Wyróżnień czas!

8 Lu

Ponieważ to mój pierwszy nie pierwszy blog, nie miałam zielonego pojęcia o czymś takim, jak wyróżnienia. Jednak muszę powiedzieć, że po nieszczęsnej nocnej zmianie, wpisy na blogu Anirozelli i Aleksji przyprawiły mnie o uśmiech na twarzy, taki samej do siebie🙂

Naprawdę bardzo się cieszę, że ktoś docenił młody przecież blog kogoś, kto zbiera lale i poświęca im dużo czasu, ale niestety kogoś, kogo nie stać na perełki, na lalki zapudełkowane, vintage… I kto naprawdę się cieszy nawet z ładnego, taniego klonika🙂

Tym bardziej mi miło nagrodzić takim wyróżnieniem osoby, które mnie inspirują, które prowadzą blogi, w których piszą o lalkach, o których nie miałam zielonego pojęcia! i tych, którym zazdroszczę, ale tak szczerze i prosto z serca😉

Bardzo Wam dziękuję!

Oto i wyróżnienia ode mnie dla:

Fleurdolls – której wpisy wprowadziły mnie w świat laleczek Fleur, które zobaczyłam pierwszy raz właśnie na tym blogu i która zawsze służyła pomocą🙂

Loreen – to właśnie na tym blogu poznałam tajemnice lalkowego blogowania i przekonałam się, że zbierając lalki wcale nie jestem „dziwna”.

Anirozelli – wyróżnienie zwrotne🙂 Za odkrywanie przede mną tajników laleczek innych niż Fleur, Barbie, Tonner… I za zawsze miłe i ciepłe słowo.

Świstaka –  ten blog mnie zauroczył – mężczyzna, który zbiera lalki? I tak o nie dba? A więc ja też tak mogę!🙂

Rudego Królika – który pasję, jaką są lalki łączy ze wspaniałymi opowieściami o swoim życiu. Ten blog chce się czytać.

Gabi – jej ciuszki to prawdziwe mistrzostwo, a choć jej życie nie było łatwe wciąż tryska optymizmem.

Lalki w pudełku – za świetną kolekcję i smykałkę do aparatu. Twoje zdjęcia laleczek po spa są naprawdę ładne🙂

Joli – oglądając zdjęcia Twoich vintage czuję, że za niedługo pół wypłaty stracę na coś takiego stareńkiego😉

Privace – która odkryła swoją pasję i krok po kroku wkracza w świat lalek. Życzę Ci szybkiego powiększenia kolekcji i przekonania nas, że My Scene dają się lubić😉

Aleksji – za bloga, który łączy dwie zabawkowe pasje w jednym🙂

I żeby zachować formułę wyróżnień:

1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.

Kochani, nawet nie numerowałam moich wyróżnień, bo nie chciałabym nikogo stawiać ponad innych. Wasze blogi są ciekawe i inspirujące.

Trzymajcie tak dalej!

Odpowiedzi: 11 to “Wyróżnień czas!”

  1. Aniarozella 08/02/2011 @ 16:39 #

    Aniu dziękuję bardzo za wyróżnienie mnie. Twój blog zauroczył mnie właśnie tym, że potrafisz cieszyć się każdą lalką. To ogromna sztuka. I za to właśnie cenię sobie to co i jak opisujesz i kolekcjonujesz. Nie sztuka mieć dollfa, czy też inne dość drogie lalki, sztuką jest dostrzec piękno w zwykłym tajwańskim klonie barbiowym lub petrowym. Mam ich kilka i wierz mi, są dla mnie o wiele bardziej warte niż inne droższe lalki. Bo z każdą z tych lalek łączy mnie znajomość z ludżmi , którzy mi je ofiarowali lub odstąpili za bezcen. Raz jeszcze dziękuję za Twoje przemiłe słowa.

    Lubię

  2. lalka w pudełku 08/02/2011 @ 16:51 #

    Dzięki ja bym wyróżnienia oddał wszystkim z mojej listy bo każdy ma fajny zakręcony lalkowy świat.🙂

    Lubię

  3. privace 08/02/2011 @ 17:20 #

    Ojejkujej!- to moja pierwsza reakcja:D A teraz poważnie, kulturalnie i dorośle dziękuję bardzo za dostrzeżenie mojego świeżutko powstałego bloga. Jak ochłonę z emocji, dopełnię wymogów wyróżnienia;)

    Lubię

  4. świstak 08/02/2011 @ 17:47 #

    Dziękuję ci aniu🙂

    Lubię

  5. aleksja1988 08/02/2011 @ 17:49 #

    Dziękuję ślicznie Aniu:)

    Lubię

  6. świstak 08/02/2011 @ 18:22 #

    zapraszam po wyróżnienie

    Lubię

  7. privace 08/02/2011 @ 18:56 #

    Jedyny sposób w jaki mogłabym podziękować, to oczywiście wyróżnić;) Zapraszam.

    Lubię

  8. Gabi-5mates 08/02/2011 @ 23:07 #

    Zapraszam do mnie po wyróżnienie !!!

    Lubię

  9. RudyKrólik 09/02/2011 @ 09:25 #

    Dziękuję!!! Postaram się pisać więcej!!!

    Lubię

    • Ania 10/02/2011 @ 12:29 #

      Cieszę się, że do mnie zawitałaś🙂 Pisz, pisz i jeszcze raz pisz, bo mało kto ma takie poczucie humoru, jak Ty😉

      Lubię

  10. Shi4 09/02/2011 @ 18:00 #

    Dziękuję za wyróżnienie i zapraszam do mnie😀

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

