America’s Next Top Model Sienna.

7 Maj

Dziś przedstawię Wam drugą lalę z  serii America’s Next Top Model wyprodukowaną przez MGA (tych samych, którzy wydali Bratz i Moxie), którą udało mi się kupić w hipermarkecie Real w Krakowie (co ciekawe pierwszą czyli Paisley także kupiłam w Realu, ale we Wrocławiu i tylko w tej sieci sklepów je napotkałam, w dodatku ich pudełka wyglądały, jakby lalki poniewierały się z kąta w kąt i nikt nie chciał ich kupić😉 ).

Laleczka ta nazywa się Sienna i jest naprawdę śliczna, a przede wszystkim fotogeniczna. Jak na modelką przystało posiada ruchomy pas pod klatką piersiową, jak mattelowskie fashionistki, jednak u Top Modelek można poruszać nimi tylko w lewo i prawo. Oprócz tego trzeba pochwalić u nich bardzo proporcjonalne dłonie i stopy, co sprawia, że nie pasują na nie butki od Baś i vice versa🙂

 


Sienna ma ładny, opalony kolor skóry i usta wymalowane perłową szminką. W pudle znajdowała się jeszcze szczoteczka z logo America’s Next Top Model, okularki przeciwsłoneczne i wymienna koszulka także z firmowym logo.

Jak zwykle muszę pochwalić stópki z oddzielnym dużym paluszkiem, dzięki czemu lala może nosić prawdziwe japonki🙂

Ubranka Top Modelek są bardzo porządnie wykonane i całkiem ładne, głównie dzięki fajnym detalom, jak np. wyglądającym na metalowe, a rzeczywistości plastikowym, sprzączkom. Oprócz modelek w strojach kąpielowych MGA wydało także dziewczyny w strojach (chyba, ciężko określić😀 ) eleganckich, a także dodatkowe ciuszki do kupienia całkiem osobno. A oto i moja Sienna w kąpielowej sesji😀

 


A tu Sienna ze swoją koleżanką Paisley, którą już opisywałam na blogu: https://dollsecondhand.wordpress.com/2011/01/16/americas-next-top-model-paisley/. Wielką zaletą tych laleczek jest fakt, że każda z nich ma swoje indywidualne, wyróżniające się cechy, jak np. charakterystyczny kolor skóry czy włosów.

Chciałabym kiedyś zebrać całą tę serię. Brakuje mi jeszcze czarnowłosej Sidney i ciemnoskórej Taschy, ale one muszą poczekać, aż je wynajdę na jakieś promocji😀

Jedynym minusem w tym wszystkim jest fakt, że Sienna na pudełku ma o wiele dłuższe włoski🙂

Odpowiedzi: 15 to “America’s Next Top Model Sienna.”

  1. Shi4 07/05/2011 @ 20:10 #

    Ciszki i butki mają bajeranckie. Lubie taką dbałość o szczegóły. Szkoda tylko, że nie pasują na Basie, bo bym sobie sama taką Next Top kupiła chociażby dla dodatków😦

    Lubię

    • Ania 07/05/2011 @ 20:28 #

      Jeśli o to chodzi to te laleczki mają dość malutkie ciałka i buty są za duże, a ciuszki za ciasne na Barbietki🙂 Ale poza tym to całkiem fajne laleczki🙂

      Lubię

  2. Aniarozella 08/05/2011 @ 06:41 #

    Jakie fajne dziewczyny, świetnie wyglądają i bardzo mi się podobają ich buciki, szczególnie klapeczki niebieskie.

    Lubię

    • Ania 08/05/2011 @ 15:13 #

      Dzięki🙂 Oj tak, buciki to ich plus, tylko szkoda, że nie pasują na żadne inne lale🙂

      Lubię

  3. aleksja 08/05/2011 @ 10:39 #

    Z jednej strony bardzo mi się podoba, ale z drugiej troszkę mnie przerażają jej oczy, wyglądają na takie przepite i to nie jest fajne.

    Lubię

    • Ania 08/05/2011 @ 15:13 #

      MGA chyba już po prostu robi laleczki o takich oczach, są bardzo podobne do oczek Bratzów🙂

      Lubię

  4. fleurdolls 08/05/2011 @ 15:01 #

    Ale ciekawe lale! Ostatnie i przedostatnie zdjecia CUDO😀 jak z katalogu mody! Bardzo podobaja mi sie ich wymodelowane dlonie, bardzo realistycznie pozuja. Jedyny minusik to ich twarze, wygladaja po prostu jak lalki, gdy ich cialka wygladaja bardzo realistycznie w porownaniu. Chociaz na przyklad ta brunetka wyglada bardziej zywo od blondynki😀
    Aga

    Lubię

    • Ania 08/05/2011 @ 15:15 #

      Dzięki, Aguś🙂 MGA już sobie obrało taki styl i chyba wszędzie go używa, no może udelikatniło go w laleczkach Moxie. Ich dłonie i stopy mają bardzo fajne, proporcjonalne wymiary, to trzeba przyznać😀

      Lubię

  5. gabi-5mates 08/05/2011 @ 20:04 #

    Gratuluje Sienny -tez ja posiadam ale w pudełku chyba ją wyciagne
    pozdrawiam

    Lubię

    • Ania 08/05/2011 @ 20:42 #

      Dziękuję, Gabi🙂 Naprawdę warto ją wyciągnąć – to ładna i porządnie wykonana lala, tylko nie wiem, czy na jej małe ciałko będą dobre Twoje ciuszki🙂

      Lubię

  6. Alrunia 08/05/2011 @ 20:29 #

    Coś w tych lalkach jest takiego że chce się im zrobić scenkę kąpielową. Sama kiedy kupiłam moją Siennę natychmiast wetknęłam ją pod prysznic😀 Może to przez te nogi, takie są długie i zgrabne i w ogóle przyjemne dla oka.

    Lubię

    • Ania 08/05/2011 @ 20:43 #

      Hihi, może masz rację, wanna to był pierwszy pomysł, jaki przyszedł mi do głowy😉 I nawet nie chce się ich ubierać w jakieś bardziej zabudowane ciuszki😀

      Lubię

  7. Ashtrayboy 10/05/2011 @ 16:52 #

    Zawsze chciałem dorwać lalkę z tej serii, niestety mi wykupili😦
    Też bym kupił Siennę – cudna jest!

    Lubię

    • Ania 10/05/2011 @ 22:55 #

      Dzięki😀 Te lalki są niestety już bardzo rzadko w sklepach… Ale ciągle nie przekonałam się do zakupów przez internet, więc mam cichą nadzieję, że gdzieś znajdę takie ocalałe niewiasty😉 To nic, że nadzieja matką głupich, któż z nas taki nie jest😛

      Lubię

  8. ziutek44 11/05/2011 @ 16:44 #

    Ja tez jeszcze zadnej nie mam. Ale moze w koncu…zanim nie znikna z rynku, bo popularnoscia sie one chyba wsrod dzieci nie ciesza.

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

