Moja pierwsza lalka (chyba) vintage?

25 Lu

Mam wielką nadzieję, że pomożecie mi odpowiedzieć na to pytanie.  Ja sama zbytnio się na takich lalkach nie znam i po zdjęciach z internetu mogę tylko pomyśleć, do której lalki jest bardziej podobna, a do której mniej😉

Domyślam się tylko, że jest to jakiś klon (z racji ciałka z miękkiego plastiku i żadnej mówiącej mi cokolwiek sygnaturki). Misiek wygrzebał mi ją w sklepie z używanym wszystkim, czego tylko dusza zapragnie🙂

Lala ma na pleckach wytłoczony napis „Made in Hong Kong”, pod nim bardzo malutka i bardzo niewyraźna literka M albo π, ciężko to stwierdzić. Za to za lewym uszkiem widnieje także trudno dostrzegalna literka M. Na stópkach nad paluszkami ma wytłoczone malutkie dwa wypustki, pewnie do podtrzymywania bucików. Biust lali jest troszkę dziwny… wygląda jakby był z lekka obwisły🙂

A oto i lala we własnej osobie w sukience spod mojej igły, bo przyszła do mnie w szydełkowej sukni, której kolor (zgniła zieleń) nie bardzo przypadł mi do gustu.

Przekopałam razem z Miśkiem wiele stron o lalkach i zauważyłam, że większość takich lal patrzy w drugą, prawą stronę. Jedyna, która patrzyła w lewo, to lala, którą znalazłam na stronie http://www.barbiemuseum.nl, podpisana: Onbekende/ unknown Daisy/ World of Love/ Disco Girls clone. Twarzyczki wykazują pewne podobieństwo, tak mi się przynajmniej zdaje🙂 W każdym razie jest to pierwsza tego typu lalka w mojej kolekcji i choćby była bez wartości stanowi w niej małą perełkę. A poza tym to początek mojego przekonywania się do tego typu urody u lalek😉

Odpowiedzi: 9 to “Moja pierwsza lalka (chyba) vintage?”

  1. Airin 25/02/2011 @ 15:34 #

    Ja Ci niestety nic ciekawego o niej nie powiem, ale trudno ją zostawić bez komentarza.😉 Jest bardzo ciekawa. Interesująca twarz i świetne oczy. Sylwetka też nietypowa – ten biust. A w butach na koturnie wygląda jak rasowa modelka. ;-)) Gratuluję takiego niezwykłego nabytku. :-))

    Lubię

  2. świstak 25/02/2011 @ 16:18 #

    powiem tylko tyle ciekawa lalka , może lilavati coś będzie wiedziała???????????????

    Lubię

  3. aleksja1988 25/02/2011 @ 17:54 #

    Ja niestety na tego typu laleczkach się nie znam, ale lalka pięknie wygląda. Do tego ta sukienka:) Bardzo ładnie uszyta. Gratuluję takiego nabytku:)

    Lubię

  4. Aniarozella 26/02/2011 @ 07:22 #

    Jeżeli nie ma nigdzie napisu Petra, to jest to klon lalki Petra. Na moim blogu jest zdjecie kilku tych laleczek. Uwielbiam je. Nawet klony mają swoich wielbicieli. Ja też mam klony Petry w swoim zbiorku. Z pewnością Lilavat112 będzie wiedziała co to za model Petry. Piękna jest i masz perełkę w swojej kolekcji w dodatku vintage.

    Lubię

  5. lilavati112 28/02/2011 @ 12:06 #

    Zmartwię was, ale nie wiem co to za jedna. Widzialam parę podobnych na flickr ale nie byly podpisane z imienia tylko jako petrowe klony. Ale lalka super i na pewno vintage. I ten biust! Lalka niesamowicie oryginalna i przypomina mi Tinę Cassini.

    Lubię

    • Ania 28/02/2011 @ 12:18 #

      Dzięki za fatygę😉 Uspokaja mnie już samo potwierdzenie, że to vintage😛

      Lubię

  6. manhamana 01/03/2011 @ 21:11 #

    Witaj to na pewno petrowy klon mam identyczną lalkę tyle że moja ma czarne włoski a Twoja ma idealny make up. Gratuluję nabytku, te laleczki mają niepowtarzalny urok i sama uwielbiam Petrowe i Barbiowe klony.

    Lubię

  7. manhamana 01/03/2011 @ 21:19 #

    Dokładnie tu na zbiorowym zdjęciu w czarnej sukni http://klinikalalek.blogspot.com/2011/01/petry-i-spolka.html

    Lubię

    • Ania 02/03/2011 @ 14:26 #

      Dzięki za wskazówkę🙂 Rzeczywiście mają w sobie to coś😉

      A ja przekopałam internet w poszukiwaniu jakiegoś jej zdjęcia, a tu się okazuje, że nie trzeba szukać tak daleko😀

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

