Wymianka ze Świstakiem – część 1.

27 Maj

W wyniku lalkowej wymianki z Tomkiem – Świstakiem z http://colectiondollbarbie.blogspot.com/, przybyły do mnie dwie laleczki, za które bardzo Tomkowi dziękuję, bo jedna to superstarowa, choć nietypowa, Basia, a druga to ostatnia z brakujących mi w zbiorku księżniczek Disneya.

Dziś przedstawiam tę pierwszą, która czekała niecierpliwie w kolejce na sesję w ciuszku uszytym specjalnie dla niej🙂

Oto moja Basia🙂 Lalunia przyjechała do mnie bez ciuszków, kolczyków i z podziabanymi włosami, więc trzeba było dać jej drugie życie (oczywiście nie mówię, że Świstak źle się nią opiekował😉 ) – poza tym lalunia jest w całkiem dobrym stanie.

 Jest to dosyć nietypowa Barbie, bo jej ciałko to skrzyżowanie ciałka typu „pajacyk” i ciałka TNT z rękami PTS zgiętymi w łokciach pod kątem 90 stopni. Dodatkowo tkwi w niej jakiś mechanizm chyba służący do poruszania oboma rączkami ruszając tylko jedną, bo gdy poruszam jedną ręką, druga troszkę drga, więc musi być on zepsuty. Poza tym ręce nie ruszają się tak gładko, jak u innych Barbie, tylko skokami, przy czym przy poruszaniu słychać odgłos jakiegoś mechanizmu😉

Lala musiała być więc chyba bardzo tematyczna. I oczywiście, jak na takie pajacykowate Basie przystało, od razu kojarzy się z jakąś tancerką, gimnastyczką, mażoretką albo cheerleaderką – u mnie została tą pierwszą😉

Uszyłam jej strój do ćwiczeń – sukieneczkę połączoną z geterkami, nakładki na łydki, opaskę na włosy (co by ukryła udziabaną grzywkę) i opaskę na rękę. A że ja mam słabość do pajacykowatych Baś, a jest to moja druga po Hula Hair, bardzo ją polubiłam i jeszcze raz dziękuję za nią, Tomku🙂

 
Basia ta ma bardzo ładny, delikatny makijaż, a jej włoski są bardzo puszyste i karbowane. Nie wiem, czy to zabiegi fryzjerskie Tomka czy miała takie od nowości, ale wygląda w nich bardzo ładnie🙂

Przyjechała do mnie z nieco postrzępionymi i wycieniowanymi na końcach, więc je ścięłam tak, by były proste.

A tu dla porównania zdjęcie lali przed (zdjęcie pożyczone od Świstaka):

Jeszcze trochę odpoczynku – trzeba się przecież nawodnić😉

 „No to cześć!”

 Jeszcze raz wielkie dzięki, Świstaku!😀

PS. Jakby ktoś wiedział, co to za lala, to będę wdzięczna za wskazówki🙂

Odpowiedzi: 19 to “Wymianka ze Świstakiem – część 1.”

  1. Shi4 27/05/2011 @ 13:39 #

    Powiem szczerze, że się nie spotkałam dotąd z takim ciałkiem Basi i nie mam zielonego pojęcia co to może być za jedna. Ale ubranko do ćwiczeń bardzo fajne jej uszyłaś😀

    Lubię

    • Ania 27/05/2011 @ 14:43 #

      Dzięki🙂 W sumie wyszedł strasznie ciasny, ale na szczęście to był rozciągliwy materiał😀

      Lubię

  2. dollbby 27/05/2011 @ 14:28 #

    strój wymiata!

    Lubię

    • Ania 27/05/2011 @ 14:45 #

      Dzięki, Dollby😉 Rzadko szyję coś innego niż zwykłe sukienki, więc miło czytać taki komplement😀

      Lubię

  3. Mono 27/05/2011 @ 17:57 #

    Mnie też się podoba strój, a jakby dodać do niego jeszcze coś kolorowego, byłoby super🙂
    Pajacykowe Basie też bardzo lubię, mam płaskostopą Kasię, kiedyś ją postawiłam na biurku w fajnej pozie i nie mogłam się na nią napatrzeć przez tydzień😀
    Kim jest Twoja, niestety nie wiem.

    Lubię

    • Ania 27/05/2011 @ 18:15 #

      Coś kolorowego powiadasz… hmmm, muszę nad tym pomyśleć😉

      Ja mam podobnie do Ciebie – jak mi się uda ją jakoś fajnie ustawić, to leży tak i leży…😀

      Lubię

  4. BarbieCollector 27/05/2011 @ 21:51 #

    To oczywiście Barbie ‚Dance Moves’ ’95😉

    Lubię

    • Shi4 28/05/2011 @ 09:55 #

      Dobrze wiedzieć. Mi się wydawało zawsze, że ona ma całe ciałko pajacyk, a tu proszę.

      Lubię

    • Ania 28/05/2011 @ 14:20 #

      Ogromne dzięki za identyfikację!😉 Właśnie oglądnęłam reklamę tej Barbie i okazuje się, że mechanizm w mojej działa i to całkiem dobrze😀

      Lubię

  5. aleksja 27/05/2011 @ 22:15 #

    Nie ma to jak znawca:) Zawsze wie co za lalka:)
    Aniu śliczny ten strój, bardzo mi się podoba, może uszyjesz i dla mojej lali taki?:) Sesja mi się strasznie podoba! Zdjęcie gdzie nogę ma na ścianie, gdzie z colą siedzi a to cześć to dopiero mnie rozwaliło:D

    Lubię

    • Ania 28/05/2011 @ 14:23 #

      Dzięki, Aleksja🙂 Ten materiał mi się skończył, ale jak znajdę jakiś fajny i najdzie mnie krawiecka wena, to postaram się uszyć – tylko ja szyję ręcznie i szwy nie zawsze są proste😛 Ale nic nie obiecuję, wiesz, jak to jest…😉

      Lubię

  6. świstak 28/05/2011 @ 11:05 #

    Cieszę się że lala u ciebie jest pięknie wygląda

    Lubię

  7. Daguchna 29/05/2011 @ 00:06 #

    Śmieszne ma trochę to ciałko, ale fajnie „pozuje”, jak widzę🙂 A kostium mega pomysłowy, zwłaszcza geterki i nogawki pod spódniczką, idealnie jej pasują😀

    Lubię

  8. ziutek44 30/05/2011 @ 20:38 #

    mnie też ubranko!!! rewelacja!!! no i sama lalka bardzo ładna:)

    Lubię

    • Ania 30/05/2011 @ 22:04 #

      Dzięki😀 Z perspektywy czasu stwierdzam, że musiało mi się nieźle nudzić skoro uszyłam coś innego niż prosta, długaśna kiecka😛

      Lubię

  9. Magdalena 31/05/2011 @ 22:16 #

    Hej! Super ta lala i jakie ma ciuszki!🙂 Kiedyś taką miałam, ale byłam ciut młodsza.😀

    Lubię

    • Ania 01/06/2011 @ 08:11 #

      Dzięki🙂 Ja żałuję, bo żadna moja lala z dzieciństwa nie przetrwała do dziś😉

      PS. Dodaję Cię do mojego blogrolla🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

