Odetta w nowej roli.

1 Maj

Dzisiaj przedstawię Wam Barbie jako Odettę po latach😉 Kiedy zakończyła karierę w „Jeziorze Łabędzim”, wyglądała na godną pożałowania…

Jednak pewna koleżanka po fachu (o niej później) załatwiła jej nową fuchę… Na szczęście pracy przy odnawianiu image’u nie było dużo – Odetta swojego ciała nazbyt nie zaniedbała, ani nie składała jakiejkolwiek wizyty u fyzjera🙂 I tak oto Odi z prima balleriny zmieniła się w łyżwiarkę figurową…

 

Odetta dostała śliczny zestaw z serii I can be… domyślnie przeznaczony dla Barbie „I can be… Ballroom Dancer” (tancerka towarzyska).  Kiedy go zobaczyłam w sklepie, od razu przypomniała mi się moja Odi – kolorystyka zestawiku jest stonowana i chłodna, tak, jak makijaż Odetty. W zestawie oprócz sukienki znajdowały się łyżwy, diadem, bukiet róż oraz medal czyli wszystko, czego prawdziwa gwiazda łyżwiarstwa figurowego potrzebuje…🙂

 



A tu już ze swoją przyjaciółką, tancerką towarzyską Basią z wspomnianej wcześniej serii „I can be…”🙂

Tę Basię kupiłam po okazyjnej cenie – nie gardzę nowymi Barbie, a ta mi się spodobała także dzięki ruchomymi rączkami, jak u fashionistek. Oprócz ubranka w pudle znajdował się zestawik akcesoriów analogiczny do  kompletu Odetty – tylko zamiast medalu ma puchar, a diademu ozdobną gumkę do włosów z plastikowym kwiatkiem🙂

 
Gorąco polecam dodatkowe ubranka z serii „I can be…” są porządnie wykonane, ładne i uszyte z ciekawych materiałów. Niestety bardzo rzadko je widuję w sklepie – do tej pory sporadycznie widziałam w supermarketach to ubranko, które dziś prezentuję, oraz ciuszek dla Barbie weterynarza🙂

Odpowiedzi: 28 to “Odetta w nowej roli.”

  1. Shi4 01/05/2011 @ 13:14 #

    Fajnie dopasowałaś strój Odetty. Faktycznie nie widziałam nigdzie tego stroju łyżwiarki. Łyżwy dla Basi już od dzieciństwa mi się marzą, ale pewnie dla samych butków to troche drogo taki zestawik kupowac?

    Lubię

    • Ania 01/05/2011 @ 13:22 #

      Dzięki🙂 Powiem tak: ja, jak się uprę, to kupuję tak czy siak bez względu na cenę…😉 Ale w Carrefourze kupiłam ten komplecik za jakieś 25 złotych. Dla mnie to dużo😛

      Lubię

  2. Mono 01/05/2011 @ 13:17 #

    Też mam Odettę, ale coraz mniej wierzę, że to ona. Mold ma ten sam, jednak ciałko inne niż Twojej, czy na zdjęciach w internecie oraz bardziej żółte włosy. Albo trafiła mi się jakaś hybryda, albo inna Barbie, która ma taką samą twarz wraz z makijażem jak Odi.

    Lubię

    • Shi4 01/05/2011 @ 13:41 #

      Moja Odetta też ma trochę ciemniejsze włoski….

      Lubię

  3. Mono 01/05/2011 @ 13:20 #

    Zapomniałam pochwalić strój! Śliczny jest, bardzo podoba mi się ten odcień niebieskiego. Wczoraj w realu widziałam bardzo dużo ubranek z serii „I can be…”, jednak nie miałam czasu obejrzeć wszystkich. Zajrzyj tam, jeśli masz możliwość i chcesz jakieś ubranka kupić🙂

    Druga Barbie bardzo ładna, swego czasu chciałam kupić identyczną.

    Lubię

    • Ania 01/05/2011 @ 13:26 #

      Dzięki🙂 Odetta ma ciałko z wmoldowanymi, różowymi majteczkami, charakterystycznie rozstawionymi rękami, jak baletnica i oddzielonymi paluszkai wskazującymi. Niestety nie orientuję się, czy były wydawane jakieś inne Odetty🙂

      U mnie w realu ostatnio właśnie tylko dla niej i weterynarza były😦 Były też dla fashionistek, ale nie takie fajne. Za to kupiłam sobie zestawy bucików i torebek dla fashionistek😀 Oczywiście nie posiadając żadnej😛

      Lubię

  4. świstak 01/05/2011 @ 13:41 #

    Ja też mam odettę tylko że moja ma ciałko BB chyba później wydana🙂

    Lubię

    • Ania 01/05/2011 @ 13:55 #

      Możliwe, Shi i Mono też mają z tym problem, bo ich Odetty różnią się od innych🙂 Ja się nie znam na nich, ale pewnie było kilka różnych wydań🙂

      Lubię

  5. lalka w pudełku 01/05/2011 @ 17:01 #

    Fajnie ją zrobiłaś🙂 Bardzo lubię łyżwy.
    Ja mam jedną łyżwiarkę tylko moja AA i z lat 80🙂

    Lubię

    • Ania 01/05/2011 @ 17:52 #

      Dzięki, Mark🙂 Ja póki co sięgam jeszcze po lale z niższej półki😛

      Lubię

  6. aleksja 01/05/2011 @ 17:51 #

    Dziewczyny dwie to mało:) Ja mam trzy Odetty i najlepsze w tym wszystkim jest to, że każda z nich jest inna:) Dwie z nich mają ciałko Tnt, lecz jedna ma praktycznie białe włoski, a druga złote, natomiast trzecia to ciałko BB i ma także złote włoski:)
    Aniu śliczne to ubranko, nawet nie wiedziałam, że one tak ładnie się prezentują. U mnie niestety takich sklepów nie ma, ale na szczęście co innego jest, ale o tym za jakiś czas u mnie:)

    Lubię

    • Ania 01/05/2011 @ 17:55 #

      Dzięki, Aleksjo🙂 Z chęcią obejrzę wpis o Twoich Odettach – jestem ciekawa ich różnic!

      Długo nic nie pisałaś, więc cierpliwie i z ciekawością czekam na to „COŚ”😀

      Lubię

  7. fleurdolls 01/05/2011 @ 18:53 #

    Ale piekna lalka, a ktora z nas nie chcialaby kiedys byc lyzwiarka figurowa?😀 Aniu, zlota gwiazdka Ci sie nalezy za stylizacje!
    O strojach I Can Be nie mialam w ogole pojecia, wiec zerkne na eBay, sama chcialam byc tancerka towarzyska, wiec czemu nie, sprawie sobie taki stroj😉
    Aga

    Lubię

    • Ania 01/05/2011 @ 22:24 #

      Dzięki, Aguś😉 Ja tylko jej to ubrałam, więc z szacunkiem odmawiam złotej gwiazdki😉

      Marzenia zawsze można spełniać, tylko (o ile się orientuję) nie ma ciuszków I can be… w rozmiarze „ludzkim”😛

      Lubię

  8. ziutek44 01/05/2011 @ 20:02 #

    o zesz drogie te ciuszki, ale faktycznie pieknie się na lalce prezentują, i kazdemu trupkowi nawet mogą nadać stylu!

    Lubię

    • Ania 01/05/2011 @ 22:25 #

      Drogie, drogie, dlatego na razie więcej nie planuję, choć trzeba im przyznać, że tym razem Mattel troszkę bardziej się postarał🙂

      Lubię

  9. aczikita 03/06/2014 @ 20:56 #

    Dziewczyno zazdroszczę ci odetty na prawdę ja ją poszukuje z utęsknieniem

    Lubię

    • Ania 04/06/2014 @ 14:26 #

      A widzisz, ja ją sprzedałam już dawno🙂 Jest ładna, ale u mnie nie zagrzała miejsca🙂

      Lubię

  10. aczikita 09/06/2014 @ 18:29 #

    powiem ci że miałam problem z ułożeniem ale w gorącą wodę włożyłam i tak dwa dni potem zaplotłam warkoczyki i z tymi warkoczykami zamoczyłam i mówię ci działa 🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

