Ciuszki.

7 Mar

Ostatnio mam wszystkiego coraz mniej na szycie: i materiału, i czasu, i weny. Te kilka szmateczek, które dziś pokazuję powstało albo to na szybko, albo to od niechcenia.

Muszę Wam powiedzieć, że odkąd zaczęłam zbierać lalki bardziej mnie wciągnęło samo ich zbieranie niż szycie im ubranek.  I coraz częściej mam ochotę wyrzucić do kubła to, co uszyłam sama. Poza tym trochę żal mi materiałów na szycie ręczne, które wychodzi przeciętnie, a chciałabym zacząć zbierać na jakąś małą maszynę do szycia. Ale to wszystko na razie w sferze planów i raczej dalekiej przyszłości.

A oto i kilka ciuszków.

Trochę dżinsu:

Wariacje na temat koronki, której motek kupiłam za parę groszy w lumpeksie: I sukieneczka dla Summer z bardzo ładnego materiału, dla którego nie miałam żadnego pomysłu:

Pozdrawiam serdecznie!🙂

Odpowiedzi: 11 to “Ciuszki.”

  1. Shi4 07/03/2011 @ 08:16 #

    No, ta maszyna do szycia i mi się marzy😀 Ale jakoś tak jest, że zawsze trafi się jakaś fajna lalka i wizja zakupu maszyny ucieka…. Bardzo mi się podoba sukieneczka murzynki. Jak tam ona miała na imię? Nichelle czy Christie?

    Lubię

  2. Aniarozella 07/03/2011 @ 08:45 #

    Fajnie sobie radzisz, nie kokietuj. Sukienka w kolorze granatowym z gładko przyszytą koroneczką, jest śliczna, wogóle ciekawe kreacje uszyłaś. Pamiętaj trening czyni mistrza.

    Lubię

    • Ania 07/03/2011 @ 10:17 #

      Nie ma w tym za grosz kokieterii🙂 Po prostu, jak czasami widzę, jakie gotowe ciuszki można kupić, to moje są dla mnie tragiczne. A na dodatek żal mi szyć ręcznie, bo jak sobie pomyślę, jak to by wyglądało uszyte na maszynie, to szkoda mi tych materiałów kroić🙂

      Lubię

      • Shi4 07/03/2011 @ 11:10 #

        Oj ja też czasem jak za szycie sie biore to sie zastanawiam czy użyć danej szmatki, czy zatrzymać ją jednak gdy maszyne kupię. O ile kiedys to nastąpi…

        Lubię

        • Ania 07/03/2011 @ 11:21 #

          No właśnie… kiedyś przyjdzie czas, że będzie trzeba z jakiejś koleżanki mniejszej zrezygnować dla maszyny😉

          Lubię

  3. Aniarozella 07/03/2011 @ 13:19 #

    Aniu jak nabierzesz wprawy w ręcznym szyciu, w dopasowywaniu sukienki i wogóle w wykrojach, to jak kupisz maszynę, będziesz śmigała aż miło. Szycie nie należy do łatwych, mnie też nie wychodzi niestety, ale sama jestem temu winna, bo za mało szyję.

    Lubię

  4. Mono 07/03/2011 @ 16:05 #

    Ze zbieraniem i szyciem u mnie jest tak samo. Kolekcjonowanie zaczęło się od chęci szycia dla lalek, a potem całkiem prawie je wyparło. Prawie, bo jednak czasem jeszcze coś stworzę. Ale wtedy mam takie same dylematy co Ty, jak widzę gotowe ubranka, a moje uszyte to płakać mi się chce z braku własnej kreatywności… Jednak nie poddawajmy się, jak mówią tu dziewczyny, praktyka czyni mistrza😉

    Lubię

    • Ania 07/03/2011 @ 20:18 #

      Mam nadzieję, że to powiedzonko się sprawdzi w naszym przypadku… O ile praktyka nie zniknie, a zostaną same lale😛

      Lubię

  5. aleksja1988 07/03/2011 @ 16:26 #

    Aniu nic nie wyrzucaj! Śliczne ciuszki, bardzo mi się podobają. A jeśli już będziesz tak zdesperowana to chętnie wszystkie je przyjmę bo bardzo mi się podobają. Moja Nikki też dostała jeansową sukieneczkę i bardzo jej pasuje. Najbardziej spodobała mi się sukieneczka z dużą ilością koronki:) Gratuluję pomysłowości i naprawdę jak dla mnie Twoje ciuszki robią furorę, pamiętaj, że są jedyne w swoim rodzaju.

    Lubię

    • Ania 07/03/2011 @ 20:19 #

      Oj, z bliska by Ci się nie spodobały, takie niedbałe są😀

      Ale dziękuję za pocieszenie🙂 Jak mnie pomysł wyrzucania napadnie, to będę o Tobie pamiętać😉

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

