Limeryk barbiowaty.

21 Lu

Dziś troszkę na inny temat:

Wielką poetką nie jestem, ale cokolwiek rymowanego jeszcze wyskrobać potrafię😉 Co prawda rzadko kiedy piszę coś o zabarwieniu humorystycznym, ale czemu nie… Oto przed Państwem mój pierwszy w życiu limeryk (nie licząc tego na języku angielskim w liceum, bo to był z koleżanką😉 ) :

„Limeryk barbiowaty”

Pewna Zosia w sklepie miała łów:
Na jedną zabawkę wydała parę stów,
Lecz lalunia nóg nie zginała,
A Zosia w płaczu, bo nie wiedziała,
Że to model muse, a nie bend and move.

Wstawiam zdjęcie, które już kiedyś na blogu zamieściłam, tylko żeby do tematu było🙂 A tak swoją drogą, to kiedyś widziałam na allegro bodajże, jak ktoś sprzedawał nowe Barbie Generation of Dreams, a opis informował, że lalka ma zginane ręce i nogi i idealnie nadaje się do czesania…🙂

PS. A dla tych, którzy skrobią czasem poezję albo interesują się nią, zapraszam serdecznie na mój profil w serwisie PoemProject – http://poemproject.eu/index.php?akcja=wyswietl_wiersze&id_autora=2102&user=andrut .

Miłego wieczoru!

Odpowiedzi: 10 to “Limeryk barbiowaty.”

  1. fleurdolls 21/02/2011 @ 19:52 #

    Buuuuuaaahahaha!😀 usmialam sie!
    Moze by zrobic jakis konkursik na limeryki, uwielbiam je jako forme poezji!
    Aga

    Lubię

    • Ania 21/02/2011 @ 21:01 #

      Dzięki😉 Czemu nie, może się odkryją jakieś ukryte talenty?
      Ale ja się na organizacji takich konkursów zupełnie nie znam😉

      Lubię

  2. aleksja1988 21/02/2011 @ 21:10 #

    Oj i znów kolejny talent u Ciebie:)

    Lubię

    • Ania 21/02/2011 @ 21:15 #

      Jaki tam talent😛 W czasie kryzysu finansowego trzeba sobie wypełniać jakoś pustkę po niekupionej lali😉

      Lubię

  3. Aniarozella 22/02/2011 @ 06:40 #

    Wiedziałam , ze nie może być inaczej, tylko jesteś utalentowaną i wrażliwą na piękno dziewczyną. To widać chociażby po tym, jak robisz swoim laleczkom zdjęcia. Super limeryk bardzo zabawny.

    Lubię

    • Ania 22/02/2011 @ 14:02 #

      Dziękuję, Aniurozello, to naprawdę miłe z Twojej strony, że w sumie się nie znamy, a piszesz mi takie komplementy.Eh, gdybym tylko miała lepszy aparat, to zdjęcia byłyby pewnie o wiele ładniejsze🙂

      Lubię

  4. lalka w pudełku 22/02/2011 @ 16:22 #

    Fajny wierszyk krótki a jednak fajny🙂

    Lubię

    • Ania 22/02/2011 @ 17:14 #

      Dzięki😉 Nie mogłam go przedłużyć, bo limeryki już takie krótkie są😛

      Lubię

  5. manhamana 01/03/2011 @ 21:22 #

    No limeryk świetny😉
    zdjęciami się nie przejmuj , kiedyś „dorobisz” się dobrego aparatu, a ja nadrabiam kommenty bo poczytuję a póki nie zalogowałam się w serwisie nie mogłam komentować

    Lubię

    • Ania 02/03/2011 @ 14:34 #

      Dzięki za zainteresowanie :-)Właśnie ciągle mam dylemat – nowy aparat czy nowe lalki… To hobby rujnuje😉

      Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

