Grzywiasta Stefcia od Mono.

4 Czer

Choć trochę czasu już minęło, odkąd do mnie przybyła, Stefcia od Mono z http://mono-doll.blogspot.com/ w końcu doczekała się wpisu o niej i tylko o niej😉

Kiedy zobaczyłam ją na jednym ze zdjęć we wpisie o blogowej wyprzedaży u Mono, po prostu mnie zauroczyła. Mam wielką słabość do Steffi ze starszym facemoldem, ale nie to przeważyło o tym, że ta lalunia trafiła do mojego lalkowego stadka – Stefcia ta ma śliczną, wielką grzywę nad oczkami, która wg mnie dodaje jej mnóstwo uroku🙂

Laleczka przybyła do mnie w kwiecistej sukieneczce uszytej przez Mono:

I mam nadzieję, że Mono nie będzie miała do mnie żalu, bo postanowiłam tę sukieneczkę troszkę przerobić…  W ten sposób powstała moja własna Steffi kwiaciarka😉

Sukieneczkę obcięłam i doszyłam  do niej dżinsową spódniczkę z wzorkiem podobnym do tego na bluzeczce. Wybacz, Mon0😉

 Na głowę dostała także dżinsową opaseczkę z kwiatuszkami wyciętymi z materiału pozostałego po sukience. Chciałam, żeby ta opaseczka jeszcze bardziej podkreśliła tę grzywę😀

 

Po nowszej Stefce Ropszunce, którą zrerootowałam pozostała mi para pantofelków z różyczkami na noskach, która idealnie pasuje do ubranka🙂

 Jest i pierwszy klient!😀

Odpowiedzi: 15 to “Grzywiasta Stefcia od Mono.”

  1. świstak 04/06/2011 @ 14:03 #

    ja też je lubię🙂 wydaje mi się że to jakaś steffi coctail

    Lubię

    • Ania 04/06/2011 @ 14:15 #

      Możliwe :-)W googlach znalazłam tylko jedno jej zdjęcie ze starej aukcji na allegro, bardzo małe, ale też ma taką grzywę😉

      Lubię

  2. Airin 04/06/2011 @ 18:27 #

    Świetna grzywka i bardzo ciekawy, jakby melancholijny wyraz twarzy. Nie wiem czemu, ale przypomniała mi się kwiaciarka z „Kawalera de Maison-Rouge” Dumasa ojca. Śliczna dziewczyna o smutnych oczach, sprzedawała kwiaty na ulicy i spiskowała przeciwko Rewolucji, przekazując tajne wiadomości rojalistów ukryte w bukietach. Swoją drogą, ciekawe, jak by tej Stefci było w stylizacji z epoki?…

    Lubię

    • Ania 04/06/2011 @ 21:29 #

      Nie znam tego utworu, ale z chęcią się zapoznam po tym, co mi napisałaś – może wtedy najdzie mnie wena i spróbuję coś takiego „z epoki” stworzyć🙂

      Lubię

  3. fleurdolls 04/06/2011 @ 18:38 #

    Stefcia-kwiaciarka! Tak jej do twarzy za tą ladą, że to była chyba jej wymarzona praca!😀 a co kupił od niej pierwszy klient i dla kogo? Czy będzie z tego jakieś foto-story?
    Ta Stefcia jest czarująca, mnóstwo wdzięku, mam też jedną vintage Stefcie, ale Twoja mnie dosłownie zauroczyła🙂
    Aga

    Lubię

    • Ania 04/06/2011 @ 21:30 #

      Dzięki, Aguś😀 Tak naprawdę to ten pan przyszedł odebrać to, co się mu należało! (bez skojarzeń😉 Jeden z bukietów był dołączony do jego garniaka😛

      Lubię

  4. Mono 04/06/2011 @ 19:05 #

    Ależ oczywiście, że się nie gniewam! Miałam nadzieję, że jakoś przerobisz tę okropną sukienkę🙂 Wyszło Ci świetnie, w tym co teraz nosi jej o wiele lepiej🙂
    Cieszę się także, że u Ciebie została doceniona, u mnie niestety nie cieszyła się takim zachwytem i uwagą. Trafiła we właściwe miejsce🙂

    Lubię

    • Ania 04/06/2011 @ 21:32 #

      Sukienka wcale nie była okropna,Mono!🙂 Muszę Ci powiedzieć, że jak na szycie ręczne, to robisz idealnie prościutki ścieg. Żebyś wiedziała, jak moje mi wychodzą, to byś się przeraziła😛

      No i mam nadzieję, że u mnie Stefka będzie szczęśliwa😉

      Lubię

  5. aleksja 04/06/2011 @ 20:58 #

    Faktycznie ładna bardzo ta grzyweczka. A sukieneczka też do niej idealnie psuje. Jestem jak najbardziej za jakąś historyjką:)

    Lubię

    • Ania 04/06/2011 @ 21:33 #

      Dzięki, chociaż nie wiem, czy to ma być „psuje” czy „pasuje”😉

      A o historyjce pomyślę, ale nie wiem, czy mnie wyobraźnia nie zawiedzie, więc nie obiecuję😀

      Lubię

      • aleksja 05/06/2011 @ 09:04 #

        Jasne, że miało być pasuje:) Tak to jest jak człowiek się śpieszy:)

        Lubię

  6. Shi4 04/06/2011 @ 21:04 #

    Też uważam że historyjka byłą by fajna😀 A Stefcia grzyweczkę ma superaśną😛

    Lubię

    • Ania 04/06/2011 @ 21:33 #

      Strasznie mnie naciskacie, a ja nie jestem dobrym bajkopisarzem😛

      Lubię

  7. fleurdolls 04/06/2011 @ 23:48 #

    Aniu, jestes swietnym bajkopisarzem, a pamietasz jaka popularna byla Twoja foto-historyjka o Barbie i jej malutkim wrozku? Zdjecia i pomysl byly fantastyczne!😀

    Lubię

    • Ania 05/06/2011 @ 11:53 #

      Oj tam, oj tam! To było tylko kilka zdjątek na krzyż😉

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

