Pokaz mody wtórnej…

17 Sty

… czyli, co można uszyć ze starych ciuchów😉

W czasie świąt robiłyśmy z mamą porządki w jej szafie i przywiozłam dosyć sporo bluzek z ciekawych materiałów, które chwilę później stały się już nowymi ciuchami dla moich lal. Poniżej mały pokaz🙂

Ale przedtem wiadomość dla tych, którzy interesują się troszkę lalkami innymi niż Barbie: Lalka Joanna (http://www.krawal.com.pl/htm/str2.htm#), dla niezorientowanych lala podobna do Barbie produkowana przez starą, krakowską firmę Krawal, nie jest już niestety w produkcji. Zależało mi, żeby ją kupić, jednak taką dostałam od Krawala wiadomość. Wielka szkoda😦

I wracając do tematu:

Siostrzane  pogaduchy czyli Steffi i Steffi :

Riviera Nikki poza plażą:

Kiecki w paseczki dla Baśki i Gabryśki:

Barbie w wydaniu okołobiegunowym:

Koronkowe suknie dla wiktoriańskich panien (a raczej panny i murzyńskiej służki;-) ):

I ciuszek, z którego jestem najbardziej zadowolona czyli pastereczka Stefa w wersji „do kościoła”😉 :

Chwała tym, którzy wytrwali do końca🙂

Odpowiedzi: 14 to “Pokaz mody wtórnej…”

  1. świstak 17/01/2011 @ 14:38 #

    Fajnie jak robi się coś z niczego🙂

    Lubię

    • Ania 17/01/2011 @ 14:44 #

      He he🙂 Dzięki, chociaż nie zawsze to jest „nic”… Jak wpadnę w wir szycia, to mi zaczyna ciuchów brakować😉
      Na szczęście te mogłam z czystym sumieniem pokroić🙂

      Lubię

  2. Airin 17/01/2011 @ 14:46 #

    Świstak – od razu widać, żeś facet. Coś z niczego? Bluzki musiały być całkiem, całkiem sądząc po materiałach. ;-))
    Super jest futerkowe ubranie – ostatnio strasznie mi się takie podobają (szczególnie wersje dla lal). I strój „do Kościoła”, chociaż chyba trochę zbyt wystawny, wręcz balowy. Czerwony czepeczek jest cudny. Niezwykle twarzowy. Gratuluję, Aniu. :-))

    Lubię

    • Ania 17/01/2011 @ 15:23 #

      Dzięki, Airin🙂 Z tym „do Kościoła” to taki żarcik, po prostu czepeczki mi się z pastereczkami zbytnio kojarzą.

      A co do Świstaka, to może i miał rację, materiały może i ładne, ale to już nie te czasy na takie bluzki, jakimi były😉

      Lubię

  3. Aniarozella 17/01/2011 @ 16:09 #

    Ależ masz wyobrażnię i zdolne łapki. Z niczego coś, to najwyższa forma jak dla mnie . Brawo ! Mnie najbardziej urzekły paseczki i wersja kołobiegunowa.
    Skąd masz te piękne kamee ?

    Lubię

    • Ania 17/01/2011 @ 16:33 #

      Dziękuję, Aniu🙂 To były guziki przy koszuli z tego materiału, z którego są te sukienki.

      Lubię

  4. lalka w pudełku 17/01/2011 @ 18:55 #

    Bardzo fajnie Ci to powychodziło – brawo pozdrawiam

    Lubię

  5. RudyKrólik 17/01/2011 @ 20:30 #

    A ja mam dwie lewe łapki do szycia, dlatego podziwiam podwójnie. Moją faworytką także jest pastereczka🙂

    Lubię

  6. Zoe 17/01/2011 @ 22:01 #

    Wow, gratuluję… Mi też najbardziej podoba się „kościelna pastereczka”😉 i suknia okołobiegunowa. A Gabryśkę masz cudną!!

    Lubię

    • Ania 18/01/2011 @ 14:32 #

      Dzięki, dziewczyny🙂 Cieszę się, że Wam się podobają moje ciuszki, przynajmniej Wy jedne to doceniacie😉

      A co do Gabryśki, to jest nie tylko ładna, ale i praktyczna, bo jak uszyję coś zbyt małego na Barbie, to pasuje na nią😉 Tak też było z tą sukienką w paski🙂

      Lubię

  7. aleksja1988 18/01/2011 @ 16:07 #

    Śliczne te ubranka:) Ktoś tu ma talent:) Dobrze, że dodałaś komentarz u Shi4 bo nie wiedziałam o istnieniu Twojego bloga.

    Lubię

    • Ania 18/01/2011 @ 16:39 #

      Dzięki🙂 Ja też Twojego nie znałam, zaraz dodaję do polecanych🙂

      Lubię

  8. ziutek44 22/01/2011 @ 16:46 #

    świetne stroje. u mnie szycie to niestety czarna magia….

    Lubię

Jeśli masz ochotę, skomentuj ten wpis!

