Uroczy komplecik…

21 Mar

… czyli kolejny zakup od Agnieszki z Fleurdolls🙂

Ten szydełkowy komplecik spodobał mi się tak bardzo, że gdy tylko go zobaczyłam, to od razu pomyślałam „muszę go mieć” i od razu wiedziałam, której lalce go założę – Fruity Grapes z Tesco, bo ma taką delikatną urodę.

Komplecik ma śliczny liliowy kolor i składa się z koszulki nocnej i szlafroczka (przynajmniej tak mi się wydaje, że to w zamyśle miał być nocny komplecik, a nie sukienka).  W ogóle jest bardzo ładnie i dokładnie zrobiony🙂

A oto i mała sesyjka z dzisiejszego leniwego poranka – jak widać nie tylko ja miałam dziś problemy ze wstawaniem😉

„A jednak jeszcze poleżakuję…”😉

„A ja???” :-P 

PS. Dzięki, Aguś🙂

Odpowiedzi: 11 to “Uroczy komplecik…”

  1. aleksja1988 21/03/2011 @ 14:01 #

    Bardzo mi się podoba i faktycznie idealnie pasuje do tej lalki:) Śpiochy:P

    Lubię

    • Ania 21/03/2011 @ 14:55 #

      Dzięki🙂 Chociaż to zwykły, tani klonik, bardzo ją lubię🙂

      Lubię

  2. Airin 21/03/2011 @ 14:40 #

    Śliczny komplecik. Kolory cudowne. Też bym chciała w takim sypiać.🙂 Ile razy patrzę na te fantastyczne rzeczy, które inne dziewczyny szyją/robią, to mam ochotę zamówić coś dla moich Ellowynek. Ale boję się, że wtedy już nigdy się nie zabiorę do szycia.😉

    Lubię

    • Ania 21/03/2011 @ 14:54 #

      Dzięki🙂

      Popatrz na to z innej perspektywy – może Cię to zmotywuje do robienia właśnie takich cudeniek samej?🙂

      Lubię

  3. lalka w pudełku 21/03/2011 @ 14:59 #

    Wiesz co Aniu mimo, że stary ze mnie chłopak i mam nietypowe dla facetów hobby🙂 Muszę napisać, że znalazłaś fajny styl robienia i opisywania zdjęć i naprawdę miło mi się to ogląda.
    Każdy z nas ma swoje sposoby i ulubione formy prezentacji swoich dzieł, lal czy innych nabytków. Ty wybrałaś fajny i trzymaj się go!
    Do dziś pamiętam zdjęcie z sylwestra Twoich lal!🙂

    Lubię

    • Ania 21/03/2011 @ 15:25 #

      Hi hi, pewnie nie taki bardzo stary, jak siebie opisujesz😛

      Ale to bardzo miłe, co piszesz, dziękuję!🙂 Takie słowa motywują, żeby robić dalej to, co się robi!

      Lubię

  4. Aniarozella 21/03/2011 @ 15:44 #

    Mark dobrze to ujął, a ja dodam, że ktoś fajnie szydełkiem machał, dół tej kreacji to świetny wzor.

    Lubię

    • Ania 21/03/2011 @ 16:29 #

      Dzięki🙂

      Oj tak, cały ten komplecik jest bardzo dokładnie i misternie robiony, naprawdę świetna robota. Jeszcze, żeby tego było mało, to koszuli nie trzeba wkładać przez głowę – ramiączka zapina się na malusieńkie, niewidoczne zatrzaski, których w pierwszym momencie nawet nie zauważyłam🙂

      Lubię

  5. świstak 21/03/2011 @ 17:42 #

    ja też mam tą lalkę dzięki tobie wiem jak się nazywa :):):):)

    Lubię

  6. świstak 21/03/2011 @ 19:08 #

    Bo ostatnio ją nabyłem🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

