Ciuszkowe przeróbki nr 2 – Kowbojka na weselu ;-)

29 Mar

Dziś przedstawię Wam kolejną sukienczynę przerobioną z ciuszka, który przysłała mi Aga. Z tego oto😉 :

Szczerze powiedziawszy długo szukałam pomysłu, co by tu z nim zrobić i miałam kompletną pustkę w łepetynie, gdybym pewnego dnia nie otworzyła mojego pudła  z ciuchami w poszukiwaniu jakiegoś tam ciuszka dla jakiejś tam lalki (nieważne😉 ).

W ręce wpadła mi różowa, falbaniasta spódnica, ręcznie uszyta, która zawitała do mnie z jakimiś trupkami. Wtedy miałam ją wyrzucić, ale mój Misiek namawiał mnie, że ona jest ładna, że szkoda, że mi się przyda i takie tam😉 I dzięki Bogu, bo choć spódnica ta do niczego nie pasowała i chyba była dołem do jakiejś większej sukni, to stała się gwoździem programu w mojej dzisiejszej przeróbce.

I tak powstała galowa sukienka dla jakiejś wytwornej kowbojki na potańcówkę w saloonie albo wesele stryja Johna😛
Za modelkę posłużyła mi Secret Hearts Barbie, której wielkie kolczyki kojarzą mi się w połączeniu z tą sukienką z Western Fun Barbie😀

Odpowiedzi: 13 to “Ciuszkowe przeróbki nr 2 – Kowbojka na weselu ;-)”

  1. lalka w pudełku 29/03/2011 @ 11:17 #

    Ciekawie się prezentuje🙂 Brawo za kreatywność.

    Lubię

  2. Shi4 29/03/2011 @ 11:28 #

    Mi się to bardziej skojarzyło z taką nowoczesną suknią panny młodej. Ale podoba mi się ten strój😀

    Lubię

  3. aleksja1988 29/03/2011 @ 11:51 #

    Dół sukni świetny:) I oczywiście gratuluję pomysłowości:)

    Lubię

    • Ania 30/03/2011 @ 08:11 #

      Dzięki🙂 Oczywiście po czasie zauważyłam, że koronka na spódnicy i to jeszcze na samym przodzie jest troszkę naderwana, ale mam nadzieję, że tego na zdjęciach nie widać😛

      Lubię

  4. Mono 29/03/2011 @ 18:26 #

    Sukienka rzeczywiście kojarzy się z kreacjami z westernu, Barbie na pewno wyrwałaby jakiegoś kowboja na potańcówce przy dźwiękach harmonijki i banjo😀

    Lubię

    • Ania 30/03/2011 @ 08:13 #

      W takim razie muszę jej sprawić Kena Western Fun, bo jeszcze go zdradzi i znowu się rozejdą😉

      Lubię

  5. RudyKrólik 29/03/2011 @ 19:52 #

    No musisz(!) jej jakieś kowbojki zapodać. I najlepiej jeszcze biały kapelutek!
    Stryj John, na pewno jest dumny z takiej bratanicy😉

    Lubię

    • Ania 30/03/2011 @ 08:14 #

      Białego kapeluta nie mam, a kowbojki tylko różowiaste po Steffi, ale spróbuję😛

      Lubię

  6. fleurdolls 29/03/2011 @ 20:41 #

    Niesamowite!😀 przede wszystkim gratuluję Miśkowi dobrego gustu, bo Cię namówił do zatrzymania tej spódnicy, jest świetna, teraz jasne że jej przeznaczeniem były potańcówki w stylu country😉
    Przeróbka suuuuper, wykorzystałaś w sukience co najlepsze, to jest talent kobieto!😀

    Lubię

    • Ania 30/03/2011 @ 08:23 #

      Haha😀 Spódnica też przeszła przeróbkę, bo była o połowę krótsza i szersza w dodatku na szerokiej gumie, jak dla jakiejś porcelanki😛

      Ale dziękuję za komplementy i cieszę się strasznie, że Ci się podoba!😉

      Lubię

  7. Aniarozella 31/03/2011 @ 06:59 #

    Oj Ania, jesteś niesamowita, z nudnej kiecki wyczarujesz ciekawy ciuszek. Świetna sukienka i jaka urocza torebeczka.

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

