Pierwsza sukienka z wykroju.

3 Kwi

Od kilku dni w kolejce na pokazanie czekało moje pierwsze krawieckie „coś” z wykroju. Dobrze wszystkim znana Aga z http://fleurdolls.wordpress.com/ nadesłała mi niedawno na maila wykrój sukienki wieczorowej, o takiej:

Ponieważ Agnieszka  radziła, żebym najpierw spróbowała uszyć coś z materiału, którego nie będzie mi żal, jeśli kiecka nie wyjdzie, długo zastanawiałam się, co by tu skroić…😉 Aż podczas przygotowywania się do wyjścia na zakupy wpadła mi lniana torba, którą mój Misiek kiedyś lekko „skurczył”… wrzucając ją do prania z bardzo wysoką temperaturą😛

I tak powstał Chocapic!😀 A właściwie moja pierwsza sukienka z wykroju (w zamyśle wieczorowa), a wyszła eko-kiecka z lnu, do której dorobiłam jeszcze z resztek kapeluszo-daszek i torebeczkę😉 Voilà!

I jeszcze dwie fotki nieściągalnych, koronkowych majtów Susy😛

Może następnym razem faktycznie wyjdzie suknia wieczorowa…🙂

Odpowiedzi: 16 to “Pierwsza sukienka z wykroju.”

  1. Aniarozella 03/04/2011 @ 07:24 #

    Fajnie sobie poradziłaś, jak zawsze zresztą.

    Lubię

    • Ania 03/04/2011 @ 11:47 #

      Dziękuję, Aniu🙂 Może nie jak zawsze… Tych rzeczy, z którymi sobie nie poradziłam, nie pokazuję na blogu😉

      Lubię

  2. Shi4 03/04/2011 @ 08:31 #

    Do kapelusika wystarczy jeszcze doszyć denko i gotowe😀

    Lubię

    • Ania 03/04/2011 @ 11:46 #

      Ale to w zamiarze miał być daszek, a nie kapelusz😛

      Lubię

  3. libelka 03/04/2011 @ 09:26 #

    jej … jaka ładna ta lalunia,zazdroszę umiejętności szycia!

    Lubię

    • Ania 03/04/2011 @ 11:53 #

      Dzięki, lalunia to Susy od Creation and Distribution, a co do umiejętności… to staram się😉

      I dziękuję za odwiedziny na blogu kimkolwiek jesteś😀

      Lubię

  4. fleurdolls 03/04/2011 @ 09:30 #

    Ooooo popatrz!😀 to pierwsze szycie z wykroju? Gratulacje! Ja mojego pierwszego nawet nie dalam rady zszyc, bo bylo takie krzywe… heh heh
    Bardzo podoba mi sie, ze poszlas na calosc, z ta chusteczka na szyje, kapeluszem i torebka. Material sukienki jest wspanialy, bardzo ladny wzorek no i ten naturalny kolor lnu… sliczne :o)
    Aniu, jezeli bedziesz jeszcze uzywac tego wykroju w przyszlosci to na pewno wyjdzie Ci taka suknia wieczorowa jaka zaplanujesz🙂
    Aga

    Lubię

    • Ania 03/04/2011 @ 11:51 #

      Dzięki, Aguś🙂 Nożyczki mam tępe, jak młot, ale dały radę wyciąć dosyć prosto😉

      Mam nadzieję, że się niedługo jakiś ładny materiał nawinie to podejdę to tej sprawy po raz drugi😀

      Lubię

  5. aleksja 03/04/2011 @ 10:53 #

    Masz wielki talent:) Wszystko Tobie wychodzi, oj jak zazdroszczę:)

    Lubię

    • Ania 03/04/2011 @ 11:54 #

      Haha, dzięki😉 Ale tak, jak powiedziałam Anirozelli: tego, co mi nie wychodzi, nie pokazuję na blogu😛

      Lubię

  6. Mono 03/04/2011 @ 16:02 #

    Świetna sukienka, też chciałabym dostać taki wykrój, swego czasu próbowałam uszyć suknię w tym fasonie, jednak za nic nie chciała mi wyjść góra. Materiał ciekawy, choć tak naprawdę chyba by trochę gryzł😉
    Bardzo podoba mi się też laleczka, śliczne ma włosy.

    Lubię

    • Ania 03/04/2011 @ 21:12 #

      Jeśli chcesz, to Ci go przyślę, Aga chyba nie będzie miała nic przeciwko🙂 Tylko nie mam Twojego maila🙂

      Lubię

  7. ziutek44 03/04/2011 @ 17:57 #

    taka eko-dziewczyna w tej lnianej sukience!

    Lubię

  8. AshtrayBoy 04/04/2011 @ 13:56 #

    Nigdy o Suzy nie słyszałem.. A szkoda, bo jest przeurocza! Majtasy ma jedyne w swoim rodzaju i sto razy fajniejsze od Mattelowskich🙂
    Sukienka tez bardzo fajna. Do twarzy jej🙂

    Lubię

    • Ania 04/04/2011 @ 14:20 #

      Dzięki za komplementy🙂

      Jeśli nie znałeś Susy, to szczerze Ci ją polecam. Jest niedroga (lecz bardzo rzadka w Polsce!), a bardzo wysokiej jakości.

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

