Tłusty czwartek…

3 Mar

… w moim domowym przedszkolu🙂

Taki słodki dzień to dobra okazja do przedstawienia najmniejszych słodziaków z mojego zbiorku😀

Barbie Ogrodniczka w zimie nie ma jak plewić chwastów, więc zabrała się za pieczenie pączków (a raczej, jak przystało na Amerykankę – donutów😛 ). Dzieciaki – Eviusie, Courtneye i Shelly oczywiście niecierpliwie czekają:

No, nie byłyby sobą,  gdyby nie chciały zajadać jeszcze gorących!😉 Ale w końcu grzecznie usiadły i można było się zajadać, jak ludzie przy stole😀

I jeszcze inauguracyjne zdjęcie zbiorowe. Brzuszki pełne, jeszcze tylko dobranocka i lulu😉

A tak całkiem serio to życzę Wam, żeby dzisiejsze słodkości nie poszły Wam w boczki!😀

PS. Bo na mnie to już raczej za późno😛

Odpowiedzi: 11 to “Tłusty czwartek…”

  1. świstak 03/03/2011 @ 20:14 #

    ta ciemnoskóra to też Evi??? ciekawa

    Lubię

    • Ania 03/03/2011 @ 20:18 #

      To jest laleczka produkowana przez Simbę, ale sprzedawana tylko dla Tesco pod nazwą Courtney, ten chłopiec z jasną czuprynką też🙂

      Lubię

  2. Shi4 03/03/2011 @ 21:08 #

    Courtney to też imię koleżanki Skipper😀

    Lubię

  3. aleksja1988 03/03/2011 @ 21:23 #

    Piękne te Twoje maluszki:) Na mnie też już za późno, ale pochwalę się nie zjadłam dziś nawet jednego pączusia:) A od 4 tygodni żadnej słodyczy:)

    Lubię

    • Ania 04/03/2011 @ 06:02 #

      Dieta?🙂 Mi też by się przydała… Ja zjadłam dwa, w tym jeden od pracodawcy😉

      Lubię

      • aleksja1988 04/03/2011 @ 18:31 #

        Dokładnie… dieta:) Ale już 4kg za mną, więc jest dobrze:)

        Lubię

        • Ania 04/03/2011 @ 18:59 #

          Podziwiam… i gratuluję samozaparcia…Ja chyba jestem zbyt mało asertywna i dlatego wyglądam, jak wyglądam😉

          Lubię

  4. Aniarozella 04/03/2011 @ 07:26 #

    Już to pisałam i napiszę kolejny raz, masz dar ustawiania lalek, ta sesyjka jest po prostu rewelacyjna ! Oglądając to, miałam wrażenie, że jestem tam i słyszę gwar tych maluchów czekających na słodkości.

    Lubię

    • Ania 04/03/2011 @ 07:46 #

      Dziękuję, Aniu🙂 A muszę się przyznać, że była to sesyjka na szybko, zaraz przed wyjściem do pracy, oświetlenie jest kiepskie i już mało brakowało, żebym tych zdjęć w ogóle nie zamieszczała na blogu🙂 Tym bardziej miło mi czytać, że Ci się podobało🙂

      Lubię

  5. lalka w pudełku 04/03/2011 @ 14:18 #

    Ty to masz pomysły🙂 Super!

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

