Tygrysiczka i księżniczka.

19 Lu

Oto nadszedł mój pierwszy prawdziwy wolny weekend bez pracy i szkoły i od razu w ruch poszły igła, nitka i nożyczki.

Zapas materiałów ze starych ciuchów od mamy czekał już na mnie od świąt, a ja albo to czasu nie miałam albo weny.  A jako, że mój Misiek chciał sobie spokojnie przy komputerze posiedzieć, zalecił mi, bym się zajęła czymś sama🙂 I tak skroiłam bluzkę mamy i narzutkę ze zgubionej komunijnej alby (profanacja?😉 )

Poniżej zobaczycie efekty mojego ręcznego szycia, a za modelki posłużyły mi niedoceniane disneyowskie księżniczki od Simby – Bella i Pocahontas. Miłego oglądania🙂

Księżniczka:

Tygrysiczka:

Odpowiedzi: 9 to “Tygrysiczka i księżniczka.”

  1. privace 19/02/2011 @ 13:03 #

    Suknia z alby prześliczna, Bella wygląda jak prawdziwa księżniczka, a płaszczyk z kapturem wygląda jak rodem z władcy pierścieni. Tygrysiczka również świetna. Chyba sama popróbuję coś skroić dla moich lal, bo zazdrość mnie bierze:)

    Lubię

  2. ziutek44 19/02/2011 @ 13:34 #

    super wyszło!!! te tygrysie pregi bardzo pasują do modelki:))

    Lubię

  3. aleksja1988 19/02/2011 @ 14:33 #

    Oj ale ładne, u Ciebie widzę masę talentów:) Pasuje ta sukieneczka i płaszczyk do Belli, choć bardziej pamiętam ją w niebieskim to w Twojej stylizacji też pięknie wygląda. A Pocahontas od razu taka ożywiona:)

    Lubię

  4. Aniarozella 19/02/2011 @ 15:16 #

    Ależ masz zdolności, piękne jedna i druga kreacja. Profanacji ja tutaj nie widzę, to tylko ubranko, zamienione na inne ubranko, zamiast leżeć i kurzyć się.

    Lubię

  5. gabi-5mates 19/02/2011 @ 15:30 #

    Tygrysiczka -super!!

    Lubię

  6. Shi4 19/02/2011 @ 16:53 #

    Mi się bardzo podoba strój Belli, chociaż i Pocahontas bardzo pomysłowe ma wdzianko😀

    Lubię

  7. fleurdolls 19/02/2011 @ 19:08 #

    Tygrysiczka jest SUPER! Toz to jak na scene do musicalu Cats lub cos takiego! Kapelusz sama bym taki nalozyla!🙂
    Suknia ksiezniczki wyjatkowo dobrze pasuje do jej makijazu, lubie taka mieszanke kolorow, pieknie Ci to wyszlo! Widze ze na dobre Ci to wychodzi gdy Misiek siedzy przy komputerze!😉
    Aga

    Lubię

  8. Ania 20/02/2011 @ 14:29 #

    Dziękuję wszystkim za komplementy, cieszę się strasznie, że Wam się moje ciuszki podobają!🙂

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

