B. & Mini B.

5 Czer

Zapewne wielu z Was zainspirował do działania ostatni wpis u Agi z http://fleurdolls.wordpress.com/. Także i mnie, więc pewnie nie będę oryginalna pisząc, że po przeczytaniu tego wpisu razem z moim facetem, który jest fanem LEGO (http://blog4block.wordpress.com/), postanowiliśmy także coś popstrykać na świeżym powietrzu. Wpis o legoludkach na spacerku będzie można niebawem zobaczyć na blogu Pawła, zaś moje wypociny przedstawiam poniżej😉

Ale nie była to zwykła sesja w plenerze. Otóż jedna z moich Baś zbiera… lalki!😀 I postanowiła, że też się odważy i na przechadzkę zabierze jedną ze swoich laluni – pannicę Mini B., która to jest miniaturowym model muse i może tylko ruszać nogami i główeczką😛

Zapraszam więc na relację ze wspólnego fotograficznego spacerku z Jewel Hair Mermaid Barbie oraz jej maleńką Mini B.😀

Na początku oczywiście moja Basia (tak, jak i ja) bardzo wstydziła się fotografować swoją laleczkę publicznie, więc większość fotek to Basia i tylko Basia😉

Oczywiście gdzieniegdzie z torby Basieńki wystają nieśmiało czyjeś lokowane włoseczki😉

W końcu, gdzieś na odludnym odludziu Mini B. ujrzała światło dzienne – za radą Agi Barbie wybrała lalę ze spiętymi włosami, żeby się nie majtały na wszystkie strony (chociaż sama Basia ma je rozpuszczone!😀 )

Szybko okazało się, że Mini B., jak jej nazwa wskazuje, nie nadaje się do szerokich kadrów😀
Fotografowanie lalek w mieście to naprawdę świetna zabawa – nie obyło się bez zdziwionych spojrzeń ludzi, więc ja, publicznie dość nieśmiała, oczywiście lekko się wstydziłam, ale pocieszałam się faktem, że widzę tych ludzi pewnie pierwszy i ostatni raz😉

W końcu weszliśmy na mały wiadukcik, który chwilowo trochę opustoszał, więc można było sobie troszkę pozwolić…

Basia jeszcze nie nauczyła się odpowiedniego ustawiania lalek do zdjęć…😉


Kilka prób później w końcu się udało – Mini B. to prawdziwa modelka😀


Z tą małą troszkę ciężko o perspektywę – zresztą nawet przy Barbie mało się o nią starałam, bo byłam zbyt zaaferowana robieniem zdjęć w miejscach publicznych😀 Raczej myślałam o tym, żeby szybko ją gdzieś przy słupie postawić, pstryk! i  równie szybko się stamtąd zmyć😀 Więc nie wszystkie rady Fleurki wzięłam sobie do serca🙂

Ale nie zapominajmy o naszej Basieńce🙂

 „Nie rozpadły mi się czasem moje kucyczki?”😀 – Mini B. to okropna elegantka!😛

Dosyć tego dobrego – w końcu, po zjedzeniu na trawce litra lodów, nadszedł czas na powrót😉

Jeszcze jedno wspólne zdjęcie na koniec:

 Pozdrowienia od B. & Mini B.!🙂

Odpowiedzi: 28 to “B. & Mini B.”

  1. świstak 05/06/2011 @ 12:54 #

    zdjęcia super🙂

    Lubię

  2. Shi4 05/06/2011 @ 13:53 #

    Bardzo fajna sesyjka. Moja wczorajsza niestety nie wypaliła, bo po pierwszym zdjęciu baterie mi padły😦 A takiej Mini B. model muse jeszcze nie widziałam. Mam tylko jedną taką malutką, ale księżniczkową.

    Lubię

    • Ania 05/06/2011 @ 14:48 #

      Dzięki🙂 W takim razie czekam na następny Twój wypad, ale wcześniej naładuj baterie😉

      A z tym model muse to taki żarcik😀 Mini B. mają na stałe ułożone rączki, tylko główką można im ruszać i nóżkami, więc tak ją nazwałam😛

      Lubię

      • Shi4 05/06/2011 @ 15:08 #

        No tak, ale moja Mini B. ma obie łapki do dołu…

        Lubię

        • Ania 05/06/2011 @ 16:46 #

          O, pewnie masz jakiś inny model🙂 Ja widziałam tylko tę i drugą taką samą tylko z brązowymi włoskami🙂 Nie wiedziałam, że jest ich więcej🙂

          Lubię

  3. Airin 05/06/2011 @ 14:02 #

    Rozwaliłaś mnie! Lalki do kwadratu. Podoba mi się to zdjęcie z malutką laleczką w wielkim, betonowym świecie. I to z Barbie na tle pięknych róż. I na ławce przy przystanku. W ogóle są fantastyczne. No i bardzo ciekawie się moim zdaniem łączy glamour (jak to będzie po polsku?) Barbie z klimatem lekko podniszczonego i zaniedbanego polskiego miasta.🙂

    Lubię

    • Ania 05/06/2011 @ 14:49 #

      Dzięki😀 To połączenie wyszło z przymusu, bo nie chciało mi się robić zdjęć w trawie, a w takim szarym mieście – Wrocławiu, mieszkam. Może kiedyś zdobędę się na zdjęcia w historycznym centrum, a nie w dzielnicy Fabrycznej😛

      Nie wiem, jak by było glamour na polski – glamour to glamour😀

      Lubię

  4. fleurdolls 05/06/2011 @ 14:25 #

    Aniu, nawet nie wiesz jak mi miło, że mój wpis na blogu miał taki rezultat, jestem pod wrażeniem!😀 w ogóle nie wiem od czego zacząć mój komentarz!
    Po pierwsze podziwiam takie wspaniałe rezultaty z Mini B, ja nigdy takiej malusinki nie fotografowałam, a Twoje zdjęcia są na medal! Szczególnie to w zieleni, wszystko tam jest idealne – kolory, oświetlenie, poza lalki, perspektywa, no normalnie cudo!😀
    Zdjęcia Barbie na wiadukciku są PIĘKNE, cienie dają wspaniałe efekty, a ta niebieska tonacja podkreśla Barbie urodę idealnie. A zdjęcie na przystanku – to na medal! Bardzo spodobał mi się Twój opis samego bycia w mieście, tych zdziwionych spojrzeń, oraz pośpiechu – tak dokładnie jest na początku, ale w końcu liczy się nasza dobra zabawa, a nie opinia przechodniów😉 bo robienie zdjęć jakich nikt inny nie robi – to jest właśnie cała satysfakcja!
    Aniu, miło mi z całego serca i bardzo się cieszę, dzisiaj boli mnie głowa ale za to będę się przez resztę dnia uśmiechać!😀
    Aga

    Lubię

    • Ania 05/06/2011 @ 14:52 #

      Dzięki, Aguś😀 Życzę Ci, żeby Cię głowa, jak najszybciej boleć przestała🙂

      Ale co do tych zdjęć, to troszkę przesadzasz😛 Były robione na szybko i ani myślałam o jakiejś perspektywie albo tonacji kolorów… Pstrykaliśmy zdjęcia tam, gdzie akurat nikogo nie było😉 Ale cieszę się, że dało to takie efekty i że zdjęcia Ci się podobają🙂

      Lubię

      • fleurdolls 05/06/2011 @ 19:07 #

        Aniu, ani trochę nie przesadzam😀 zdjęcia są piękne i bardzo bardzo mi się podobają, naprawdę! A tym bardziej, że robione w pośpiechu a dały takie rezultaty – świetny dowód, że masz to tego “oko”😉

        Lubię

        • Ania 05/06/2011 @ 20:09 #

          Słodzisz mi strasznie, Agnieszko😛 Ale to miłe, nie powiem😀

          Lubię

  5. mark 05/06/2011 @ 15:36 #

    Ania fajne fotki🙂 Gratulacje🙂

    Lubię

    • Ania 05/06/2011 @ 16:41 #

      Dziękuję, Mark🙂
      U Agi na blogu podpatrzyłam, że też robiłeś jakieś zdjęcia lalkom w plenerze – czekam na publikację😀

      Lubię

  6. ziutek44 05/06/2011 @ 17:15 #

    mała B. dzieki swej mince – pieknie pozuje w plenerze i wygląda jak mała żywa istotka:)

    Lubię

    • Ania 05/06/2011 @ 20:08 #

      Początkowo mnie ta minka trochę odstraszała, ale na zdjęciach wygląda całkiem ładnie, więc ją polubiłam😉

      Lubię

  7. Aniarozella 05/06/2011 @ 18:06 #

    Jaka sympatyczna sesja i piękne zdjęcia, jak zwykle ciekawie i jednocześnie zabawnie ustawione laleczki.

    Lubię

  8. Mono 05/06/2011 @ 20:27 #

    Bardzo fajne zdjęcia, nie do pomyślenia, że robione w stresie i pośpiechu😉 Ja mam tak samo jak Ty, sesje w plenerze to zawsze dla mnie pewne nerwy.

    Lubię

    • Ania 05/06/2011 @ 23:08 #

      Dzięki🙂 Ja zawsze mam torbę pod pachą i szybko lalę wyciągam, kilka fotek i wrzucam ją tam z powrotem… Musimy się bardziej otworzyć na świat😉

      Lubię

  9. aleksja 05/06/2011 @ 20:36 #

    Świetne zdjęcia! Ciężko nie chwalić tak pięknie zrobionych zdjęć. Muszę koniecznie sama wybrać się na spacerek z moimi laleczkami, bo podziwiając te wszystkie zdjęcia, po prostu sama strasznie chcę takie zdjęcia zrobić:)
    Oby więcej takich zdjęć w waszym wykonaniu, i Twoim i Pawła, bo zdjęcia wychodzą wam genialne!

    Lubię

    • Ania 05/06/2011 @ 23:09 #

      Dzięki, Aleksja🙂 Oglądając zdjęcia u Agi-Fleurki nawet nie spodziewałam się, że nasze się Wam tak spodobają🙂

      Jak najszybciej wybierz się na taki foto spacer – jestem ciekawa Twoich efektów. Takie zdjęcia zawsze są ciekawe!😀

      Lubię

  10. Amaret 06/06/2011 @ 17:18 #

    Fantastyczna sesja:) Jesteś kolejną osobą, której gratuluję odwagi:)
    A sama Mini B. jest fantastyczna, ja tez kiedyś myślałam o zbieraniu tych malutkich laleczek, może zacznę?:)
    Pozdrawiam Monika:)

    Lubię

    • Ania 06/06/2011 @ 17:24 #

      Dzięki🙂 Nie ma mi czego gratulować, bo jak tylko ktoś zjawiał się na horyzoncie, to Baśka lądowała w torbie🙂

      Malutka jest bardzo fajna, ale u mnie w sklepach jest ich mało, może u Ciebie będzie więcej?🙂

      Lubię

  11. Alexisdoll 21/03/2012 @ 06:22 #

    Zaprosilas, wiec zagladam.
    Fajna ta Twoja mini B. ma nawet sukieneczke uszyta😉 Moja ma tylko spodnice, gora niestety plastikowa😉 Super fotki!!!!

    Lubię

    • Ania 25/03/2012 @ 14:42 #

      Dzięki, Alexis🙂 Spódniczka niestety ciągle jej spada😛

      Lubię

  12. elianka 21/03/2012 @ 08:45 #

    Ja też przypełzłam na zaproszenie u Alexis🙂 Fajna twoja mini B, tylko ma dziwną minę:/ chyba mi nie do końca odpowiada.

    BTW pomysł na zdjęcia jest genialny! Lalka do kwadratu jak ktoś to wcześniej ujął. Super!

    Lubię

    • Ania 25/03/2012 @ 14:43 #

      Dziękuję, Elianko🙂 No, minka może jest dość niefortunna, ale czyni ją taką małą, filuterną dziewojką😉

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

