Ciuszkowa przeróbka nr 1.

27 Mar

Przez ostatnich kilkanaście godzin zostałam bestialsko pozbawiona internetu, więc kręciłam się po pokoju, jak mrówka w okresie, i czekałam tylko aż wyświetli się piękna windowsowska chmurka na ekranie z magicznym „połączono”😉

I stało się! A ja za to miałam mnóstwo czasu, żeby zająć się szyciem, a dokładnie przerabianiem dwóch starych sukienek, które Aga z http://fleurdolls.wordpress.com/ przysłała mi gratis do laleczki i innych ciuszków.

Pierwsza pod nóż poszła oryginalna, złota suknia Barbie, jednak w stanie dość trudnym do naprawy (czego na zdjęciu nie widać), więc powstała z niej kiecka zupełnie w innym stylu.

Tak wyglądała przed: A tu już moja przeróbka i mała sesja zdjęciowa (złota rękawiczka pożyczona od Susy)😉  Troszkę było mi szkoda tej sukni, bo uwielbiam takie balowe kreacje, ale rozerwany materiał, który bardzo łatwo się pruje, bardzo ciężko zszyć ręcznie…🙂

A na koniec małe spotkanie ze sztuką – „Martwa natura z balonem #1”😛

Pozdrawiam ciepło!😀

Odpowiedzi: 16 to “Ciuszkowa przeróbka nr 1.”

  1. Mono 27/03/2011 @ 17:22 #

    To teraz całkiem inna sukienka i o wiele ładniejsza od oryginału🙂 Fajna sesja🙂

    Lubię

    • Ania 27/03/2011 @ 20:05 #

      Dzięki😀 Przynajmniej nie będę jej mieć ciągle na sumieniu😉

      Lubię

  2. privace 27/03/2011 @ 17:42 #

    Może i suknia balowa była piękna, ale po przeróbce zyskuje- jest jedyna, niepowtarzalna i o wiele nowocześniejsza!

    Lubię

    • Ania 27/03/2011 @ 20:06 #

      Dzięki, Privace🙂 Na szczęście tylko ja widzę moje koślawe szwy😛

      Lubię

  3. olaaa78 27/03/2011 @ 20:00 #

    Metamorfoza sukienki ogromna- ale zgadzam się z przedmówczyniami – zyskała na charakterze. Widzę, że mamy bardzo podobne zainteresowania, będę tu zaglądać🙂

    Lubię

    • Ania 27/03/2011 @ 20:07 #

      Dzięki🙂

      Cieszę się, że kolejna osoba z ciekawymi pomysłami dołącza do naszego grona!😀

      Lubię

  4. aleksja1988 27/03/2011 @ 20:14 #

    Faktycznie nie widać aby sukienka była w złym stanie, ale Aniu co się będziemy przejmować drobnostkami! Zrobiłaś z niej cudo, bardzo mi się znowu podoba:)

    Lubię

    • Ania 27/03/2011 @ 20:22 #

      Dzięki! :-)Nie widać, bo gorsecik był z tyłu rozpruty i to zaraz obok szwu, a materiał pruł się przy każdym wbiciu nitki…🙂

      Lubię

  5. Shi4 27/03/2011 @ 20:26 #

    Twoja przeróbka wygląda jakby wyszła spod maszyny😀

    Lubię

    • Ania 27/03/2011 @ 20:29 #

      Dzięki, Jola, to miłe😉 Może i wygląda, ale chyba tylko na zdjęciu… Między innymi dlatego na żadnym zdjęciu nie widać tyłu tej sukieneczki😛

      Lubię

  6. Aniarozella 28/03/2011 @ 06:29 #

    Aniu, no jestem pod wrażeniem, jak pięknie wykorzystałaś tą sukienkę. Mie tez o wiele bardziej podoba sie nowa sukienka. A jakie ciekawe foty zrobilaś z piłeczką. Martwa natura z balonem bardzo dowcipny pomysł i fajne zdjecie wyszło.

    Lubię

    • Ania 28/03/2011 @ 07:41 #

      Dzięki, Aniu🙂

      W sumie to sesja miała się skupić na sukience, ale moim aparatem ciężko zrobić zdjęcia z jakiejś odległości i jak jest dobre słońce, to najładniej wychodzą zbliżenia🙂

      Lubię

  7. fleurdolls 28/03/2011 @ 12:26 #

    Najbardziej podoba mi sie te zdjecie gdzie ona lezy na podlodze!😀
    No wiesz, tego sie nie spodziewalam, po pierwsze myslalam, ze rekawiczke tez uszylas, bo pasuje idealnie! Przerobka jest o wiele lepsza niz oryginal😀 fason bardzo mi sie podoba, szczegolnie ten klosz, tosh super uszylas! Czyli jak internetu nie ma to sa same pozytki? HA HA😀
    Aga

    Lubię

    • Ania 28/03/2011 @ 21:39 #

      Dzięki, Fleurko😉 Miło słyszeć, że nie żałujesz tej sukienki! No, żebyś wiedziała – jak jest internet to biegam po blogach i zero własnej inwencji, a jak nie ma, to coś trzeba z rękami zrobić😛

      Lubię

  8. lalka w pudełku 28/03/2011 @ 16:50 #

    Super sesja gratulacje!

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

