Stefcia po reroocie :-D

22 Maj

Udało się🙂 Bezsenna noc zaowocowała metamorfozą mojej Stefci: Roszpunka porzuciła zniszczone włosy i rozdwojone końcówki na rzecz kasztanowej czuprynki.

Cały proceder trwał bardzo długo (nie wiem, kiedy z godziny dwudziestej zrobiła się piąta nad ranem😉 ), ale opłacało się – nigdy aż tak nie ingerowałam w wygląd lalki i niegdyś godna pożałowania pierwsza laleczka w zbiorku stała się moją ulubienicą😀

Tak wyglądała przed (niestety innego niż sypialnianego jej zdjęcia nie mam, bo kupiłam ją długo przed tym, jak założyłam bloga🙂 ):

A tu już po przeszczepie kudełków :-)  Ubrałam ją w suknię uszytą dawno temu przeze mnie i zabrałam na poranną sesję w plenerze. Nieszczęśliwie podczas sesji padła bateria aparatu, ale kilka zdjęć się uratowało🙂

 

 

I jeszcze panienka Stefania w koniczynkach🙂

I tak zakończył się mój lalkowy chrzest bojowy. Mam nadzieję, że Wam się podoba😉

Odpowiedzi: 28 to “Stefcia po reroocie :-D”

  1. Shi4 22/05/2011 @ 10:22 #

    Fajnie Ci Stefcia wyszła i z tego co widzę nie tylko noc miałaś pracowitą, ale też i poranek😀

    Lubię

    • Ania 22/05/2011 @ 11:24 #

      Dzięki🙂 Oj, tak, pracowity i żal mi się teraz kłaść spać😉

      Lubię

  2. Airin 22/05/2011 @ 10:41 #

    Nie no, bomba! Kasztanowe włosy wyglądają świetnie. Stefci bardzo do twarzy w tej fryzurze. No i też kolor dodaje charakteru. A i sukienka śliczna. Gratuluję rerootu – mnie by chyba szlag trafił przy takiej robocie. ;-))

    Lubię

    • Ania 22/05/2011 @ 11:27 #

      Dzięki, Airin🙂 Wśród kolorów włosów u Steffi jest tak mały wybór (dokładnie 2 kolory nie licząc różowych włosów syrenki😛 ), że nie było innej opcji i musiała zostać moją pupilką, a porzucić tego rerootu nie chciałam (choć momentami miałam ochotę), bo ta lalunia ma dla mnie wartość sentymentalną – od niej wszystko się zaczęło😀

      Lubię

  3. świstak 22/05/2011 @ 11:00 #

    gratuluję wytrwałości 🙂

    Lubię

    • Ania 22/05/2011 @ 11:28 #

      Dzięki, Świstaku🙂 W sumie gdybym nie zobaczyła na Twoim blogu, że mężczyzna daje sobie radę z rerootem, to pewnie sama nigdy bym nie spróbowała🙂

      Lubię

  4. dollbby 22/05/2011 @ 11:42 #

    nabrała takiej innej aury. bardzo fajnie zrobiłaś przedziałek🙂 brawo!!

    Lubię

    • lalka w pudełku 22/05/2011 @ 12:09 #

      Ania super🙂
      Włosy i sesja – mnie urzekło zdjęcie jak Stefka idzie po polnej „drodze”🙂

      Lubię

      • Ania 22/05/2011 @ 12:30 #

        Dziękuję, Marku🙂 Miło czytać takie komplementy, bo mój aparat niestety nie wspiera mnie w robieniu zdjęć😉

        Lubię

    • Ania 22/05/2011 @ 12:27 #

      Dollby, dzięki🙂 Z przedziałkiem nie miałam problemu, bo Steffi miała fabryczne otworki na przedziałek na główce🙂

      Lubię

  5. Aniarozella 22/05/2011 @ 13:12 #

    O mamo ! jak pięknie wyszło, teraz to nie Steffi a Rita Heyword.

    Lubię

    • Ania 22/05/2011 @ 19:24 #

      Dzięki, Aniurozello🙂 No, jeszcze loki i wyglądała by, jak żywa😉

      Lubię

  6. privace 22/05/2011 @ 13:36 #

    Ekspresowe tempo, podziwiam! Ja dłubałam i dłubałam i skończyć nie mogłam;)

    Lubię

    • Ania 22/05/2011 @ 19:25 #

      Dzięki, Privace🙂 Ja już tak mam, że muszę mieć wszystko od razu, a znając życie, to jakbym przestała, to potem nie mogłabym się zabrać do tego😉

      Szczęśliwie z odsieczą przyszedł mi mój facet, który dzielnie mi towarzyszył i rozdzielał kosmyki😛

      Lubię

  7. Mono 22/05/2011 @ 19:26 #

    Świetnie wygląda! Teraz będzie się nieco wyróżniać ze „stadka” Stefek, jeszcze inne będą jej zazdrościć!
    podziwiam Cię, że wysiedziałaś do piątej nad ranem, ja bym pewnie poszła spać obiecując sobie, że rano na pewno skończę🙂 A kładłaś się w ogóle do łóżka skoro poranna sesja w plenerze się odbyła?😀

    Lubię

    • Ania 22/05/2011 @ 19:42 #

      Dzięki, Mono🙂 Mam jeszcze jedną nowszą Stefkę, którą kupiłam bo była przeceniona ze względu na zniszczone pudełko, ale profilaktycznie jej włosów nawet nie ruszam – ma piękne loki i ta roszpunka wyglądała przy niej jak żebraczka.Teraz już nie będą ze sobą konkurować😉

      A co do spania… Zarwałam nockę i południe, a wstałam dwie godziny temu… Weekend w plecy, ale się opłacało😀

      Lubię

  8. fleurdolls 22/05/2011 @ 20:24 #

    Aniu, aż trudno uwierzyć że to ta sama lalka, jak niesamowicie skorzystała na tej zmianie! Jesteś czarodziejką!😀
    Niesamowicie podoba mi się ten medallion u sukni, co to takiego?
    A jeszcze od tej koniczyny dostałam ataku nostalgii w tęsknocie za polską wiosną…
    Aga

    Lubię

    • Ania 23/05/2011 @ 04:32 #

      Dzięki, Aguś🙂 Sama nie spodziewałam się takiego efektu po takiej dłubaninie🙂
      A co do medalionika… to pozostałość po kolczyku (drugi zgubiłam😉 ), a żal mi wyrzucać takich błyskotek🙂

      I nie tęsknij, tylko przyjedź tu do nas!!! Dawno nie byłaś w Polsce?

      Lubię

  9. olaaa78 22/05/2011 @ 21:02 #

    Pasuje jej ten kolor włosów, bardzo udany reroot. Mnie też podoba się pomysł z medalionem.

    Lubię

  10. aleksja 22/05/2011 @ 21:12 #

    Bardzo ładnie! Wyszło wszystko idealnie, nowa lalka po prostu teraz:)

    Lubię

    • Ania 23/05/2011 @ 04:32 #

      Dzięki, Aleksja🙂 Może choć trochę przekonam Was do Stefek…😉

      Lubię

  11. fleurdolls 23/05/2011 @ 07:07 #

    Aniu, ostatni raz byłam w grudniu, więc już czas na następną wizytę🙂
    To super że nie wyrzuciłaś tego kolczyka, jest naprawdę niesamowity, przyciąga uwagę!

    Lubię

  12. ziutek44 24/05/2011 @ 19:05 #

    ruda Stefka – toż to unikat!
    jeszcze takiej nie widziałam!
    A reroot wyszedł bardzo dobrze – ciężka praca się opłaciła:)

    Lubię

    • Ania 25/05/2011 @ 05:37 #

      Haha, dzięki😉 A reroot może dobrze wyszedł, ale do następnego to dużo czasu minie…😀

      Lubię

  13. karen67 25/05/2011 @ 20:53 #

    Świetny reroot, Steffi wygląda świetnie w tym kolorze🙂

    Lubię

    • Ania 26/05/2011 @ 05:26 #

      Dzięki🙂 A szkoda, że Simba tylko blondynki i brunetki produkuje🙂

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

