„Pretty in plaid” Barbie.

12 Kwi

Ponieważ po wielkiej ulewie, przyszło śliczne słońce, zachciało mi się porobić kilka prawdziwie wiosenno – słonecznych zdjęć jakiejś lali.

Na pierwszy ogień poszedł jeden z moich ostatnich trupkowych nabytków – Barbie „Pretty in plaid” („Cała w kratkę”😉 ) z roku 1998 i z żalem muszę stwierdzić, że słońca na tych zdjęciach mało, bo mój aparat nie potrafi niestety uchwycić tego, co efektowne😀 Basię na szczęście na zdjęciach widać😉

Nie jestem specjalistką od Barbie, więc więcej informacji o tej laluni znalazłam u Barbiecollectora (który chyba nie będzie miał mi za złe, że podaję link do tego wpisu🙂 ) – http://barbiecollection.blox.pl/2010/04/Barbie-Pretty-in-Plaid-1998.html . Moja lala ma poobgryzane rączki i brakuje jej pierścionka, jednak poza tym jest w dość dobrym stanie.

Kupiłam ją oczywiście bez jej oryginalnego ciuszka, choć dziwnym trafem miałam ciuszek od blondynki z tej serii, jednak (o ironio!😉 ) gdzieś go zgubiłam. Basia założyła więc sukieneczkę uszytą kiedyś przeze mnie z materiału odzyskanego z tapicerki mojego dawnego tapczanika😛

Odpowiedzi: 10 to “„Pretty in plaid” Barbie.”

  1. Shi4 12/04/2011 @ 18:06 #

    Bardzo pasuje mi ten ciuszek do koloru ust😀

    Lubię

    • Ania 12/04/2011 @ 19:28 #

      Szczerze powiedziawszy, to moja pierwsza lalka, do której pasuje ta sukienka, bo nijak się ona wpasowuje do blondyneczek z różowymi ustami😉

      Lubię

  2. aleksja1988 12/04/2011 @ 18:43 #

    Jak ona pięknie pozuje:)

    Lubię

    • Ania 12/04/2011 @ 19:29 #

      Dzięki🙂 Do tej pory z moldem Mackie miałam tylko Barbie Scotland, której robiłam bardzo malutko zdjęć, więc to w sumie takie nowe doświadczenie fotografować Mackie🙂 Nowe, i fajne😉

      Lubię

  3. lalka w pudełku 12/04/2011 @ 21:27 #

    Lubie taki kolor i fason sukien🙂

    Lubię

    • Ania 13/04/2011 @ 06:24 #

      Cieszę się, że fason Ci się podoba, bo to jedna z moich pierwszych sukienek dla lalki😉

      Lubię

  4. makarrena 17/04/2011 @ 06:34 #

    Ciekawie stylizujesz lalki, ta sukieneczka jest śliczna🙂

    Lubię

    • Ania 17/04/2011 @ 15:38 #

      Dziękuję🙂 Niestety nie mam maszyny do szycia i całe szczęście, że na zdjęciach nie widać, co jest nie tak😛

      Lubię

  5. Aniarozella 17/04/2011 @ 20:32 #

    Elegancka kiecka i fajne pozy.

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

