Patrycja – nieudany polski klon.

16 Maj

Zazwyczaj jestem pozytywnie nastawiona do klonów Barbie – ciekawi mnie przeważnie, jak wygląda ciałko inne niż Barbie, jakiej jakości są włosy, no i czy taka lala ma jakieś ładne ubranko.

Od jakiegoś czasu napotykałam w sklepach (np. Kaufland) dość sporo lalek o imieniu Patrycja (i analogicznie jej partnera – Patryka). Są one produkowane przez firmę Dromader: http://www.dromader.com.pl/ i opatrzone na pudełkach logo „Zabawkowy zawrót głowy”.

Lalki te, choć zbyt zachęcająco nie wyglądały, miały, jak dla mnie nieco zawyżone ceny. Mimo to chciałam taką jedną mieć, ot tak dla zasady. Zanim jednak takową kupiłam (całe szczęście), jedna Patrycja trafiła mi się wśród paczki trupków, którą nabyłam jakiś czas temu. I muszę przyznać, że bardzo się zawiodłam.

 
Na pierwszy rzut oka buźka nie wygląda najgorzej – owszem widać, że to zapewne jakiś polski projekt, ale da się znieść ten widok. Nawet powiedziałabym, że w tej różowej, jarmarcznej sukience ma urok kloników, które mama kupowała mi w młodości na osiedlowym targu za parę złotych🙂.

Jednak jej jakość mnie rozczarowała. Włoski to jeden wielki dred z jakiegoś sztywnego tworzywa, którego nie da się w ogóle (naprawdę!) przeczesać grzebieniem – przy każdej najmniejszej próbie robią się kołtuny nie do rozczesania. Nie pomógł nawet wrzątek.

 
Gdyby nie to, że Patrycja ma ciałko z miękkiego plastiku, całkowicie puste wewnątrz, jeszcze mogłabym docenić jego kształt: jest ładny i estetyczny, ale ten plastik…🙂

 
W dodatku te miniaturowe stópki… Pasują na nią jedynie buciki od Shelly:

 
Szkoda, że kolejna polska firma tworzy coś tak marnej jakości. Cały czas liczę, że znajdzie się ktoś, kto stworzy polską Barbie, ale… Oczywiście na dzisiejsze, polskie możliwości😀

Bo jak dotąd, to potrafimy tylko kopiować, i to całkiem bezczelnie… Oto nowa wersja Patrycji – o modnej ksywce „Pati” ze zdjęciem Barbie Fashion Fever na pudełku…🙂 A po co jej ten kucyk?!😛

Za to partner naszej Patrycji jest jeszcze bardziej godny pożałowania… Szkoda, że nie widzieliście go z bliska…😉

A tu moja stylizacja „Pati”. Nic lepszego nie potrafię z nią zrobić😀

 

Odpowiedzi: 17 to “Patrycja – nieudany polski klon.”

  1. Shi4 16/05/2011 @ 18:48 #

    Widziałam kilka razy tą Patrycje w sklepach. Dobrze, ze się na nią nie skusiłam. A Twoja stylizacja mi się podoba😀

    Lubię

    • Ania 16/05/2011 @ 18:59 #

      Dzięki, trudno dobrać coś TAKIEJ lalce🙂 Ja też się cieszę, że jej nie kupiłam, bo tego nie warta, ale zostawię sobie, jako przedstawicielkę, żeby nie było dyskryminacji😛

      Lubię

  2. świstak 16/05/2011 @ 20:43 #

    No ja widziałem z bliska tego partnera żenujący i mało atrakcyjny ……… z marnej jakości plastiku , a pati kojarzę z moldem natalii z początku 2001, 2002 roku fatalne nie lubię klonów z plastikowymi nogami

    Lubię

    • Ania 16/05/2011 @ 21:13 #

      Ja też nie, dziwię się, że ludzie pracujący w tej firmie coś takiego dopuszczają do sklepu… Nie trzeba mieć super gustu, żeby zobaczyć, że to jest naprawdę brzydkie…🙂

      Lubię

  3. Mono 16/05/2011 @ 20:46 #

    „ładna, elegancka, trandy” Trandy?😀
    Buciki od Shelly, ale obciach, jakby dorosła kobieta w butach przedszkolaka😀 Masz rację, że to nieudany klon. Nawet bardzo nieudany. Za to Twoja stylizacja uratowała honor lalki😉

    Lubię

    • Ania 16/05/2011 @ 21:12 #

      O jejku, tam faktycznie jest napisane „trandy”… co za wstyd😀

      Hihi, dzięki🙂 Żal mi się zrobiło tej lalki i musiałam jej coś innego wdziać, ale w zbiorku i tak będzie na stałe w tej jarmarcznej, różowiastej sukience😉

      Lubię

  4. aleksja 16/05/2011 @ 21:44 #

    Też oglądałam tą lalkę w sklepie, dobrze, że jej nie kupiłam:)
    Cieszę się, że pokazujesz też takie laleczki, bo wiem, że na pewno mam ich nie kupować:)

    Lubię

    • Ania 16/05/2011 @ 22:06 #

      Cieszę się, że mogę komuś pomóc takim wpisem!😀

      Lubię

  5. ziutek44 16/05/2011 @ 23:29 #

    a ja myslalam ze mam patrycję z gumowymi girkami…chyba ze moja to jakas inna wersja.

    Lubię

    • Ania 17/05/2011 @ 13:39 #

      Może połakomili się też na taką… kto wie🙂

      Lubię

  6. Aniarozella 17/05/2011 @ 07:23 #

    Aniu jak zawsze uratowałaś sytuację. Odplastikowałaś ją nieco tym fajnym ubrankiem. WYgląda ślicznie. Jak sie dokopię do bucików to moze tam znajdę takie maleńkie i podeślę CI.

    Lubię

    • Ania 17/05/2011 @ 13:40 #

      Dziękuję Ci bardzo, ale nie trzeba🙂 Akurat te, które lalka ma na sobie na zdjęciach były bezpańskie😉

      Lubię

  7. Amaret 17/05/2011 @ 13:51 #

    A ja się przyznam, że miałam tego plastik kawalera nawet;P
    Potwornie niski był, i prawie przeźroczysty;P

    Lubię

    • Ania 17/05/2011 @ 14:29 #

      Haha, szczerze powiedziawszy to, kto w młodości nie miał jakichś tragicznych klonów😀

      Biedak źle się czuł i niewyraźnie wyglądał😉

      Lubię

  8. fleurdolls 17/05/2011 @ 20:26 #

    Zal mi tej laluni… wyobrazcie sobie jakie to okropne byc klonem Barbie, a do tego TAKIEJ jakosci?😉 ona ma szczescie ze na Ciebie Aniu trafila, wyglada o niebo lepiej i juz chyba nie bedzie sie chowac za innymi lalkami gdy goscie przyjda…
    Aga

    Lubię

    • Ania 17/05/2011 @ 20:51 #

      Może i żal, Fleurko, ale to wina ludzi, którzy takie lale na rynek wypuszczają. Choćby i mała dziewczynka dostała taką lalę i nawet jej się spodobała, to nawet nie da się jej włosków uczesać… Jestem zawiedziona jej jakością, ale trzymam ją w zbiorku jako reprezentantkę tych lal🙂

      Nie żywię do niej specjalnej sympatii, ale cieszy mnie, jak się zmienia, gdy się troszkę przerobi jej image😉

      Lubię

  9. Daguchna 20/05/2011 @ 15:32 #

    Kucyk jest pewnie po to, żeby ktoś to babadziwo kupił… Geez, za „naszych” czasów to i nawet marne klony miały więcej wdzięku😛

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

