Basia od Agi=Walt Disney World 25 Anniversary Barbie 1996

22 Mar

Ta dammm!🙂

Dziś przeglądając z nudów ebaya, przypadkiem odkryłam, kim jest Basia, którą kupiłam od Agnieszki z Fleurdolls🙂 To Walt Disney World 25 Anniversary Barbie 1996. Lalunia jest słodziutka, a ja jestem strasznie zadowolona, że trafiła mi się taka nietypowa, rocznicowa Basieńka😀

A to zdjęcia nówki zapożyczone z ebaya: I moja mała sesyjka z Mickeyem w roli głównej😉 Pozbawiłam Basię eleganckiej kiecki i wskoczyła w coś bardziej  na luzie…🙂 To strasznie fajne uczucie tak samej odkryć, co to za lala🙂 I chyba to było przeznaczenie, że do pierwszej sesji pozował z nią wróżek z bajki Disneya😉

Odpowiedzi: 12 to “Basia od Agi=Walt Disney World 25 Anniversary Barbie 1996”

  1. Shi4 22/03/2011 @ 16:04 #

    Super. Ja też sie bardzo cieszę gdy uda mi sie zidentyfikować jakas lalkę. Ciuszek ekstra jej dobrałaś. Bardzo podobny do oryginału.

    Lubię

    • lalka w pudełku 22/03/2011 @ 16:09 #

      Wiedziałem że make-up tej lalki to lata 1996🙂
      Świetny ten identyfikator który zrobiłaś🙂

      Lubię

    • Ania 22/03/2011 @ 18:38 #

      Shi, Mark, dzięki😉

      W sumie to wcześniej o nim zapomniałam, bo był na innej lalce, a tej świetnie leży🙂

      Mark, co do identyfikatorka, to robiłam go strasznie szybko, bo już słońce się powoli chowało, a chciałam jak najszybciej zdjęcia zrobić🙂 Cieszę się, że Ci się podoba🙂

      Lubię

  2. aleksja1988 22/03/2011 @ 16:20 #

    Wiem jakie to uczucie odkryć laleczkę:) Widzę, że we wszystkim jej pasuje, nie tylko w balowej sukni:)

    Lubię

  3. Aniarozella 22/03/2011 @ 17:19 #

    Super dziewczyna.

    Lubię

  4. Mono 22/03/2011 @ 18:29 #

    Rzeczywiście, coś musiało Ci podpowiadać za sprawą wróżka, że to Disneyowa Barbie🙂 Zrób jej jeszcze te śmieszne uszka😉

    Lubię

    • Ania 22/03/2011 @ 18:41 #

      Z tym to będzie ciężko🙂 Ale jak gdzieś na allegro zobaczę, to będę walczyć😉

      Lubię

  5. fleurdolls 22/03/2011 @ 19:36 #

    Ale suuuuuper!😀 ja sama juz zaczelam szukac, kto to taki, a Ty mialas wiecej szczescia! Widze ze wloski w kucyku teraz, no i jak sie podobaja?🙂 Wiesz, na Twoich zdjeciach tak bardzo widac, jaka fotogeniczna jest ta Basia, wyglada super na kazdym zdjeciu!
    Aga

    Lubię

    • Ania 22/03/2011 @ 19:43 #

      Ja też się cieszę!😀

      Włoski są super, jak nowe. Nawet Paweł nie mógł się nadziwić, jakie gładziutkie😉 Strasznie ją polubiłam!

      PS.W poprzednim wpisie pokazałam ten fioletowy komplecik od Ciebie😉

      Lubię

  6. RudyKrólik 24/03/2011 @ 09:38 #

    Ale zabawna sesja🙂
    Lubię platynki z czerwonymi ustami, a jeszcze grzywka!
    Gratuluję nowej mieszkanki.

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

