Słodko i różowiasto :-)

18 Kwi

A dzisiejszy wpis za sprawą pewnej chińskiej sukienki dla lalki, którą kupiłam z nadzieją, że którejś lali będzie pasować… Ale okazała się lekko jarmarczna:

 W efekcie powstały kolejne moje „przeróbkowe” ciuszki dla dwóch przybranych siostrzyczek: Basi (którą już znacie z poprzedniego wpisu) z  rodzinki Mattelowskich i Evi (kupioną ostatnio golutką na bazarze) z rodziny Simba. Jedyne, co mi się nasuwa, gdy na nie patrzę, to właśnie „słodycz i róż”😉 Oto krótka, pospieszna (bo czas goni do pracy), sesja dwóch panienek:

 
„Popac, jakie mam maaajty!”😛

 Dla Evi próbowałam uszyć coś w stylu butków, ale wyszły skarpetko-butki o połowę zbyt małe, więc proszę się nie dziwić, że piętki wystają😉

Odpowiedzi: 14 to “Słodko i różowiasto :-)”

  1. Shi4 18/04/2011 @ 12:23 #

    Fajna sesyjka:D Do butków Evi zawsze możesz doszyć lub dokleic podeszwy ze skórki czy tekturki i będą kapcioszki.
    Ps. Super lustereczko😀

    Lubię

    • Amaret 18/04/2011 @ 14:54 #

      Dzięki:)
      Widziałam tą Barbie z linii Carrefour’a, i rzeczywiście fajna była:) Ale Glamy- Ona jest jak modelina- można ją upozować w dowolny sposób:)

      Lubię

    • Ania 18/04/2011 @ 21:53 #

      Dzięki, Shi,nie pomyślałam o tym😀 A lustereczko jest od Steffi😉

      Amaret, pewnie masz rację – kupiłam sobie jakiś czas temu tancerkę towarzyską z serii I can be… i ona miała takie ręce, jak fashionistki i już samo układanie tych rąk sprawiało mi wielką frajdę😉 Ale muszę się jeszcze do nich przekonać, bo ciągle mam sentyment do sztywnych lalek z minimalną artykulacją😛

      Lubię

  2. aleksja 18/04/2011 @ 15:30 #

    Ślicznie dziewczyny wyglądają:) Też miałam taką sukieneczkę, tylko pomarańczową, szkoda, że nie pomyślałam, iż można coś nowego uszyć z niej.

    Lubię

    • Ania 18/04/2011 @ 21:57 #

      Dzięki🙂 Od kiedy Aga – Fleur przysłała mi stare kiecki do przeróbek, to trochę się od tego uzależniłam😉 Najchętniej wszystko bym poprzerabiała, polecam spróbować!😀

      Lubię

  3. privace 18/04/2011 @ 15:59 #

    Słodko- landrynkowo wyglądają obie, bardzo mi się podoba:) A z bucikami fakt, dokleić podeszwę i będą kapucie.

    Lubię

    • Ania 18/04/2011 @ 21:58 #

      Dzięki😉 Coś będę musiała pokombinować, chociaż i tak te skarpecioły już zmaltretowane są, bo były zbyt małe i musiałam je wciskać na siłę😀

      Lubię

  4. świstak 18/04/2011 @ 18:52 #

    śliczny ten róż🙂

    Lubię

    • Ania 18/04/2011 @ 21:59 #

      Dziękuję🙂 Mnie też się podobał, więc nie mogłam zostawić tej chińskiej sukienczyny tak po prostu – żal było patrzeć, jak ten kolor się marnuje😉

      Lubię

  5. ziutek44 18/04/2011 @ 21:40 #

    mialas super pomysl z ta przerobka. Teraz kiecki wygladaja nowoczesnie, a nie jak z balu z lat 80-tych:)

    Lubię

    • Ania 18/04/2011 @ 22:00 #

      Dokładnie! Dzięki😉 W dodatku ten materiał jest strasznie sztywny, a opakowany był w płaskim kartoniku i za nic nie chciał się ładnie układać, a przy takiej cebulkowej sukience nadyma się, jak trzeba😛

      Lubię

  6. fleurdolls 19/04/2011 @ 17:08 #

    Zazwyczaj nie mam zadnej reakcji na lalki-bobasy takie jak Evi, ale to „popac” to powalilo mnie z nog, tak sie smialam ze dostalam bolow brzucha HA HA HA😀 zdjecie-bomba! A w ogole jestes mistrzynia przerobek tutaj w naszym blogowym gronie!🙂

    Lubię

    • Ania 20/04/2011 @ 09:12 #

      Dzięki, Aguś😉 Cieszę się, że Ci się podoba😛

      Ja sobie obiecałam, że nie będę takich kupować, ale skusiłam się na jedną i nawet nie wiem, kiedy mi się całe przedszkole uzbierało😉

      Lubię

  7. Daguchna 22/04/2011 @ 01:03 #

    Hokus pokus, czary mary – chciałoby się rzec🙂 Obie kiecki wyglądają świetnie, a te „paputki” Evi są po prostu słodkie. Świetna robota🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

