscenkowe Basie pozagnają sie z koleżankami. I zostanie mi 1 Barbie, czy jak tam ona się teraz zwie, Nolee, Chelsie, Westley i 1 chłopaczek😀

        Lubię

        • Ania 13/06/2011 @ 14:27 #

          Kennedy się zwie😛 ja też bym chciała mieć po jednej – no, a chłopaki My Scene idealnie do zwykłych Basiek pasują😀 Ale jeszcze żadnego nie mam🙂

          Lubię

          • Shi4 13/06/2011 @ 14:33 #

            Mi do kompletu Delancey Chyba tylko brakuje. A w chłopakach to już w ogóle nie mam rozeznania, ale wydaje mi się, że ten jeden Rivier, którego mam mi wystarczy🙂

            Lubię

  2. aleksja 13/06/2011 @ 14:33 #

    Ja mam MS trzy i to mi w zupełności wystarczy:) Sesja bardzo fajna, znowu wspaniałe ciuszki, nie wiadomo, który lepszy:) Ciałko lalka ma bardzo fajne, nie wiedziałam, że Scenki są też takie.

    Lubię

    • Ania 13/06/2011 @ 14:41 #

      Dzięki, Aleksja🙂 Ciuszki nie wszystkie szyte przeze mnie, ale przyznaję, że na w całości plastikowe ciałka szyje się fajnie, bo zawsze można wcisnąć coś zbyt ciasnego – z gumowymi nogami jest gorzej😛

      Ta jest akurat w wersji, w której przyczepia jej się do pleców takie trzymadełko i po jego naciśnięciu lalka rusza rękami, a stawy w nogach są celowo poluzowane, żeby można nią było dowolnie manewrować. I przez to lalka ciężko stoi sama, więc musiała do niektórych zdjęć siedzieć😀 Poza tym ciałko jest chyba identyczne, jak fashionistek, tylko wydaje mi się, że biust się my scenkom mniej wygina na boki🙂

      Lubię

      • aleksja 13/06/2011 @ 20:23 #

        A ta panterka to zestawik który już kiedyś pokazywałaś? Bo ślicznie w nim wygląda. I bardzo też mi się podoba sukienka ślubna, sama w taką bym wskoczyła.

        Lubię

        • Ania 13/06/2011 @ 20:38 #

          Dzięki za komplementy, Aleks😉 Suknię i panterkę już kiedyś pokazywałam, panterkę na starej Stefci, jeszcze spódniczka jest do niej kompletu🙂

          Lubię

          • aleksja 13/06/2011 @ 22:30 #

            Tak mi się właśnie wydawało, ale nie byłam pewna czy to ten komplecik czy nie:) Przypomina mi zestawik z kolekcjonerskiej laleczki. Napisz do mnie jak możesz: aleksja_1988@wp.pl

            Lubię

  3. privace 13/06/2011 @ 15:51 #

    Cudo panna, trudno wybrać, w której wersji najlepiej się prezentuje. Niestety nie mam jeszcze żadnej z „trzymadełkiem”- ale pewnie prędzej czy później jakaś do mnie trafi, bo uwielbiam wprost te wielkogłowe panny. A do kompletu „imiennego” brakuje mi jedyne Kenzie, choruję wprost na rudzielca.

    Lubię

    • Ania 13/06/2011 @ 18:32 #

      Dzięki🙂 Ja też je polubiłam, chociaż największy sentyment mam do superstarów. Zauważyłam, że w polskich sklepach z zabawkami ciężko znaleźć inne My Scene niż Kennedy, Chelsea albo Delancey. Raz tylko zobaczyłam Nię i tyle. A chłopaków to w ogóle nie widziałam. A szkoda, bo są fajowscy😀

      Lubię

  4. Mono 13/06/2011 @ 19:31 #

    Pewnie, że Majsinki dają się lubić, nawet bardzo😉 Ja na razie mam dwie, w planach zebranie całej serii, ale ciężko jest, bo rzadko spotykane… Ale się zaparłam i nie chcę innych😉
    Twoja Chelsea bardzo fajna, z początku pomyślałam, że to ciałko fashionistki. Sama chciałam sobie taką kupić, ale chyba denerwowałoby mnie to trzymadełko z całym mechanizmem, oraz te rozklekotane nogi.
    Uśmiałam się z tego zdjęcia, gdzie jest mężczyzną, trzeba było jej jeszcze wąsik dokleić😀

    Lubię

    • Ania 13/06/2011 @ 19:54 #

      Nie pomyślałam o wąsiku, szkoda😛 Ale już po ptokach😀

      Trzymadełko się odpina na szczęście, a miejsce wpięcia jest na pleckach i można łatwo zakryć ubrankiem🙂 Co do rozklekotanych nóg to faktycznie denerwujące, ale da się przeżyć🙂

      No i, jak miałabyś kupować którąś lalę z tej serii, to w Carrefourze są ciągle w promocji po 25 zł🙂 Ja też mam w planach uzbieranie wszystkich, ale, jak trafi mi się jakaś dobra okazja🙂

      Lubię

  5. dollbby 13/06/2011 @ 20:24 #

    cuda jest! i ma takie nogi chude!! tez taką chce😦 może bedą u mnie w jakiejs cenie w miare🙂

    Lubię

    • Ania 13/06/2011 @ 20:37 #

      Właśnie co do tych nóg, to dla mnie za chude😉 Fashionistki z pierwszej serii chyba mają krąglejsze łydeczki😉

      Lubię

  6. ziutek44 15/06/2011 @ 16:36 #

    ja nie przepadam za Majsinami, ale na Twoich zdjęciach lalka wyglada kusząco!

    Lubię

    • Ania 15/06/2011 @ 17:42 #

      Dzięki😉 Miło to czytać, bo nieźle się wygimnastykowałam (i lalka też), żeby wyszło tak, jak wyszło🙂 Zapomniałam dodać, że dzięki temu mechanizmowi do tańczenia, gdy podniesiesz jedną jej rękę, to druga automatycznie schodzi w dół… Dwie ręce na jednym poziomie to efekt rozregulowywania mechanizmu przy czym słychać terkotanie z wewnątrz klatki piersiowej😛

      Lubię

  7. Jewel Snake 15/06/2011 @ 16:52 #

    jak dla mnie najładniej jej w wersji plażowej i piżama party! chłopczyca też ładna! bardzo fotogeniczna lalka! mam taką samą, kupiłam ją ze względu na jej zginalność, niestety te rozluźnione nogi i mechanizm w rękach to za dużo jak na moją cierpliwość >.< ciekawe, czy w jakiś sposób można "poprawić" te nogi!

    Lubię

    • Ania 15/06/2011 @ 17:44 #

      Dzięki, Jewel Snake🙂 Mnie też ten mechanizm denerwuje – ciężko fajnie ustawić lalkę (nawet pomijając te nogi), bo te ręce do szału doprowadzają – jedną ruszysz, druga tańczy😛

      Z moim facetem doszliśmy do wniosku, że te ich ciałka to efekt nieudanych ciałek fashionistasów, a że szkoda było wyrzucać już wyprodukowane, to zrobili tańczące lalki😛😀

      Lubię

  8. Aniarozella 15/06/2011 @ 16:59 #

    Ależ miałaś pomysł , obejrzałam jednym tchem, takie ciekawe foty strzeliłaś. Idę teraz na spokojnie obejrzeć.

    Lubię

    • Ania 15/06/2011 @ 17:46 #

      Dzięki, Aniu🙂 Kupiliśmy z Pawłem nowy aparat i teraz robienie zdjęć to dla mnie o wiele większa frajda niż z tamtym złomkiem, którym wystarczyło lekko drgnąć, żeby zdjęcie było rozmazane, a o jakości tych zdjęć to już nie wspomnę😉

      Lubię

  9. gabi-5mates 16/06/2011 @ 15:55 #

    Świetna sesyjka mi najbardziej podoba sie …
    gdyby była tygrysicą?
    Pozdrawiam

    Lubię

    • Ania 16/06/2011 @ 16:49 #

      Dzięki, Gabi🙂 Tygrysiczka to akurat strój uszyty przeze mnie i nie umywa się do Twoich strojów, więc miło mi czytać taki komplement🙂

      Lubię

  10. Ashtrayboy 08/07/2011 @ 13:48 #

    Świetny pomysł na posta😀
    Szczególnie podoba mi się tygrysica oraz reklamująca perfumy😉
    Też bardzo lubię Scenki, ale raczej te wczesne, o delikatnym makijażu.
    Twoja Chelsea też coś w sobie ma !

    Lubię

    • Ania 08/07/2011 @ 14:02 #

      Dzięki🙂 Kiedyś nie przepadałam za tymi lalkami, ale lubię je właśnie za to, że po przebraniu zyskują zupełnie inny image i jestem z siebie zadowolona, kiedy uda mi się zrobić z latawicy (😉 ) normalną dziewczynę😛

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

